Verzameltopic uitlaten 2007 Kawasaki Z750

Na een weekje vakantie in het warme Portugal even een foto plaatsen van de GPPRO welke ik vorige week eronder gehangen heb. Ik vind het er erg strak uit zien, en het geluid is echt diep donker...

full
 
Ziet er netjes uit met die g en g. Ik heb vorige week een sc-project besteld. Zit alleen nog te dubben hoe dat zit met die klep in de originele uitlaat.
Is dit een kwestie van alleen de bekabeling weg halen?
Ik hoop dat iemand mij er een duidelijk antwoord op kan geven.
BVD, Moelie.
 
Ziet er netjes uit met die g en g. Ik heb vorige week een sc-project besteld. Zit alleen nog te dubben hoe dat zit met die klep in de originele uitlaat.
Is dit een kwestie van alleen de bekabeling weg halen?
Ik hoop dat iemand mij er een duidelijk antwoord op kan geven.
BVD, Moelie.

yeps, je kunt twee dingen doen; alle kabels weghalen maar dan gaat er een lampje branden op je dashboard. Je kunt ook gewoon de kabels afklemmen op zo'n lengte dat de servo voelt dat hij weerstand heeft, waardoor de servo denkt dat de klep er nog aan vast zit. Maar dat staat waarschijnlijk gewoon in de handleiding ;) al is die in het Italiaans...
 
Hoi Koyke, ben ook benieuwd naar het geluid.
Maar naar de filmpjes op youtube te oordelen zit dat wel goed.

Foto's volgen nog.
 
Hallo,

ik heb even een vraag.

Ik heb er momenteel een uitlaat onder de Z liggen van het merk sp engeneering?
de Z750 is van 2007 en is geimporteerd vanuit de UK. Het geluid is erg schel en niet echt comfortable om lang te rijden. korte stukken gaat wel zelf met een silencer is het niet te doen. En de tegendruk is niet goed. valt weg waardoor de motor trager op gang komt bij het weer gas willen geven als je even loslaat.

Maatje van me heeft nog een Mivv suono van 2006 model liggen
mijn vraag zal dit passen op die van een 2007 model? en wat is eigenlijk het verschil
de ophanging of de kroming van de pijp.

grt

Martijn
full
 
Hallo,

ik heb even een vraag.

Ik heb er momenteel een uitlaat onder de Z liggen van het merk sp engeneering?
de Z750 is van 2007 en is geimporteerd vanuit de UK. Het geluid is erg schel en niet echt comfortable om lang te rijden. korte stukken gaat wel zelf met een silencer is het niet te doen. En de tegendruk is niet goed. valt weg waardoor de motor trager op gang komt bij het weer gas willen geven als je even loslaat.

Maatje van me heeft nog een Mivv suono van 2006 model liggen
mijn vraag zal dit passen op die van een 2007 model? en wat is eigenlijk het verschil
de ophanging of de kroming van de pijp.

grt

Martijn[afbeelding]

De Mivv voor de 2004-2006 Z750 past niet 1-op-1 op de 2007-2012, daarvoor is het verschil in linkpipe te groot. Ik heb wel nog een losse linkpijp voor een Mivv Suono voor de 2007-2012 liggen, daarmee is het probleem opgelost :Y
 
De Mivv voor de 2004-2006 Z750 past niet 1-op-1 op de 2007-2012, daarvoor is het verschil in linkpipe te groot. Ik heb wel nog een losse linkpijp voor een Mivv Suono voor de 2007-2012 liggen, daarmee is het probleem opgelost :Y



Owke, dat zal mooi zijn maar doe je de linkpipe ook weg voor een zacht prijsje :')
wil namelijk niet al te veel kwijt zijn. motor heb ik nu 4 maanden maar het geluid is echt oorverdovend, Wel leuk voor even maar daar houd het ook mee op.

met die linkpipe is het maar even klussen dan, er vanonder erterug op en klaar is Tinus 8-)
 
Owke, dat zal mooi zijn maar doe je de linkpipe ook weg voor een zacht prijsje :')
wil namelijk niet al te veel kwijt zijn. motor heb ik nu 4 maanden maar het geluid is echt oorverdovend, Wel leuk voor even maar daar houd het ook mee op.

met die linkpipe is het maar even klussen dan, er vanonder erterug op en klaar is Tinus 8-)

dat is subjectief :+ hij mag weg voor € 50,- ophalen / € 56,75 verzenden.
 
@SavagePielk dat is een mooie prijs, ik kom daar op terug.
Moet nog even onderhandelen over de uitlaat zelf.

Of je moet toevallig nog een mooi uitlaatje hebben liggen voor de Z :D
 
@SavagePielk dat is een mooie prijs, ik kom daar op terug.
Moet nog even onderhandelen over de uitlaat zelf.

Of je moet toevallig nog een mooi uitlaatje hebben liggen voor de Z :D

Top, hoor ik het graag :Y

Ik heb een Big Oval in Zwart RVS met spitse endcap liggen of een Moto2 in Zwart RVS, maar dan zit je op € 404,20 resp. € 299,- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan