Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Kan best, maar dan moet hij er wel nu werk van maken.
Ik was 41 toen mijn zoon werd geboren. Ik wordt over een paar maanden 58 en mijn zoon is net 17 geworden.
Gaat prima samen, maar ik ben geestelijk dan ook nog steeds een puber. Alleen lichamelijk niet meer. _O-


Ik snap hem wel. 1 van mn technici is 22 en z'n vader 67. Die is net met pensioen..deed al niet veel..maar nu met kanker is het helemaal lastig. Hij heeft het er ook moelijk mee. Verwijt z'n vader dat ie zo laat aan Kids is begonnen. Wat ik begrijp.
Ik was 35 bij mn 1e..en 37e bij 2e.
Nu ben ik 40 en heb de grootste lol met die draken.
Eerlijk gezegd zou ik ze nog liever hebben gehad. Maar toendertijd is dit zo gelopen..en was er niet aan toe. Nog steeds niet trouwens :+
 
Mijn moeder was 20 jaar toen ze mij kreeg mijn vader was toen 23. Ik heb het altijd geweldig gevonden zulke jonge ouders!
Zelf moet ik er niet aan denken zo jong aan de kinderen, sterker nog ben er nooit aan begonnen, de behoefte nooit gehad.
 
Ik zie dat alle jonge en oude en niet-papa's stil geworden zijn van Rossi's matige resultaat. Better luck next time, dit was niet heel bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Ik zie dat alle jonge en oude en niet-papa's stil geworden zijn van Rossi's matige resultaat. Better luck next time, dit was niet heel bijzonder.
Joh zijn Q2 was geweldig:}
Race minder maar er waren er meer die tegen vielen,zie FM.
 
Franky had een technisch probleem, een race om te vergeten. Jammer dat dat nét iets te vaak gebeurt, het zet je meteen 25-0 achter in de titelstrijd. :X
JA, zijn holeshot device bleef hangen in de laagste stand. Wisten ze op de grid al, hebben besloten om toch te rijden om informatie te vergaren.
 
Mijn moeder was 20 jaar toen ze mij kreeg mijn vader was toen 23. Ik heb het altijd geweldig gevonden zulke jonge ouders!
Zelf moet ik er niet aan denken zo jong aan de kinderen, sterker nog ben er nooit aan begonnen, de behoefte nooit gehad.
+3

Dan te bedenken dat ik nog beter met die kleintjes weet om te gaan dan mijn frommes.
Bij alleen de gedachte al, begint ze al te schuim bekken.. En dan niet van blijschap🤫



Jammer van die ouwe vos... Eigenlijk stiekem meer zitten genieten van de Duc's, met name Zarco...
Toch wel mijn favorietje nmr 2
 
+3

Dan te bedenken dat ik nog beter met die kleintjes weet om te gaan dan mijn frommes.
Bij alleen de gedachte al, begint ze al te schuim bekken.. En dan niet van blijschap🤫



Jammer van die ouwe vos... Eigenlijk stiekem meer zitten genieten van de Duc's, met name Zarco...
Toch wel mijn favorietje nmr 2
Ik vind Zarco ook echt goed straks ga je mij nog vertellen dat je ook een Opel Manta mooi vind :P
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Terug
Bovenaan Onderaan