Verschillende combi's, verschillende verbindingsritsen?

Vays

MF veteraan
29 jul 2007
4.632
0
De naam zegt het al, veel merken hebben vaak een ander soort rits. Nu heb ik een jas van Berik en ben ik op zoek naar een broek, en toevallig heb ik laatst een broek van Revit gezien. Mijn vraag is nu: weet iemand of de ritsen op elkaar passen?

Tot nu toe heb ik vaak 2 verschillende soorten ritsen gezien, een wat bredere en een dunnere (niet echt duidelijk ok B| ). Dus kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt. *O*

Vays
 
Gewoon proberen en anders naar een kledingzaak gaan met een passende rts en die erop laten zetten. Zal je niet meer dan een tientje kosten (uiteraard wel vragen om dubbele stiksels enz).
 
'Verschillende combi's, verschillende ritsen.' > 'Verschillende combi's, verschillende verbindingsritsen?'
 
Ja ik hoorde ook al van iemand dat je er een andere rits op kan zetten, maar ik dacht dat het wel op meer dan een tientje uit zou komen.
 
Of ze op elkaar passen? Soms passen twee verschillende soorten van hetzelfde merk niet eens op elkaar.... |(

Er is maar 1 oplossing zonder naaien en dat is: proberen.

En anders een rits in laten zetten. Soms zit bij een jas of broek ook de andere helft van de rits aan de rits vastgeritst, hoeft die er alleen nog maar in genaaid te worden. En anders moet er een bijpassende rits gezocht worden om in te naaien. En een tientje zal inderdaad in de meeste gevallen wat laag geschat zijn. Maar bel dan even een naaiwinkel wat zoiets ongeveer zou kosten.
 
Of ze op elkaar passen? Soms passen twee verschillende soorten van hetzelfde merk niet eens op elkaar.... |(

Er is maar 1 oplossing zonder naaien en dat is: proberen.

En anders een rits in laten zetten. Soms zit bij een jas of broek ook de andere helft van de rits aan de rits vastgeritst, hoeft die er alleen nog maar in genaaid te worden. En anders moet er een bijpassende rits gezocht worden om in te naaien. En een tientje zal inderdaad in de meeste gevallen wat laag geschat zijn. Maar bel dan even een naaiwinkel wat zoiets ongeveer zou kosten.
Hmm eerste keer dat ik dat hoor :P
Ja ik had er al over nagedacht om een naai atelier te bellen, maar heb natuurlijk liever twee ritsen die gelijk op elkaar passen ;)

Of gewoon een Berik broek erbij kopen :)

Misschien wel de eenvoudigste oplossing

Ja daar heb ik al lang aan gedacht, maar de betreffen Revit broek was een koopje ten opzichte van de Berik broeken die ik gezien heb. ;)

Maar er zal vast en zeker wel iemand zijn hier die weet of Revit een brede rits heeft en of het sluitplaatje aan de broek zit of niet ?
 
Ik weet niet waar je vandaan komt Vays, maar ik heb 2,5 week geleden een volledige Berik-Combi gekocht in Blerick met 25% korting.....

Weet niet hoeveel korting je zou krijgen op die Revit broek, maar 25% vond ik wel zo prettig....
 
Vergeet een naaiatelier oid, ga naar een schoenmaker :Y
 
Vergeet een naaiatelier oid, ga naar een schoenmaker :Y

Waarom een schoenmaker? :P

Ik weet niet waar je vandaan komt Vays, maar ik heb 2,5 week geleden een volledige Berik-Combi gekocht in Blerick met 25% korting.....

Weet niet hoeveel korting je zou krijgen op die Revit broek, maar 25% vond ik wel zo prettig....

Omgeving Rotterdam...dus dat is wel een eindje hier vandaan ;)
Daarbij heb ik al een jas.
 
Laatst bewerkt:
Daarbij heb ik al een jas.


Heb mijn combi ook zelf in elkaar gezet...losse boek en losse jas...op beide artikelen 25% korting...Op alle voorraad broeken en Jassen van Berik voor zover ik weet.

Maar als je van R'Dam mag komen, dan schiet je daar ook niet al te veel mee op.....
 
Daarbij heb ik al een jas.


Heb mijn combi ook zelf in elkaar gezet...losse boek en losse jas...op beide artikelen 25% korting...Op alle voorraad broeken en Jassen van Berik voor zover ik weet.

Maar als je van R'Dam mag komen, dan schiet je daar ook niet al te veel mee op.....

Klopt..en op de site zie ik ook geen berik broeken staan jammer genoeg.

Die zijn sneller, meedenkender en goedkoper.
Bedankt voor dit tip, hier om de hoek zit er één. Zal er eens naar binnen lopen :)
 
Dat is inderdaad jammer dat er geen broeken op de site staan....

Toen ik er heen ben geweest hadden ze nog wel een en ander hangen....

WEns je succes met de broek en de rits :)
 
Bij aankoop van broek of jas kan je vaak de ritsen
direct aan laten passen voor een kleine vergoeding.

Naast verschillende typen ritsen lopen sommige
ritsen linksom en de ander rechtsom.
Of zit de rits in de jas te hoog en moet je dan achterover
hangen als je ze aan elkaar ritst.
B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan