Verwaarloosde(?) motor gezien?

Nav deze zielige Kawa (nietwaar @RR Vliet) een topic speciaal voor spots van ogenschijnlijk verwaarloosde motoren….

Bekijk bijlage 1696475
Ze staat er al 2 jaar zo bij @RR Vliet?

D5B9B6A7-BFA7-470A-9229-51942EF51F10.jpeg
 
Zo heb ik er toch laats een gevonden, welliswaar bij een motorzaak. Verhaal is als volgd, eigenaar heeft motor afgegeven ter herstel/lopend te krijgen. Schrok van de offerte! En bood de fiets ter overname aan. Maar laat vervolgens niets meer van zich horen maar haalt het voertuig vervolgens ook niet op.
Motor word netjes iedere dag binnen gehaalt maar de volgende ook net zo netjes weer buiten in weer en wind gezet.
Zonde.
(Plaats metertijd wel de foto die ik er maakte. )
 
té netjes om achtergelaten te zijn vermoed ik. 🤔
en staat ie daar onafgebroken, of word ie wel gebruikt/verzorgd??
puur op de foto vermoed ik eerder een eigenaar die geen berging heeft, en kennelijk te goedgelovig is dat z'n medemens met losse handjes wel
zo keurig opgevoed is dat ie de motor laat staan... 8)7
Hij is iig niet te bang...
 
té netjes om achtergelaten te zijn vermoed ik. 🤔
en staat ie daar onafgebroken, of word ie wel gebruikt/verzorgd??
puur op de foto vermoed ik eerder een eigenaar die geen berging heeft, en kennelijk te goedgelovig is dat z'n medemens met losse handjes wel
zo keurig opgevoed is dat ie de motor laat staan... 8)7
Of gejat en achtergelaten,aan de andere kant is Rob waarschijnlijk de enigste in NL die ze nog wil hebben :+
 
Ik wou dat ik mijn motoren in de woonkamer mocht zetten.
Dan heb ik wat meer ruimte in de garage om te sleutelen aan de volgende :)
Er staan er nu 8 binnen. Ik ben in het normale leven hele weken weg, in de regel ben ik om het weekeinde 4 dagen thuis, dan rol ik lekker alles naar buiten om met mijn kameraad aan de projecten te sleutelen. Dat is geen verplicht werk maar geheel hobbie. Niets MOET af, heerlijk ongedwongen bezig. Er gaan dagen voorbij dat we 1 remklauw reviseren.
 
Ik had tot afgelopen weekend ook mn 2 ducatis in de huiskamer. Nu nog maar 1. Mn huiskamer is 58 m2 groot...en wil er absoluut niet meer in.
Maar 7 of 8 motoren.....😵
Ook speelt de vloer mee btw ...
Bij de meeste speelt de vrouw niet mee :+
 
Er staan er nu 8 binnen. Ik ben in het normale leven hele weken weg, in de regel ben ik om het weekeinde 4 dagen thuis, dan rol ik lekker alles naar buiten om met mijn kameraad aan de projecten te sleutelen. Dat is geen verplicht werk maar geheel hobbie. Niets MOET af, heerlijk ongedwongen bezig. Er gaan dagen voorbij dat we 1 remklauw reviseren.
En een paar kratjes achterover slaan zeker:9
 
Hier in Kampen staat er ook al geruime tijd een BMW onder een boom aan de gracht. Ik heb deze ook nog nooit verplaatst zien worden. Ondanks dat het een wat oudere motor is, vind ik het erg zonde (als ik de eigenaar zou kunnen achterhalen, zou ik hem zo 'adopteren'). Zo was ook het verhaal met het bobbertje wat ik afgelopen jaar had geadopteerd, buurman reed er al een tijd niet meer op (geen tijd of zo), en moest uiteindelijk de motor maar weg doen van de vrouw. Dacht zelf dat die motor nog goud waard was, maar twee jaar lang buiten laten staan, zonder er mee te rijden doen zo'n verbouwde naakte bobber geen goed. Gelukkig heb ik hem weer fris weten te krijgen, zelf nog wat plezier van gehad, en uiteindelijk iemand heel blij mee gemaakt (zelf geen cent aan verdient, maar wel weer een leuke ervaring rijker)

fiets aan de gracht:
2021-12-29 20_01_18-39 Burgwal - Google Maps en nog 4 andere pagina's - Persoonlijk - Microsof...png
 
Hier in Kampen staat er ook al geruime tijd een BMW onder een boom aan de gracht. Ik heb deze ook nog nooit verplaatst zien worden. Ondanks dat het een wat oudere motor is, vind ik het erg zonde (als ik de eigenaar zou kunnen achterhalen, zou ik hem zo 'adopteren'). Zo was ook het verhaal met het bobbertje wat ik afgelopen jaar had geadopteerd, buurman reed er al een tijd niet meer op (geen tijd of zo), en moest uiteindelijk de motor maar weg doen van de vrouw. Dacht zelf dat die motor nog goud waard was, maar twee jaar lang buiten laten staan, zonder er mee te rijden doen zo'n verbouwde naakte bobber geen goed. Gelukkig heb ik hem weer fris weten te krijgen, zelf nog wat plezier van gehad, en uiteindelijk iemand heel blij mee gemaakt (zelf geen cent aan verdient, maar wel weer een leuke ervaring rijker)

fiets aan de gracht:
Bekijk bijlage 1709698
Bedoel je dat blauwe kreng?;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan