5uurtjes over gedaan incl kleine pauze met tanken.
Sowieso paar x geflipt ben vlgs mij wel 10 flitskasten tegen gekomen waarvan paar niet gezien,,, oeps :$
5 uur 💪 :]
Wel jammer dat je geflitst bent.

Ik ben een tijd terug ook geflitst in Duitsland, per ongeluk door rood gereden.
Kreeg een hele mooie foto thuis maar uiteindelijk nooit een rekening 🤔
 
Had ik al even overwogen _O-

Wanneer de Gix verkocht is, dan ga ik eerst op zoek naar een bestelautootje of een busje, die heb ik namelijk nodig voor mijn ondernemingsplannen.
Daarna kan de personenauto ook weg (m'n oude trouwe Boraatje wordt knap minder de laatste tijd), en dan ist weer motor tijd *O*

Ik kan het niet allemaal tegelijk betalen, moet dus een beetje reorganiseren om alles voor elkaar te krijgen #prioriteiten

Haha, nou je weet waar hij regelmatig staat O-)

Maar eens kijken wat ik er mee ga doen de komende tijd. Vermoedelijk moet er eerst maar eens een sopje overheen... De winter heeft hem geen goed gedaan... Daarna maar eens kijken of hij gelijk de verkoop in gaat of dat ik er toch af en toe nog stiekem op wil rijden :9

Morgen eerst de 1200 weer ophalen. Kleppen weer netjes gesteld en weer klaar voor een nieuw seizoen!*O*
 
Screenshot_20220323-183914_Simple.jpg
 
5 uur 💪 :]
Wel jammer dat je geflitst bent.

Ik ben een tijd terug ook geflitst in Duitsland, per ongeluk door rood gereden.
Kreeg een hele mooie foto thuis maar uiteindelijk nooit een rekening 🤔
Ik hoef de foto ook niet mogen ze houden haha.

Ik ben op de motor nog nooit door rood gereden iig en dat houd ik graag zo :)
Met de auto soms bij van die gare wegafzettingen dat ie op rood springt en je net de eerstvolgende bent dan plak ik hem er mooi achteraan ipv te wachten. Is imo niet bepaald een extra gevaarlijke situatie die je creëert en vaak zit er nog genoeg tijd tussen voor ie aan de overkant weer op groen springt 😂
 
Was bij mij in de auto. Er werd rechts en van achteren flink tegen me gepraat terwijl ik de juiste route probeerde te vinden. Dus ik sta echt super debiel, ahum, diep in gedachten op die foto _O- Misschien hadden ze medelijden met me ofzo haha. Op de motor nog maar één keer geflitst, nog bij de oude afslag N33/A7, trok iets te enthousiast op en die flitspalen over het hoofd gezien, sneu geld.

Voor de rest is het eigenlijk een klein wonder dat ik mn rijbewijs nog heb.
Mag (op de motor) wel graag vlot doorrijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben pas geflitst met 83kmpu waar de limiet 50kmpu is. Dat is een kostbare. Moet waarschijnlijk voorkomen. Was bij Kropswolde. Niets van de flits gezien, waarschijnlijk zo'n geniepige mobiele flitser.
 
Voor de rest is het eigenlijk een klein wonder dat ik mn rijbewijs nog heb.
Mag (op de motor) wel graag vlot doorrijden.
Idem. In Nederland wil ik nog wel enigszins op mn snelheid letten ofc alleen sommige stukken als ze er met een lasergun staan ben je gewoon de sjaak idd 😂😂 vandaar als ik een rit ga rijden 9/10x in Duitsland.

Ik ben pas geflitst met 83kmpu waar de limiet 50kmpu is.
Ai is meer dan 30km/u te hard idd moet je ook niet te vaak hebben :p
 
Komende weken nog uit de running helaas

Zaterdag motocross training gehad en erg lullig onderuit gegaan
Resultaat:
2 middenvoetsbeentjes gebroken.

Ontzettend veel last van dus hoop snel duidelijkheid te krijgen wat ze gaan doen.
Als goed is deze week controle in ziekenhuis
 
Komende weken nog uit de running helaas

Zaterdag motocross training gehad en erg lullig onderuit gegaan
Resultaat:
2 middenvoetsbeentjes gebroken.

Ontzettend veel last van dus hoop snel duidelijkheid te krijgen wat ze gaan doen.
Als goed is deze week controle in ziekenhuis
Dat is knap balen. Waar is dat gebeurd, op Vledderveen? Veendam is namelijk dicht op zaterdag, toch? Om je middenvoetsbeentjes te breken moet je inderdaad wel een heel lullige val gemaakt hebben. Sterkte en spoedig herstel.
 
Oei, da's vervelend.
Beterschap Snijboon 💪

Ben zelf ook uit de running #Covid
Al sinds vorige week maandag, heb het opgelopen op de bruiloft -O-
 
Ontzettend veel last van dus hoop snel duidelijkheid te krijgen wat ze gaan doen.
Ook met gips kan je gewoon rijden :p maar knap vervelend idd.

Ik hoop aankomend weekend nog ff weer te rijden zeer afhankelijk van het weer wel... want ook niet echt veel thuis geweest afgelopen weken en weekenden + mn kxf wil ik nog ff mee bezig uiteraard :)
En als die klaar is nog een ktm 2takt als opknapper op de kop kunnen tikken. Staat al 4y stil onder een zeiltje buiten ziet er niet uit haha. Zou wel moeten lopen met startpilot maar ik laat me verrassen 😂😂
 
Dat is knap balen. Waar is dat gebeurd, op Vledderveen? Veendam is namelijk dicht op zaterdag, toch? Om je middenvoetsbeentjes te breken moet je inderdaad wel een heel lullige val gemaakt hebben. Sterkte en spoedig herstel.
Veendam
Was een trainingsdag, net overleg gehad met trainer
Sprong de eerste tafel langs de weg, land boven, rijst naar beneden niet geks verder en ook niet hard ofzo
Rem aan voor de bochten en weg was de motor
 
Ook met gips kan je gewoon rijden :p maar knap vervelend idd.

Ik hoop aankomend weekend nog ff weer te rijden zeer afhankelijk van het weer wel... want ook niet echt veel thuis geweest afgelopen weken en weekenden + mn kxf wil ik nog ff mee bezig uiteraard :)
En als die klaar is nog een ktm 2takt als opknapper op de kop kunnen tikken. Staat al 4y stil onder een zeiltje buiten ziet er niet uit haha. Zou wel moeten lopen met startpilot maar ik laat me verrassen 😂😂
Wordt een lastig aangezien je toch schakelt met het stuk voet waar bij mij dus 2 botten gebroken zijn
 
Ook met gips kan je gewoon rijden :p maar knap vervelend idd.

Ik hoop aankomend weekend nog ff weer te rijden zeer afhankelijk van het weer wel... want ook niet echt veel thuis geweest afgelopen weken en weekenden + mn kxf wil ik nog ff mee bezig uiteraard :)
En als die klaar is nog een ktm 2takt als opknapper op de kop kunnen tikken. Staat al 4y stil onder een zeiltje buiten ziet er niet uit haha. Zou wel moeten lopen met startpilot maar ik laat me verrassen 😂😂
KTM 2T??? Nu is mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Wat voor één?
 
Veendam
Was een trainingsdag, net overleg gehad met trainer
Sprong de eerste tafel langs de weg, land boven, rijst naar beneden niet geks verder en ook niet hard ofzo
Rem aan voor de bochten en weg was de motor
Die bult en die bocht zijn mij welbekend, ook wel eens onderuit gegaan daar en ook de motor wel eens doodgeremd in die bocht
 
Die bult en die bocht zijn mij welbekend, ook wel eens onderuit gegaan daar en ook de motor wel eens doodgeremd in die bocht
Ja niet dat er iets mis is met die bocht of tafel maar gewoon vreemd onderuit

Vermoed zelf dat misschien voorwiel heb laten blokkeren en weg geschoven is.
 
KTM 2T??? Nu is mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Wat voor één?
Exc 125 zoals je ziet mooi projectje. Wel helemaal compleet al doet de foto anders vermoeden, zit nog een bak met onderdelen bij 🥴🥴 Hopelijk met niet al te veel moeite gewoon lopend.
Vloeistoffen wissel en verder alles maar checken wat nog ok en wat vervangen moet worden. En ofc uiterlijk wat er nu niet uit ziet.

Wonder boven wonder werkt alles elektrisch nog wel gewoon, gelukkig.

Maargoed is een nw projectje alvast die ik niet kon laten staan, komt na de kawa

Het pareltje...

Screenshot_20220329-231331_Gallery.jpg
 
Leuk werk om daar iets moois van te maken. Zie je niet veel die lichte enduro machines. Zelf heb ik twee weken terug een SX125 uit 1999 verkocht. Was van mijn zoon geweest die nu al een paar jaar op een SX150 rijdt. Die 125 leek wel wat op die van jou. Van welk jaar is die?
 
Deze is van 2000. Een sx is een pure cross idd. Dit is een exc dus met kenteken. Maar in de basis hetzelfde, zit een langere gearing op de exc en tandwiel verhouding is anders dacht ik. Wel allemaal uitwisselbaar. Blijft leuk speelgoed. Uiteindelijk gaat ie wel weer in de verkoop maargoed ik vermaak me er eerst wel weer mee :)
 
Ja zeg dat toch klein stressmomentje want had hem helemaal nog niet horen lopen.. En rijdt zeker goed! Ik ga hem ook niet lui inrijden... Gewoon rijden ;)

Nu nog wel wat puntjes op de i maar de insteek was dat ie eerst fatsoenlijk moest lopen. En dat doet ie dus.

Moet nog licht erop fixen. Stroom heeft ie wel en kabelboom ligt er op dus kwestie van meten en aansluiten.
+ achterbrug lagers moeten nog vervangen worden.

En in de tussentijd zal ik ook proberen om die KTM al eens fatsoenlijk te laten lopen idd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan