Verlichting GSX600f

motormuis88

MF'er
26 nov 2006
38
0
zwolle
Ik heb een paar weken terug een Suzuki GSX 600 f gekocht.
Ik heb echter mijn rijbewijs nog niet, zodra ik deze heb ga ik er bij de dealer op rijden en als hij bevalt koop ik hem definitief.

Nu wil ik graag in mijn motor verlichting hebben waar ik beter mee opval dan het standaard "witte" licht.
Ik dacht zelf aan "geel" licht.

Hierover heb ik twee vragen:

1. wat voor soort lamp zit er in het dimlicht van een GSX600f ??? H4 of H7 of .....

2. wat voor hebben jullie / raden jullie aan om erin te zetten om beter op te vallen in het verkeer?

Graag uw reactie hierover....
Alvast bedankt!!! :}
 
Welk bouwjaar? Modellen van vóór 1998 hebben een H4 lamp, daarna werd het dacht ik H7.

Geel licht is zeker een goed idee, dat valt heel goed op tussen het witte licht van auto's :Y Ook als je er niet naar kijkt trekt het je aandacht, ook al rijd je 1 kilometer verderop op de snelweg.

Als het het oude model GSX-F is, kijk ook even of je een verstevigd achterlampje kunt vinden, die trillen nogal eens kapot bij de oude modellen. En aangezien er maar eentje in zit kun je nogal slecht zichtbaar worden als ie kapot gaat.
 
geel licht

H7 Lampen

philips night guide lampen

Blue vision lampen..... verschil??????


Zoekterm: Nightguide geeft lekker veel resultaten :)


Enne, als je die motor gekocht hebt, dan kun je toch gewoon kijken wat voor lampen er in steken? Of is dat nou weer te simpel gedacht?


En of het wel of niet mag...
MotoVision, BlueVision, Nightguide en dergelijke zijn speciaal ontwikkeld om
beter zicht te hebben en beter zichtbaar te zijn.
En worden verkocht zonder melding: "niet voor gebruik op de openbare weg",
dus inprikken en rijden maar.
 
Laatst bewerkt:
Nou jah, ik ben nu vast aan het kijken, zodat als ik mijn motor heb ik zo mijn lampen erin kan zetten en niet nog een paar weken moet wachten...

Ik heb zelf geen voorkeur voor een lamp.
Het belangrijkste is voor mij dat ik echt goed opval zowel overdag als 's nachts.
Wat advieseren jullie voor lamp???

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan