Vermogenverlies suzuki gs 850

Michel1984

MF'er
11 jun 2014
61
0
Groningen
Goedenavond,

Ik heb sinds kort een suzuki gs850 uit 1980. Ik heb de carburateurs ultrasoon laten reinigen en de motor start redelijk makkelijk. Vandaag een testrit gemaakt, maar tijdens het rijden verliest de motor af en toe in 1 keer het vermogen. Hij pakt het vermogen na een paar minuten weer op. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!
 
`t zou een geknikte brandstof leiding kunnen zijn
als de caburateurs niet snel genoeg benziene krijgen = vermogensverlies
 
Net gecheckt, maar er zit geen knik in. Ik heb nu nog open luchtfilters erop zitten (deze zaten er op), maar wil een originele filterbak plaatsen aangezien de carburateurs niet zijn afgesteld op open filter. Kan dit vermogenverlies hierdoor ontstaan?
 
@ dutchgixxer kabels zien er goed uit, maar het voelt inderdaad wel alsof de motor maar op 3 cilinders draait..
@ frankenstein Wat bedoel je precies met bevriezende carbs?

Thanks!
 
Vroegah moest je je auto op zomer of wintertstand zetten. Zomerstand zuigt hij koude lucht aan wat betere prestaties geeft. Alleen als je dat in de winter doet kan de combinatie koude lucht/verdampende benzine je carbs bevriezen. Winterstand haalde de lucht bij je uitlaatspruitstuk we waar de lucht warmer is en het bevriezen tegengaat. Luchtfilterhuis op een motor zuigt de lucht achter je kappen vandaan, open filters uit de rijwind wat nog best koud kan zijn in deze tijd van het jaar. Wil niet zeggen dat het zo is maar de symptomen lijken er aardig op.
 
probleem zoals het nu lijkt gevonden! er zat kortsluiting in een kabel vanaf de bobine naar de ontsteking.. Morgen testen of het nu goed gaat:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan