;( veel te vroeg!!!!!!

4 nov 2003
199
0
papendrecht
'( Het begin van een rotdag, je slaapt door de wekker heen.
Rolt je bed uit in je motorpak en spring met een boterham
in je hand op de motor. Even door scheuren denk je en dan red ik het nog wel. Maar nee het volgende zit weer eens tegen, behoorlijke files. Maar daar doorheen gekomen is er het volgende ploep benzine tank leeg.

Even op reserv en naar het tankstation. Sta je met je halfdichte ogen te tanken, en denk je opeens. Wel lekker goedkoop de 95 hier, maar 76 cent de liter. En ja hoor sta je diesel te tanken, baal je dan even. Maarja het was maar 2 liter en je hebt haast dus giet je er maar een zooi 95 bij.

Dit is dus geen succes, je motor rookt als de ziekte, knalt en hokt als de ergste.
Dus helaas voor de mensen die het nog eens wilden proberen, doe het niet. Het is een lullig karwei om alles weer schoon te maken :(

speedfreak
 
Sjezus man. Dan zaten je ogen echt goed dicht :z
Maar ja...2 liter moet geen kwaad kunnen lijkt mij.
 
Zo'n start staat garant voor klappers!

Altijd ff koffie drinken zeker als je een kunstkop hebt (balkellende)
Als je maar ff kut voelt op je bike wreekt dit zich al gauw.. Zeker in de hedendaagse verkeersdrukte..Voor je het weet word je in het ziekenhuis wakker.

Dus neem je tijd 'sochtends..je leven is je meer waard dan op tijd zijn dacht ik ook zo..

Maar man diesel in je tank (was het cleaner diesel van BP?) Ik stonk er ook bijna in ..ik dacht hey cleaner is dat die nieuwe benzine ..zag nog net op tijd dat het cleanerdiesel was...wie die benaming trouwens heeft uitgevonden?

LOL wat zal jij gebaald hebben, mazzel dat je geen katalysator had..

Dat die uberhaupt nog liep...

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan