Valentino Rossi Deel 6 - Il Ducatisto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gele shirtje doe je natuurlijk ook naar de bruiloft aan :Y

En mocht je die nacht nu zo brak zijn dat je het niet gaat redden, dan offer ik me wel op en kom de kaartjes bij je halen voor het symbolische bedrag van E 5,- :P

Hahaha ik zei al: ik kom ook in een zwart pak, maar ze wist al genoeg en dat mocht niet :P

Maakt niet uit hoe brak ik ben, IK GA! ;)
 
Kmoe zeggen dat mijn zoon altijd meegaat, kmoet het maar vragen en hij staat al te springen :Y

Assen is een jaarlijkse traditie, en naar Mugello is al zo een beetje een familie gebeuren geworden...

Geen leuke dames in familie van jaar of 21? :P
Klinkt als ideale schoonfamilie!
 
Haha, die kids krijgen nog eens spijt dat ze niet meegegaan zijn naar de superbikes :Y Welke ouders nemen hun kinderen nu mee naar zo'n dag? Die zijn er volgens mij niet zo heel veel ;)
:^ :}

Vandaag zelf een dagje op Assen gereden.
Was ook een pa die samen met zijn zoon reed. (elk eigen motor)
Ze hadden het elkaar voor de verjaardag cadeau gedaan. :}

Zo krijg je de potentiele Rossi's. *O*
 
@ Sports jij werkt met dit soort zaken. Is hij zo raar bewerkt dat ik er zo vreemd tegenaan kijk of zit het ergens anders in?
We kijken al jaren tegen Rossi op geshopte Ducati's, Rossi wannabe's op Ducati's en Rossi's helm geplakt over Stoner's pak... Waarschijnlijk blijft dat idee nog wel even in je hoofd zitten, dat het onnatuurlijk is om Rossi op een Ducati (laat staan een straatmotor met kentekenplaat) te zien scheuren. :+

Leuk trouwens, die "doorontwikkel" discussie hier... Pedrosa ontwikkelt de Honda, Rossi de Ducati, Stoner helemaal niks en Capirossi een kampioensfiets... De rijders rijden. De rijders geven feedback. De monteurs / de guys back at the base, ontwikkelen. Of denkt er iemand hier dat de Honda rijders zelf hun nieuwe schakelsysteem hebben ontwikkeld, dat Stoner zelf de vleugeltjes bedacht of Hayden de geperforeerde kuip?
 
om een fiets te kunnen ontwikkelen hoef je niet constant op kop te rijden, kijk naar lorenzo die rijd lekker vooraan mee maar kan ie een fiets doorontwikkelen? :N

en hoezo 15 seconden achterstand? sinds wanneer kun je de totale tijd dat een coureur achter een andere coureur finished in 1 bepaalde race een achterstand noemen :? voor zover ik weet zit ie 1 seconde achter de snelste, nog te veel natuurlijk maar toch..

en ik geloof niet dat casey kampioen word, wie ligt er op 't moment (al het "hele" seizoen tot nu) op de 1e plek? niet casey hoor..

de repsol is overigens zo goed geworden door pedrosa wat zippey al zegt, stoner heeft nog geen flikker aan de repsol gedaan..

Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...
 
Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...

iemand die zo denkt ga ik niet eens maar iets proberen uit te leggen.

alleen dat laatste al .. _O-
 
Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...

http://resources.motogp.com/files/results/2011/FRA/MotoGP/QP/Grid.pdf?v1_bad966b4
 
Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...


Ja Pedrosa was nooit bovenaan te vinden hé?.... :r
 
:^ :}

Vandaag zelf een dagje op Assen gereden.
Was ook een pa die samen met zijn zoon reed. (elk eigen motor)
Ze hadden het elkaar voor de verjaardag cadeau gedaan. :}

Zo krijg je de potentiele Rossi's. *O*

Precies. Er met de paplepel in gegooid zo. Maar een leukere vader-zoon dag kun je je niet bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha ik zei al: ik kom ook in een zwart pak, maar ze wist al genoeg en dat mocht niet :P

Maakt niet uit hoe brak ik ben, IK GA! ;)

Je weet hoe laat de races beginnen? Ik PM je mijn nummer wel even indien je je bedenkt :P
 
Wederom ff in de serieuze modus,(jaja ik kan het wel) ik kijk heel raar tegen deze foto aan. De kleuren lijken zo raar bewerkt en ergens lijkt de verhouding tussen man en machine niet goed. Ik zou in eerste instantie zou dat het een photoshop was en Rossi op deze fiets geplakt was. Toen ik de andere zag van de voorkant lijkt het toch echt om Rossi op een straatfiets te gaan.

@ Sports jij werkt met dit soort zaken. Is hij zo raar bewerkt dat ik er zo vreemd tegenaan kijk of zit het ergens anders in?
nu dat je het zegt, het geel lijkt er wel wat "uit te springen". Ach zal wel iets te maken hebben met het type camera zeker?
 
Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...
ik denk dat iedere eerlijke mens geen enkel probleem heeft om te zeggen dat stoner een fantastische rijder is (en dat meen ik echt!!). Wie geniet er nu niet van hoe hij die laaste bocht in philip island al driftend neemt?? Puur rijderskwaliteiten zet ik hem op nr2 (rossi 1ste natuurlijk *D ).
Als hij zich goed voelt, rijdt die gast gewoon ie-de-reen naar huis. Punt.
Maar op vlak van ontwikkeling, de duc, ik blijf er bij, is niet verbeterd onder stoner. Hij leerde gewoon met een niet perfecte fiets nog altijd superhard te gaan, wat nogmaals een compliment aan zijn adres is.

En de honda, die was al lang op punt gezet door Honda en pedrosa vorig jaar, wat hem nu goed uitkomt om wat constanter te gaan rijden.

En als je nog zou twijfelen ivm mij en stoner: ik heb een weddenschap lopen met een maat: hij tipt lorenzo als WK, ik heb stoner genomen.. zegt wel genoeg hoop ik.

en om in schoonheid te eindigen:

Vale!!!

Rossi.Action02.slideshow.jpg
 
Kijk beste Rossi fans, misschien moeten jullie dit interview op racesport even lezen.

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

Trek dan jullie eigen conclusies en heb wat meer respect voor andere coureurs dan alleen Rossi!!

In ieder geval bevestigd het mijn vermoeden wat ik al langer had over dhr Stoner.

Die krijgt hiermee eindelijk de bevestiging en het respect wat ook hij verdient.

Einde!!!
 
Om met je tweede opmerking te beginnen, waar haal je die 1 seconde vandaan??
In de races die ik dit seizoen gezien heb, zat Rossi minstens 15 seconden achter de winnaar. Dit kun je achterstand noemen, wanneer Rossi 15 sec voor had gelegen, had men dit voorsprong genoemd. Duidelijk zat toch?!
Die Repsol is echt niet zo goed geworden door Pedrosa....dan had het hem wel veel eerder gelukt in de afgelopen 5 (!!) jaar. Pas sinds nu zijn de Repsols de absolute top....net zoals de Ducati werd toen Stoner binnenkwam. Dat zegt toch genoeg? Daarnaast heeft Pedrosa weer flink in de lappenmand gelegen na Motegi, niet de meest ideale situatie om een fiets te ontwikkelen. Face the facts...Stoner is de meest succesvolle 800cc coureur, 1xwereldkampioen en meeste overwinningen. En dat zal na dit jaar alleen maar beter zijn.

Hmm...zit hier een partij Stoner de jankert te verdedigen als Rossi adapt, moet niet
gekker worden...


Lol je begrijpt de discussie niet of wil deze niet begrijpen. Stacey kreeg deze Honda en was er meteen snel mee. Inderdaad erg knap en hij rijd er echt meesterlijk op. Een team bouwt de motor en blijft deze door ontwikkelen met onder andere feedback van de rijders. Stacey heeft in deze hele snelle Honda 0,0 aandeel en het is dan ook de vraag of hij de capaciteiten heeft om de fabriek feedback en ideeën te geven om de Honda te blijven door ontwikkelen. Hij kreeg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om met het Ducati team de DNF's naar beneden te krijgen.

Niemand in de discussie beweert dat Stacey geen goede coureur is, de discussie gaat over het feit of Stacey kan door ontwikkelen en gezien het verleden bij Ducati is hij daar geen meester in.


Dat 15 seconden verhaal van je gaat ook niet helemaal op maar dat mag iemand anders uitleggen:)

Edit: Stefaandb was me voor:)
 
Laatst bewerkt:
Lol je begrijpt de discussie niet of wil deze niet begrijpen. Stacey kreeg deze Honda en was er meteen snel mee. Inderdaad erg knap en hij rijd er echt meesterlijk op. Een team bouwt de motor en blijft deze door ontwikkelen met onder andere feedback van de rijders. Stacey heeft in deze hele snelle Honda 0,0 aandeel en het is dan ook de vraag of hij de capaciteiten heeft om de fabriek feedback en ideeën te geven om de Honda te blijven door ontwikkelen. Hij kreeg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om met het Ducati team de DNF's naar beneden te krijgen.

Niemand in de discussie beweert dat Stacey geen goede coureur is, de discussie gaat over het feit of Stacey kan door ontwikkelen en gezien het verleden bij Ducati is hij daar geen meester in.


Dat 15 seconden verhaal van je gaat ook niet helemaal op maar dat mag iemand anders uitleggen:)

Edit: Stefaandb was me voor:)

You know what...Pedrosa volgend jaar uit HRC geknikkerd, Simoncelli erin samen met Stonert (leuk scenario), en eens kijken wat de Honda doet ;)

Verder, terug naar the maestro himself, Vale :}
 
Kijk beste Rossi fans, misschien moeten jullie dit interview op racesport even lezen.

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

Trek dan jullie eigen conclusies en heb wat meer respect voor andere coureurs dan alleen Rossi!!

In ieder geval bevestigd het mijn vermoeden wat ik al langer had over dhr Stoner.

Die krijgt hiermee eindelijk de bevestiging en het respect wat ook hij verdient.

Einde!!!

Kan aan mij liggen, maar ik snap niet zo goed wat je intentie is? Sowieso is dit een interview met aanhalingen die men al lang wist.
 
http://resources.motogp.com/files/results/2011/FRA/MotoGP/QP/Grid.pdf?v1_bad966b4

Duhh...ik heb het over race afstand, 1 rondje zegt niet zoveel....
Achterstand in de race is uiteindelijk bepalend voor het resultaat, niet je training. En zeker in het geval Rossi niet, die heeft al vaker stunts laten zien van slechte startplekken (maar ook een WK weggegooid vanaf pole).
 
Lol je begrijpt de discussie niet of wil deze niet begrijpen. Stacey kreeg deze Honda en was er meteen snel mee. Inderdaad erg knap en hij rijd er echt meesterlijk op. Een team bouwt de motor en blijft deze door ontwikkelen met onder andere feedback van de rijders. Stacey heeft in deze hele snelle Honda 0,0 aandeel en het is dan ook de vraag of hij de capaciteiten heeft om de fabriek feedback en ideeën te geven om de Honda te blijven door ontwikkelen. Hij kreeg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om met het Ducati team de DNF's naar beneden te krijgen.

Niemand in de discussie beweert dat Stacey geen goede coureur is, de discussie gaat over het feit of Stacey kan door ontwikkelen en gezien het verleden bij Ducati is hij daar geen meester in.


Dat 15 seconden verhaal van je gaat ook niet helemaal op maar dat mag iemand anders uitleggen:)

Edit: Stefaandb was me voor:)
toch nog iemand dat me begrijpt :)
 
Kijk beste Rossi fans, misschien moeten jullie dit interview op racesport even lezen.

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

Trek dan jullie eigen conclusies en heb wat meer respect voor andere coureurs dan alleen Rossi!!

In ieder geval bevestigd het mijn vermoeden wat ik al langer had over dhr Stoner.

Die krijgt hiermee eindelijk de bevestiging en het respect wat ook hij verdient.

Einde!!!


Zal ik doen of zal ik het niet doen :? :? :? :? :? :?

Ach Fuck it.........




Ik doe het gewoon niet :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Wederom ff in de serieuze modus,(jaja ik kan het wel) ik kijk heel raar tegen deze foto aan. De kleuren lijken zo raar bewerkt en ergens lijkt de verhouding tussen man en machine niet goed. Ik zou in eerste instantie zou dat het een photoshop was en Rossi op deze fiets geplakt was. Toen ik de andere zag van de voorkant lijkt het toch echt om Rossi op een straatfiets te gaan.

@ Sports jij werkt met dit soort zaken. Is hij zo raar bewerkt dat ik er zo vreemd tegenaan kijk of zit het ergens anders in?

De foto is echt.
Als je Twitter hebt en de berichten hebt gevolgd afgelopen maandag dan is er voorbij gekomen door meerdere aanwezigen op Silverstone dat Rossi een electronisch probleem had met een van de motoren waarna er in allerijl een andere machine binnen is gebracht.
O.a Toby Moody berichtte nog dat er maar weinig tweedehands fietsen zijn die opeens 25000 euro extra waard zijn geworden na een paar rondjes door Rossi te zijn rond gestuurd.
Rossi heeft de 1098 fietsen getest om naast de opening van de vleugel ( laatste bouwwerk op Silverstone ) enige kennis te krijgen over de lay out van het circuit dit was toegestaan omdat Rossi en mag testen ( net als overige rijders!!!! ) op een niet MotoGP machine en op Silverstone omdat hij vorig jaar met een gebroken been zat en zo dus geen feedback heeft voor de Grand Prix over enkele weken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan