Van de weg geplukt

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
40
Deventer
Twitter
Ben ik vanmiddag lekker aan het touren in de buurt van Houten, hoor ik ineens een claxon achter me: motoragent die vriendelijk verzoekt naar de kant van de weg te gaan.

Nou had ik dus niet echt op mijn snelheid gelet, dus ik voelde de bui al hangen. En ja hoor: 60 kilometer te hard (140 waar je 80 mocht). Ikke schrikke en zie mijn rijbewijs al in rook opgaan.

Maar wat zegt die agent: "Hele mooie motor die Ducati, issie van jezelf?". Ik zeg "ja, blijft dat ook zo meneer agent?". "Vooruit" zegt ie "eigenlijk ben je met deze snelheid je rijbewijs en misschien wel je motor kwijt, maar ik laat het hierbij. Doe het voortaan rustig aan het is voor je eigen veiligheid".

Kreeg niet eens een boete!

Agent, mocht u dit lezen: Hulde dat u het zo sportief opnam :}
 
Noem jij dat toeren :? 140 kph ;) Hij zocht gewoon een excuus om je fiets te kunnen bekijken :9~
 
Krijg er gewoon kippevel van. Geweldig je hebt hem toch wel een pakkert gegeven?

Voor deze agent alle hulde,kennelijk is het dus niet zo moeilijk prioriteiten te
stellen.
 
Krijg er gewoon kippevel van. Geweldig je hebt hem toch wel een pakkert gegeven?

Voor deze agent alle hulde,kennelijk is het dus niet zo moeilijk prioriteiten te
stellen.

Idd, :} voor die agent.

Agent kussen doe 'k alleen als ik een bekeuring krijg.
"Als ik genaaid wordt, wil ik zoenen ook." :+
 
Mazzelpik ;) , hoop dat gelukk besmettelijk is; ben gisteren behoorlijk haastig in de buurt wezen rijden, hoor ik bij een pitsstop in de Toko dat ze overal in de buurt aan het flitsen zijn. |(
Ben thuis niet opgewacht dus waarschijnlijk heb ik ook mazzel. 8-)
 
Das echt ongelofelijk mazzel, Gasterix. :}

Veel meer mazzel kun je niet hebben.

Nou, een vriend van mmij heeft vandaag iets meegemaakt dat toch wel heel dicht in de buurt komt.

Ik ben vandaag wezen rijden over de dijken bij ons in de buurt samen met een stel :] -vrienden en na afloop zijn we ff koffie wezen drinken bij één van hun. Op een gegeven moment ging één van de jongens naar huis. Half uurtje later belt ie lachend op: hij had een boete gekregen van 80 pleuro.

Niets om te lachen normaal gesproken, maar wat bleek nou:

op de terugweg had ie zijn Blade nog ff open getrokken en erg hard een auto ingehaald. Op een gegeven moment kwam ie tot de conclusie dat die auto toch wel erg lang achter 'm bleef (twas niet al te ver voor de afslag van waar hij in moest). Afijn, vlak voor zijn huis kreeg ie door dat het een undercover auto van de politie was. Hij dus het gas er weer op, paar drempels in zeer hoog tempo genomen, tot ie ze kwijt was.
Afijn, hij naar huis gereden. Na 5 minuten ging de bel: de politie. Kreeg ie alleen een boete voor gevaarlijk rijgedrag, omdat ze zijn snelheid niet hadden kunnen meten. Als ze dat wel hadden kunnen doen, was ie waarschijnlijk wel zijn rbw en motor kwijt geweest.

Talk about luck :z .
 
Terug
Bovenaan Onderaan