Verslag Rondje Eindhoven E.O

ARGH, Hondafreak ik wil meer foto's zien en een hogere resolutie pic van degene van me die je al gepost hebt .... !

Ik zie een Desktoppic en een uitvergroting op mijn bureau in het vooruitzicht (daar waar nu nog mijn vriendin staat }) ) ...

Heb al zo vaak geprobeerd leuke foto's van mij + motor te maken en jij flikt het zomaar ineens :} ...
 
Ok dan , fijn dat de piccies in de smaak vallen. Ik heb nu alle foto's gemaild naar degene die ze wilde hebben. Ik heb ze ook naar Poohbeer gestuurd, dus ik heb zo'n idee dat ze via hem binnenkort online staan en kan je dus daar gaan kijke, mocht iemand daar behoefte aan hebben....nah ok dat was het weer, tot een volgende MF-rit dan maar :]
 
Klasse foto's. Het was een geslaagde dag en heb leuke mensen ontmoet. Volgende keer ga ik wat meer voorin rijden om met mijn neus dichter op de "echte mannen" te zitten en om de kunst af te kijken.

In Hoevelaken wil ik ook een keertje stoeien. De Baars viel me een klein beetje tegen doordat de afstand zo groot was om terug te komen.

Bitgritter, ik heb hem naderhand anders gereden en dan ben je sneller rond dan dat t*ring-eind naar Moergestel.

Bernie (met die groene Ninja) 8-)
 
Sterker nog, dat blauwe Golfje weet je ook nog heel goed te herinneren denk ik! ;)

Hahahaha :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan