Zowel draaiende motor als stilstaande motor met alleen contact aan...Dimlicht, grootlicht en passeerlicht delen dezelfde massa..
Als passeerlicht werkt heb je dus een werkende massa.
Gekke vraag test je met draaiende motor???
dan zou er 2 problemen moeten zijn, het achterlicht werk namelijk ook niet....Als ik dan naar het schema kijk dan gok ik dat je moet zoeken in passeer schakelaar of hi/lo schakelaar.
tank er af, airbox eraf. om bij de stekkers en draadboom te komen..Controleer nou eens even of alle draden zijn wat ze moeten zijn en doen wat ze moeten doen die aan de dimmer switch zitten. (want alle zekeringen waren OK zei je)
je parkeerlicht is ook weer iets wat buiten die schakelaar om werkt, net als flash to pass (seinen), knipperlichten en remlichten.,
als je aan die schakelaar iets meet wat niet klopt, dan kun je verder kijken waar dit vandaan komt.
er zit een aan en uitknop voor het licht op, staat die goed ?
helaas praktijkervaring..
in het schema onder de naam dimmer switch, lijkt hetzelfde te doen als ze zekering.
Er zit geen aan uit knop op.
Het is of dimlicht of grootlicht.
toch mooi dat de eerste reactie de juiste blijkt te zijn
Kon ook eigenlijk niet anders, elektrische schema's zijn doolhoven verzonnen door de illuminatie .toch mooi dat de eerste reactie de juiste blijkt te zijn