Verzekeren motor

Bromgek

MF'er
31 jan 2014
173
29
Hallo,

Ik ben gebonden aan het A2 rijbewijs en daarmee 35kw regeling. Nu wil ik een Bandit 600 gaan aanschaffen die 25kw op kenteken heeft.

Nu was ik al aan het kijken voor de verzekering, hoe en wat etc. Alleen nu kom ik erachter dat wanneer ik de premie bij verschillende maatschappijen wil berekenen er dus geen gegevens gevonden kunnen worden bij het ingevoerde kenteken.

Dit heb ik al met meerdere motoren gehad waarvoor ik dit wilde berekenen.

Nu zijn deze kentekens wel gewoon via rdw site op te zoeken en dan krijg ik de bijbehorende gegevens.

Weet iemand of dit dus gewoon een bug is binnen de verzekeringswebsites (zoals knmv, anwb, interpolis etc.)?

Niet dat ik argwaan bij elke motor moet krijgen omdat het kenteken niet herkend wordt op die verzekeringssites :9~
 
Hallo,

Ik ben gebonden aan het A2 rijbewijs en daarmee 35kw regeling. Nu wil ik een Bandit 600 gaan aanschaffen die 25kw op kenteken heeft.

Nu was ik al aan het kijken voor de verzekering, hoe en wat etc. Alleen nu kom ik erachter dat wanneer ik de premie bij verschillende maatschappijen wil berekenen er dus geen gegevens gevonden kunnen worden bij het ingevoerde kenteken.

Dit heb ik al met meerdere motoren gehad waarvoor ik dit wilde berekenen.

Nu zijn deze kentekens wel gewoon via rdw site op te zoeken en dan krijg ik de bijbehorende gegevens.

Weet iemand of dit dus gewoon een bug is binnen de verzekeringswebsites (zoals knmv, anwb, interpolis etc.)?

Niet dat ik argwaan bij elke motor moet krijgen omdat het kenteken niet herkend wordt op die verzekeringssites :9~~

Ik had met mijn bike gewoon puur mazzel dat ie er tussen stond, ik zou gewoon even bellen met de verzekering. Sommige motoren hebben ze wel als 25kw "versie" in het systeem staan en andere weer niet. :?
Momenteel heb ik een GSX-600F op 25KW staan (en kenteken), zelfde blok als de bandit:
weet waar je aan begint, ik moet toegeven dat het niet de meest ideale fiets op 25kw is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan