Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
zijn achtervering (hole shot device) stak vast in de lage positie. hij heeft de hele race met een sjopper gereden en was met die sjopper maar 1sec pr ronde trager dan de rest.
niks mis met dat "oud krel" ;)
Was idd bij Morbidelli maar wat was er bij Rossi dan? Oh laat me raden geen grip aan achterkant.
 
Zelfde probleem dat al een paar jaar speelt. Ik hoop dat hij wat van Morbidelli kan leren, over hoe hij de achterband heel houdt.
 
Rossi nog altijd beter gefinisht dan Marquez, Lorenzo en Stoner bij elkaar :P

Tjonge jonge wat zijn er weer veel voetbal motorsportfans die er van genieten dat Rossi achteruit boert in de wedstrijd, terwijl zaterdag al duidelijk was dat hij niet de race pace had voor de p4 die hij in de kwali reed.
Komend weekend beter, hopelijk
 
Rossi nog altijd beter gefinisht dan Marquez, Lorenzo en Stoner bij elkaar :P

Tjonge jonge wat zijn er weer veel voetbal motorsportfans die er van genieten dat Rossi achteruit boert in de wedstrijd, terwijl zaterdag al duidelijk was dat hij niet de race pace had voor de p4 die hij in de kwali reed.
Komend weekend beter, hopelijk
Hij was in goed gezelschap, ook Miller schitterde deze keer niet.
 
Rossi nog altijd beter gefinisht dan Marquez, Lorenzo en Stoner bij elkaar :P

Tjonge jonge wat zijn er weer veel voetbal motorsportfans die er van genieten dat Rossi achteruit boert in de wedstrijd, terwijl zaterdag al duidelijk was dat hij niet de race pace had voor de p4 die hij in de kwali reed.
Komend weekend beter, hopelijk
Och ik bedoel het niet serieus, ik zou niet weten wat zijn probleem was. Ik heb er ook niks over gelezen.
 
Waarom zou het komend weekend dan beter gaan?
Hebben ze dan iets gevonden?
Ik hoop dat he ;)
Waarom het beter zal gaan ; misschien ander weer, andere wedstrijd, andere banden keuze , afstelling verandering etc etc etc ??
Och ik bedoel het niet serieus, ik zou niet weten wat zijn probleem was. Ik heb er ook niks over gelezen.
Was ook niet op jouw persoonlijk gericht hoor !
Ik las problemen met de oververhitting/ over stressen avn de achterband.
Franco een probleem met het holeshot device
 
Heb gelezen dat hij de achterband teveel belast had maar denk onderhand na iedere wedstrijd wijzen naar de achterband dát híj díe verkeerd belast .
 
klopt, dat is ook in veel gevallen 1 van de zwaktes van rookies.. ze knallen die band meteen op
Had dat nu bij zarco ook verwacht ipv miller.. ondanks dat beide geen rookie meer zijn.
 
Hij gaf idd aan dat de soft band niet de juiste keuze bleek en dat ie naar 6 ronden zn beste tijd wel had gehad.
En volgende week kiest hij voor een andere band en dan blijkt die weer niet de goede keuze te zijn. In de IT zeggen we wel eens: Het probleem zit tussen de tafel en de stoel.

Heb nog steeds erg veel respect voor alles wat hij bereikt heeft. Maar hij heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. We kunnen hooguit nog genieten van een dagsucces en hopelijk flikt hij dat in juni met publiek op Assen!
 
En volgende week kiest hij voor een andere band en dan blijkt die weer niet de goede keuze te zijn. In de IT zeggen we wel eens: Het probleem zit tussen de tafel en de stoel.

Heb nog steeds erg veel respect voor alles wat hij bereikt heeft. Maar hij heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. We kunnen hooguit nog genieten van een dagsucces en hopelijk flikt hij dat in juni met publiek op Assen!
Ja je kunt ook zien waar de jonge honden gewoon door drukken dat Rossi heel voorzichtig is in de eerste ronden. Het vuur is er een beetje uit,wat ook begrijpelijk is op deze leeftijd. Mocht hij dit jaar niet meer voor de top 5 kunnen strijden zal dit zn afscheidsjaar worden denk ik...
 
Ja je kunt ook zien waar de jonge honden gewoon door drukken dat Rossi heel voorzichtig is in de eerste ronden. Het vuur is er een beetje uit,wat ook begrijpelijk is op deze leeftijd. Mocht hij dit jaar niet meer voor de top 5 kunnen strijden zal dit zn afscheidsjaar worden denk ik...
Hij heeft zelf ook aangegeven dat top vijf het doel is en de motivatie om (dan) door te gaan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan