verkeerscontrole Voorne Putten

dat jullie nog Illegale snelheden kunnen halen daaro. Afgelopen tijd stikte het toch van de Duitsers Belgen en vakantievierende nederlanders daaro. '(

N57
Op de N57 nabij Hellevoetsluis rijd je alleen maar in de file door de verkeerslichten en verhoogd verkeersaanbod

Oostvoorne
Daar kan ik niet over meepraten daar ben ik al een tijd niet geweest. Ik weet als vanouds dat er vanuit Brielle een lekker stuurweggetje richting Rockanje- Tinte ligt Is dat de Westvoornseweg? dan verbaast het me niet als daar stevig gecontroleerd wordtWelk viaduct is dat? Vanuit R'dam gezien na Hellevoetsluit (naam even kwijt van de waterkering)

Topografisch niet sterk hé _O- :W
 
ik rij ook niet veel meer. Wat is er voor lol aan om als een bejaarde rond te tuffen. Het is juist mooi af en toe wat bochtjes te pakken en steeds harder er doorheen te leren gaan.
Langs woonhuizen is natuurlijk onzin maar op die open stukken maakt het geen moer uit.

@didiot, ik ken die weg niet als dodenweg?? Is een goede overzichtelijke weg en als ze er niet van die achterlijke verkeersheuvels op gemaakt hadden perfect rijden.

hij bedoelt ongetwijfeld de N57
 
Ik denk dat jij de N57 met de westvoornse weg door elkaar haalt
De N57 is de tweebaans weg vanuit het haven gebied Rotterdam naar zeeland.
Daar gebeuren idd veel ongelukken op door verkeerde inhaal manouvres enz.
De westvoornse weg loopt net een stukje verder vlak achter het dorp Oostvoorne
De bevolking heeft geklaagd dat er te veel geraced word en het teveel herrie geeft.
Het zijn dus niet alleen mensen aan dijkjes die het motorrijden onmogelijk maken

'(

voor de goede orde de scholen zijn weer begonnen, en aan gezien het eerste stuk geen naast gelegen fietspad heeft...........Tsja dan kan je er op wachten. ik denk voordiegene die daar zijn kinderen ziet fietsen en in gehaald ziet worden door enige laag vliegers!!!!!.
 
tja ik fiets daar dus ook regelmatig met mijn dochter. En dan word ik niet bang van een laagvliegende motor ( want die letten meestal echt wel op fietsers) maar vooral van de langsscheurende auto's, denderende trekkers met van alles en nogwat erachter wat er in moedersogen dan vooral scherp uitziet etc...


Als ik zelf mijn "uitwaairondje"rij met de motor dan let ik altijd wel heel goed op of je kinderen ziet fietsen daar, zeker nu met al die nieuwe jonge brugpiepertjes enzo.
 
Wat ik hoorde is dat er blauwe deauville en een grijze bmw (tour) hier (Goeree over Flakkee) rondrijden.... pliesie in burger....
BMW stond een uur geleden nog aan de kant met 2 motor rijders.



T'is écht ontzettend raak hier, ze zijn giga bezig in de buurt met bonnen uitdelen, BAH!

Vind het juist dat de politie daar controleert. O-)
En meer dan 30 km/h te hard pas een bon????
Das toch reuze soepel *O*

kawagroeten

Ninjawil
 
tja ik fiets daar dus ook regelmatig met mijn dochter. En dan word ik niet bang van een laagvliegende motor ( want die letten meestal echt wel op fietsers) maar vooral van de langsscheurende auto's, denderende trekkers met van alles en nogwat erachter wat er in moedersogen dan vooral scherp uitziet etc...


Als ik zelf mijn "uitwaairondje"rij met de motor dan let ik altijd wel heel goed op of je kinderen ziet fietsen daar, zeker nu met al die nieuwe jonge brugpiepertjes enzo.

Laagvliegende motorfietsen(let wel 200+) letten echt niet op een fietsertje die ff van z;n lijn af gaat, die is gewoon de klos.
je zal er eens wat meer moeten gaan staan kijken :( .
 
Ik schreef het al eerder: de lol van het (hard) rijden op de motor gaat er zo langzamerhand af voor mij. Zie nu net weer op Teletekst een bericht over een motorrijder die op een 80 km-weg met 188 km/u is gepakt. Helemaal fout en eigen schuld/dikke bult natuurlijk, maar aan de andere kant: dat is zo gebeurd als je b.v. vanaf een stoplicht even lekker doortrekt in de lagere versnellingen; een second of acht, negen....... :X
Nog even, en ik bied hier m'n 2006 Speed Triple 1050 te koop aan B| B|
 
Zonder de komma's op de goede plaatsen staat er in feite dat de politie bij de bushalte etc stond omdat je vader het aangaf dat ze daar stonden :? :? :?
Of ben ik leesblind :?
Los daarvan: het wordt met dit soort intensieve controles steeds minder leuk - en steeds duurder - om motor te rijden ;( ;(


ik denk toch dat je leesblind bent, want daarvoor staat nog dat ik ze omzeild heb.. en dan kan je jouw tekst erachter plakken.
 
Het blijft oppassen hier.........


Motorrijder Dirksland rijbewijs kwijt
Een 49-jarige motorrijder uit Dirksland is zaterdag zijn rijbewijs kwijtgeraakt.

Agenten in burger hadden hem in Rockanje betrapt toen hij met 111 kilometer per uur in de richting van Middelharnis reed. De maximumsnelheid is daar 50. De motorrijder kon uiteindelijk in Goedereede worden gestopt.
 
:N :N Zucht, wat een klaagzang over snelheidscontroles die op het mooie en zo prachtig toerbare Voorne Putten ( Hier ging het idd in eerste instantie over) en Goeree Overflakkee worden gehouden. Men spreekt al van een ware heksenjacht die zich uitstrekt van de ene einder bij Hellegatsplein tot de andere einder voorbij Voorne Putten.

Zoals ik al eerder aangaf in diverse topics is o.a. Goeree Overflakkee en Voorne Putten!! voor sommigen een waar Mekka om overheen te vliegen en alle snelheidsregels aan de(motor)laars te lappen. De een noemt het uitwaaien, de ander noemt het even een rondje doen.

Met zoveel verkeersslachtoffers als verleden jaar dat G-O ineens in de top 3 staat is deze "heksenjacht" dus niet verwonderlijk want men wil van dit imago af en wel zo snel mogelijk!!!! NEE!! IK BEN GEEN MORAALRIDDER!!! Rij ook een stukkie boven de maximum snelheid, ja ook als ik bij een stoplicht wegtrek hangt er wel eens een rubberluchie, maar mij zullen ze nooit pakken met 150 of hoger op dit soort wegen.
Ze zijn altijd te druk en het verkeer is te onberekenbaar voor het soort snelle jongens :N
*O* Dus als het effe kan doe dan ook mee en spek niet geregeld de knip van de heer Koos Spee *O*
 
Laatst bewerkt:
mmm volgens mij ging het hier meer op de verkeerscontroles op Voorne Putten die de laatste 2 weken extreme vormen aannemen....

Maar op Flakkee is het inderdaad ook goed raak de laatste jaren... En dat komt door de vele verkeersdoden... En eerlijk gezegd rij ik op Flakkee ook wel stevig door, maar nooit echt veeeeeeel te hard. Je weet gewoon dat daar al jaren heel streng wordt gecontroleerd! Maar de meeste ongelukken worden toch weer door koekblikkers veroorzaakt en hebben meer met drank en met doodgewone stompzinnigheid te maken uiteindelijk.
 
mmm volgens mij ging het hier meer op de verkeerscontroles op Voorne Putten die de laatste 2 weken extreme vormen aannemen....

Maar op Flakkee is het inderdaad ook goed raak de laatste jaren... En dat komt door de vele verkeersdoden... En eerlijk gezegd rij ik op Flakkee ook wel stevig door, maar nooit echt veeeeeeel te hard. Je weet gewoon dat daar al jaren heel streng wordt gecontroleerd! Maar de meeste ongelukken worden toch weer door koekblikkers veroorzaakt en hebben meer met drank en met doodgewone stompzinnigheid te maken uiteindelijk.
Als ik het goed lees, geef je hier aan dat uiteindelijk "overdreven" snelheid niet de primaire oorzaak van de ongevallen is. Waaruit ik dan meen te mogen concluderen dat deze overdreven snelheidscontroles in feite een gemakkelijke manier zijn om de mensen van hun geld af te helpen, maar die dan ook niets met verkeersveiligheid te maken hebben.
 
Als ik het goed lees, geef je hier aan dat uiteindelijk "overdreven" snelheid niet de primaire oorzaak van de ongevallen is. Waaruit ik dan meen te mogen concluderen dat deze overdreven snelheidscontroles in feite een gemakkelijke manier zijn om de mensen van hun geld af te helpen, maar die dan ook niets met verkeersveiligheid te maken hebben.


Lees mijn reactie op de VP topic en je zal concluderen dat dit hele "circus" niets anders is om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de geldende limiet houdt. Dat sommigen dan zeggen dat dit overdreven is moet ik wijzen naar het feit dat in de eerste plaats het aanhouden van de maximum snelheid de veiligheid al een groot gedeelte waarborgd. ja, inderdaad, naast dit zijn er andere oorzaken die er voor zorgden dat (jonge)mensen nooit meer thuis kwamen.
Alleen een zero tolerance beleid kan verandering brengen in deze negatieve spiraal. Maar als jij dit (nog steeds) als overdreven beschouwd, dan hou ik deze discussie voor gezien.
 
Wat ik hoorde is dat er blauwe deauville en een grijze bmw (tour) hier (Goeree over Flakkee) rondrijden.... pliesie in burger....
BMW stond een uur geleden nog aan de kant met 2 motor rijders.



T'is écht ontzettend raak hier, ze zijn giga bezig in de buurt met bonnen uitdelen, BAH!

Voeg hier ook en rode 1150RT aan toe.. Vandaag gespot.
 
Lees mijn reactie op de VP topic en je zal concluderen dat dit hele "circus" niets anders is om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de geldende limiet houdt. Dat sommigen dan zeggen dat dit overdreven is moet ik wijzen naar het feit dat in de eerste plaats het aanhouden van de maximum snelheid de veiligheid al een groot gedeelte waarborgd. ja, inderdaad, naast dit zijn er andere oorzaken die er voor zorgden dat (jonge)mensen nooit meer thuis kwamen.
Alleen een zero tolerance beleid kan verandering brengen in deze negatieve spiraal. Maar als jij dit (nog steeds) als overdreven beschouwd, dan hou ik deze discussie voor gezien.
Graag linkje met cijfers die deze stelling onderbouwen.
 
Nou ... mijn broek zakt af van dit soort van inzet
Grote jongens hoor !!

Minibike van vijfjarige Noël Stout in beslag genomen

OUD BEIJERLAND - De gisteren 5 jaar geworden Noël Stout uit OudBeijerland zal deze verjaardag niet licht vergeten. In plaats van cadeautjes krijgen, belandde hij bijna op het politiebureau.

Het kind werd zondagmiddag bij het strand van Ouddorp door de politie betrapt met een op de openbare weg verboden minibike.

Met een bevriend echtpaar en hun 10-jarige zoontje op een andere minibike had Noël even tevoren behoedzaam zijn eerste meters op het voetpad langs de duinen gereden, toen een surveillerende agent in actie kwam. Deze riep een tweede politiewagen in voor de inbeslagname van beide motorfietsjes, maar dat werd op de meldkamer uitgelegd als verzoek om spoedassistentie.

„Stonden daar ineens drie politiewagens en vijf agenten,’’ vertelt de nog steeds boze vader Ronald Stout. Hij zegt niet te hebben geweten dat de onverzekerde miniatuurmotorfietsjes streng verboden zijn op de openbare weg.

Het scheelde weinig of de kleine Noël had als verdachte naar het politiebureau gemoeten. „Dat wisten we nog net te voorkomen,’’ zegt vader Ronald. ,,Maar de grijns waarmee de agenten onze minibike inlaadden, zal me bijblijven. Je wordt als crimineel behandeld. De politie is nu de boeman van die jongen.’’

In de nacht van zondag op maandag werd Noël driemaal gillend wakker. En gisteren lag er geen groot cadeau voor hem klaar.

De 500 euro boete wordt keurig betaald, maar Ronald tekent bezwaar aan tegen de vernietiging van de minibike. „Die heeft een grote emotionele waarde voor mij,’’ zegt Ronald, gek van motorcross. ,,Toen ik wist dat mijn vrouw zwanger was van een zoon, heb ik het minimotortje alvast voor hem gekocht. Daar kon hij op leren crossen. Zondag had hij er voor het eerst op gereden.’’
 
Nou ... mijn broek zakt af van dit soort van inzet
Grote jongens hoor !!

Minibike van vijfjarige Noël Stout in beslag genomen

OUD BEIJERLAND - De gisteren 5 jaar geworden Noël Stout uit OudBeijerland zal deze verjaardag niet licht vergeten. In plaats van cadeautjes krijgen, belandde hij bijna op het politiebureau.

Het kind werd zondagmiddag bij het strand van Ouddorp door de politie betrapt met een op de openbare weg verboden minibike.

Met een bevriend echtpaar en hun 10-jarige zoontje op een andere minibike had Noël even tevoren behoedzaam zijn eerste meters op het voetpad langs de duinen gereden, toen een surveillerende agent in actie kwam. Deze riep een tweede politiewagen in voor de inbeslagname van beide motorfietsjes, maar dat werd op de meldkamer uitgelegd als verzoek om spoedassistentie.

„Stonden daar ineens drie politiewagens en vijf agenten,’’ vertelt de nog steeds boze vader Ronald Stout. Hij zegt niet te hebben geweten dat de onverzekerde miniatuurmotorfietsjes streng verboden zijn op de openbare weg.

Het scheelde weinig of de kleine Noël had als verdachte naar het politiebureau gemoeten. „Dat wisten we nog net te voorkomen,’’ zegt vader Ronald. ,,Maar de grijns waarmee de agenten onze minibike inlaadden, zal me bijblijven. Je wordt als crimineel behandeld. De politie is nu de boeman van die jongen.’’

In de nacht van zondag op maandag werd Noël driemaal gillend wakker. En gisteren lag er geen groot cadeau voor hem klaar.

De 500 euro boete wordt keurig betaald, maar Ronald tekent bezwaar aan tegen de vernietiging van de minibike. „Die heeft een grote emotionele waarde voor mij,’’ zegt Ronald, gek van motorcross. ,,Toen ik wist dat mijn vrouw zwanger was van een zoon, heb ik het minimotortje alvast voor hem gekocht. Daar kon hij op leren crossen. Zondag had hij er voor het eerst op gereden.’’


Stond er een aantal weken geleden niet in de regionale krant en volgens mij ook het AD dat dit soort minibikes verboden zijn?
Las het verhaal vandaag in de krant en moet zegen dat het "machtsvertoon"wel wat groot was maar pa had kunnen en moeten weten dat dit niet kon.
 
Stond er een aantal weken geleden niet in de regionale krant en volgens mij ook het AD dat dit soort minibikes verboden zijn?
Las het verhaal vandaag in de krant en moet zegen dat het "machtsvertoon"wel wat groot was maar pa had kunnen en moeten weten dat dit niet kon.

Ventje van 5 jaar wat op het trottoir een keertje heen en weer rijdt
5 agenten voor nodig om dat ding af te pakken ???
:r :r :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan