Ik heb een Bos GP-1 uitlaat op mijn zx9r.
Het gaat om een ongekeurde uitvoering (voor 2003 maakte ze, ze zonder E-keur.) Mijn vraag is nu, wat eigenlijk precies het verschil is tussen de gekeurde en de ongekeurde versie van deze uitlaat. Is de gekeurde ook helemaal open en hoe ziet de DB-killer eruit. Het is mij verteld dat de politie in Duitsland een Duimstok in de pijp steekt. Bij mijn vorige motor met Scorpion-uitlaat kwam je dan tegen de DB-killer aan, omdat deze dicht was met aan de zijkanten gaatjes. Bij deze is het gewoon een open pijpje met gaatjes aan de zijkant. Een foto van een DB-killer van een gekeurde uitlaat zou helemaal mooi zijn. Begin nou niet meteen te roepen dat je zonder dat E-keurmerk niet naar Duitsland moet gaan, want daar hebben we al wat op gevonden.
Het gaat om een ongekeurde uitvoering (voor 2003 maakte ze, ze zonder E-keur.) Mijn vraag is nu, wat eigenlijk precies het verschil is tussen de gekeurde en de ongekeurde versie van deze uitlaat. Is de gekeurde ook helemaal open en hoe ziet de DB-killer eruit. Het is mij verteld dat de politie in Duitsland een Duimstok in de pijp steekt. Bij mijn vorige motor met Scorpion-uitlaat kwam je dan tegen de DB-killer aan, omdat deze dicht was met aan de zijkanten gaatjes. Bij deze is het gewoon een open pijpje met gaatjes aan de zijkant. Een foto van een DB-killer van een gekeurde uitlaat zou helemaal mooi zijn. Begin nou niet meteen te roepen dat je zonder dat E-keurmerk niet naar Duitsland moet gaan, want daar hebben we al wat op gevonden.