Van X-max naar T-max

, een conzole bag aangeschaft , je kan er wel geen helm in plaatsen , maar wel wat eten en drinken en anderre kleine dingen
het is wel wat prijzig , omdat het gemaakt is voor de TMAX > 75 euro !
mijn gedacht zelf , met zo een bak vanachter op je TMAX , dan gaat het sportieve er wat af ! zo een bak is goed denk ik voor een toer motoscooter !
greeetz, en veel plezier met uw TMAX
Race Max 8-)

Heb je daar een foto van?

Mijn verbruik bij woon werk verkeer is 1-20,5 dus dat is goed te doen.

gr
 
hier een foto , simpel riempje onder het zadel leggen , zadel dicht doen en het zit vast !
los maken zadel open omhoog en neem de conzole bag mee !
greeetz 8-)



Uploaded with ImageShack.us
 
hoi, gogo49
de mijne verbruikt ongeveer het zelfde , ligt er aan hoe ik aan de gas hendel draai !
Tmax, Burgmann , silverwing deze liggen kort bijeen in verbruik !
greeetz
 
Ik heb een kleine udate gedaan op mijn tmax.
Moet zeggen dat de uitlaat er gelijk een stuk anders uitziet, ook het geluid word er anders door.

Mijn volgende update worden deze handgrepen http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260625331419&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Ik hoop dat het wat is want het is wel erg goedkoop, originele kosten ze 200 euro per stuk.

Maar dat vind ik veels te duur, weet iemand iets over de kwaliteit? Mijn italiaans is niet zo goe maar volgens mij moeten ze passen op een tmax 2009.

Mijn bagage rek gaat er dan af, misschien dat ik dan ook een conzolebag koop.

gr
full
 
ok , bedankt voor de info. ja die uitlaat is super , ja een sport motoscooter met een bak achterop , staat niet vind ik , voor een toer motoscooter vind ik zo een bak wel ok !
greeetz, 8-)
 
Hallo,
ik heb een gele t-max uit 2010, en rij er 600 km per week mee.
ik haal 300 km op een tank, dan heb ik tussen de 14 a20 km in trip F gereden, meestal gaat er dan 14.2 liter in, maar zo als al eerder gezegt dan ligt je meter echt helemaal plat.
heeft iemand al een 20000 beurt laten doen?
 
Dat is ruim 1-21 dat is niet verkeerd, ik ga naar de 10000km dus van 20000km weet ik nog niks.

gr
 
de mijne verbruikt ruim 1-20 , ik heb er 7400 km opstaan , bij 1000 olie ververst en op 3500 , volgende zal op 8500 a 9000 zijn
greeeetz,
 
hallo zijn er mensen op dit forum ,die hun onderhoud bij kuinder in hilversum laten doen?
zo ja wat zijn jullie bevindingen.
Ik heb geinformeerd wat een 20000 beurt zou kosten en dat was bij hun 389 a 410 euro, bij mijn eigen dealer motoport hillegom, kwam dit op 609 euro.
Zo als je ziet een groot verschil, prima als het maar niet ten kosten gaat van de kwaliteit, vandaar deze vraag.
ik ben benieuwd.
 
hallo zijn er mensen op dit forum ,die hun onderhoud bij kuinder in hilversum laten doen?
zo ja wat zijn jullie bevindingen.
Ik heb geinformeerd wat een 20000 beurt zou kosten en dat was bij hun 389 a 410 euro, bij mijn eigen dealer motoport hillegom, kwam dit op 609 euro.
Zo als je ziet een groot verschil, prima als het maar niet ten kosten gaat van de kwaliteit, vandaar deze vraag.
ik ben benieuwd.

Hoi,

Ik kan geen vergelijk maken uit eigen ervaring met andere bedrijven. Kom alleen bij vd Kuinder. Dit vanaf aanschaf 08-2009 en dat bevalt prima. Ik rij zelf met een Majesty (15000km) en ook de X-max van mijn vrouw komt uit H'sum. Kijk mijn berichten er maar op na in de topics.

onder andere;
Patriek SF in "Slijtage records onderdelen"

Gr, Rick
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan