Verwijder mij maar ik ben weg hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit topic is natuurlijk een beetje zinloos, maar toch wel triest dat sommige mensen niet een beetje respect kunnen opbrengen in zo'n nare situatie en dat andere mensen zich door zulke losers laten weg pesten....

Ja, dit vind ik ook (makkelijk zo'n smiley :^ )....

eigenlijk val je op deze manier de vele mensen af die WEL medeleven tonen! 1% is negatief....
 
Heb net even de reacties van EdRaket erbij gezocht, maar om daar nou een reden van te maken om op te stappen en inderdaad daar een topic voor te openen?!?

:Z

Iedereen heeft een mening en met zo'n groot forum is het logisch dat er verschillende meningen zijn. Maar als jij een forum zoekt waar iedereen hetzelfde denkt dan wens ik je veel succes.
 
Op zondag 19 oktober 2003 15:34 schreef gummadagummie het volgende:
Heb net even de reacties van EdRaket erbij gezocht, maar om daar nou een reden van te maken om op te stappen en inderdaad daar een topic voor te openen?!?

:Z

Iedereen heeft een mening en met zo'n groot forum is het logisch dat er verschillende meningen zijn. Maar als jij een forum zoekt waar iedereen hetzelfde denkt dan wens ik je veel succes.

STERKTE.....
 
Net ff op MMF gekeken (voor het eerst), maar daar zitten zeer veel dezelfde mensen op dus dan kan je tog beter ergens anders heen gaan als je last van hun hebt of niet.
 
Deze reactie is tekenend voor Daan's lichte ontvlambaarheid: Post van Daantje in topic 'Triumph 1300cc Hypersport.'

Het zou mij absoluut niets verbazen als hij gaat proberen Motormaf voor zijn karretje te spannen waar lekker gespamd kan worden voor Motormaniacs-artikelen enzo.

Iedereen moet iig naar het forum gaan waar je je thuisvoelt. En zoals Spider al zei, accounts kunnen we niet verwijderen dus aan je verzoek kunnen we helaas niet voldoen.
 
Deze reactie is tekenend voor Daan's lichte ontvlambaarheid: Post van Daantje in topic 'Triumph 1300cc Hypersport.'

Het zou mij absoluut niets verbazen als hij gaat proberen Motormaf voor zijn karretje te spannen waar lekker gespamd kan worden voor Motormaniacs-artikelen enzo.

Iedereen moet iig naar het forum gaan waar je je thuisvoelt. En zoals Spider al zei, accounts kunnen we niet verwijderen dus aan je verzoek kunnen we helaas niet voldoen.
iamwithstupid.gif
 
ga je toch ook weg ;)

Ik word toch een beetje moe van sommige reacties, het racisme en gelul en gezeik druipt soms van het scherm, en er wordt niets aan gedaan, :( en zulke topics die over motoren gaan worden op slot gegooid |( , ik zeg het nog eens, een jaar geleden werden zelfs reacties wegggehaaald, nu blijft alles lekker staan, ik vind dat de mods hun werk verwaarlozen, of is dit het vernieuwde M-F. :?
 
Ik word toch een beetje moe van sommige reacties, het racisme en gelul en gezeik druipt soms van het scherm, en er wordt niets aan gedaan, :( en zulke topics die over motoren gaan worden op slot gegooid |( , ik zeg het nog eens, een jaar geleden werden zelfs reacties wegggehaaald, nu blijft alles lekker staan, ik vind dat de mods hun werk verwaarlozen, of is dit het vernieuwde M-F. :?
ik zou zeggen, stuur ze (of 1tje) een mailtje en leg alles goed uit wat je dwars zit. Kan je gelijk te weten komen waarom ze nu 'minder streng' zijn
 
ik zou zeggen, stuur ze (of 1tje) een mailtje en leg alles goed uit wat je dwars zit. Kan je gelijk te weten komen waarom ze nu 'minder streng' zijn

Waarom zou ik een mail sturen als de mods hier zelfs beginnen oorlog te voeren. :?


Hieronder kun je mijn mening lezen waarom ik het verkooptopic dat op slot ging graag had zien open bljven.

Hoi Peter,

Helaas maar hij blijft dicht.

Grtz. Spider aka Nienke

----- Original Message -----
From: Peter Blontrock
To: Spider
Sent: Thursday, October 09, 2003 12:34 PM
Subject: Re: Gesloten topic


Hoi Spider
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, zoals je zag in het topic werden er geen reacties van medeM-Fers gegeven op dit initiatief, enkel de eigenaars reageerden.
Zoals ik al zei, als ik mijn motor in een apart topic te koop stel, komt er zoals altijd een zeiker de boel belazeren, daarom heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem ertussen te zetten, willen ze meer gegevens dan mailen ze maar, als die verkocht is dan wis ik mijn gegevens in mijn post.
En als er teveel in 1 topic staan, dan maak je toch gewoon een "deel 2", ik zou vragen probeer het eens, je kan hem later nog sluiten.

Groeten Peter

btw als k nu een topic aanmaak om mijn motor te verkopen, en ik meld erbij dat ik enkel op e-mail reageer, dan is mijn topic in 2 dagen verdwenen, geef je hem dan een schop, dan krijg je toch nog gezeik en comentaar.
----- Original Message -----
From: Spider
To: peter.blontrock@pandora.be
Sent: Thursday, October 09, 2003 10:56 PM
Subject: Re: Gesloten topic


Hoi Peter,

Helaas maar het topic blijft dicht. Vooral omdat we een apart deel van het forum hebben voor verkooptopics en het dus onzin is al deze motoren nog eens te verzamelen in een ander topic. Daarbij is het topic slecht actueel te houden, de eerste paar weken is het misschien nog te doen maar daarna niet meer.

Grtz. Spider aka Nienke


----- Original Message -----
From: Peter Blontrock
To: Spider@motor-forum.nl
Sent: Thursday, October 09, 2003 6:50 AM
Subject: Fw: Gesloten topic





Hoi Spider

Post hier je occasion (plaatje +bj/km/prijs/email)

Waarom dit topic sluiten, er wordt enkel dit vermeld, plaatje +bj/km/prijs/email , er is nog geen gezeik geweest zoals in andere verkooptopics, zelf verkoop ik de mijne ook, maar wil geen topic aanmaken omdat er altijd veel gelul in staat, hier zijn enkel reacties van eigenaars, de rest is via e-mail.
btw 300 views in nog geen dag en ook geen comentaar.
Groeten Péétje Brik
Peter
 
Op zondag 19 oktober 2003 16:43 schreef Péétje Brik het volgende:Waarom zou ik een mail sturen als de mods hier zelfs beginnen oorlog te voeren. :?


Hieronder kun je mijn mening lezen waarom ik het verkooptopic dat op slot ging graag had zien open bljven.
oorlog? niet een heel klein beetje uit zn verband getrokken.
Spider heeft toch gezecht waarom ze hem op slot heeft gedaan, of je het er nou mee eens bent of niet, zei (dan wel de modjes) heeft het laatste woord.
 
oorlog? niet een heel klein beetje uit zn verband getrokken.
Spider heeft toch gezecht waarom ze hem op slot heeft gedaan, of je het er nou mee eens bent of niet, zei (dan wel de modjes) heeft het laatste woord.



Over dat gesloten topic wilde ik alleen aangeven, dat zoiets op slot ging, en deze openblijft.




Op zondag 19 oktober 2003 16:07 schreef Bananeman het volgende:
Deze reactie is tekenend voor Daan's lichte ontvlambaarheid: Post van Daantje in topic 'Triumph 1300cc Hypersport.'

Het zou mij absoluut niets verbazen als hij gaat proberen Motormaf voor zijn karretje te spannen waar lekker gespamd kan worden voor Motormaniacs-artikelen enzo.

Iedereen moet iig naar het forum gaan waar je je thuisvoelt. En zoals Spider al zei, accounts kunnen we niet verwijderen dus aan je verzoek kunnen we helaas niet voldoen.

Dit vind jij normaal :?
 
wat een agressie , wat een woede , what a rage. FUCK THE SYSTEM ;)
we gaan toch niet moeilijk doen eh. people come and people go.
ff een domme vraag : wat is MMF ? male-male-female ? *D

daan vertrekt vandaag , ik heb mij vandaag aangelogd. (de mooiste dag uit mijn leven :) )
 
wat een agressie , wat een woede , what a rage. FUCK THE SYSTEM ;)
we gaan toch niet moeilijk doen eh. people come and people go.
ff een domme vraag : wat is MMF ? male-male-female ? *D

daan vertrekt vandaag , ik heb mij vandaag aangelogd. (de mooiste dag uit mijn leven :) )
Dan in ieder geval alvast een welkom op M-F *D
En je moet je natuurlijk wel even voorstellen in dit forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan