Verzekering op framenummer

Lucifur665

Die hard MF'er
29 jul 2003
913
198
Haarle gem Tubbergen
Ik ben bezig soeverein te worden, half mei is dat zo ver, nu wil ik eventueel een motor uit het buitenland halen en daar een soeverien kenteken op te zetten. Ik wil de motor niet laten keuren voor een NL-kenteken. Nu wordt dat kenteken niet door de RDW erkent of geregistreert. Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om een motor premanent op framenummer te verzekeren. Ik heb wel op internet gezocht en kwam daar wel verzekering tegen op framenummer maar die zijn maaar 15 dagen geldig. 8-)
 
Is het al vrijdag?

oh wacht, ik dacht dat dit een geintje was:

Lucifur665, Approved Lunatic
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bezig soeverein te worden, half mei is dat zo ver, nu wil ik eventueel een motor uit het buitenland halen en daar een soeverien kenteken op te zetten. Ik wil de motor niet laten keuren voor een NL-kenteken. Nu wordt dat kenteken niet door de RDW erkent of geregistreert. Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om een motor premanent op framenummer te verzekeren. Ik heb wel op internet gezocht en kwam daar wel verzekering tegen op framenummer maar die zijn maaar 15 dagen geldig. 8-)
En dit kenteken hou in ?
Even op gezocht :P

SOEVEREIN


1) Alleenheerser 2) Autonoom 3) Grootvorst 4) Heerser 5) Heer 6) Koning 7) Landsvorst 8) Landsheer 9) Machthebber 10) Majesteit 11) Monarch 12) Munten 13) Nederlandse munt vóór de euro 14) Onbeperkt gebieder 15) Onbeperkt heerser 16) Onafhankelijk vorst 17) Opperheer 18) Oppermachtig 19) Onafhankelijk 20) Onbepaald gebieder 21) Onbeperkte heerser.

Conclusie positie is al bezet iets met een koning _O-
Maar misschien is er nog wel ergens een stuk woestijn wat niemand wil :+
 
Laatst bewerkt:
Ik gok op een trol maar vergeet niet dat zulke mensen echt bestaan. Succes met het verzekerd krijgen van een motor die niet voldoet aan de in de wet gestelde eisen.
 
Ik gok op een trol maar vergeet niet dat zulke mensen echt bestaan. Succes met het verzekerd krijgen van een motor die niet voldoet aan de in de wet gestelde eisen.
Dat geloof ik, daar niet van.
Ik kan niet zo tegen dat zweverige volk sorry :X
 
Laatst bewerkt:
Vergeten we niet af en toe wat duppies naar de overheid te sturen ter vervanging van de wegenbelasting? Of gaan we soeverein zitten zijn met andermans portemonnee?
 
Snap dat soeverijn zijn ook niet helemaal. Lijkt erop alsof ze wel willen profiteren van dingen maar niet de lasten willen dragen.
 
Mag hopen dat zulk volk heel snel van de weg wordt geplukt en het voertuig in beslag wordt genomen voor het ontbreken van een geldig kenteken.
 
In het soeverein gebeuren zitten een aantal punten waar zeker een kern van waarheid in zit. Verder allemaal leuk en aardig, lekker principiële dingetjes doen en soeverein zijn. Helaas worden nooit alle principes 100% uitgevoerd waardoor je uiteindelijk mensen krijgt die in de praktijk hypocriete uitvreters zijn die dan heel beteuterd gaan reageren als ze worden gevraagd/gedwongen weer eens normaal te gaan doen.
Soevereine mensen richten zichzelf uiteindelijk te gronde na een lang kansloos en irritant gevecht en de maatschappij, dat zijn wij, mogen uiteindelijk de kosten van deze leuke ideetjes dubbel en dwars gaan betalen.
 
Ik denk dat TS een persoonlijk kenteken wil wat daarna gekoppeld wordt aan z'n voertuig en wat bij verkoop van het voertuig over te zetten is naar het nieuwe voertuig. In Nederland is zoiets niet mogelijk doordat kentekens ALTIJD definitief aan een chassisnummer worden verbonden, in (bijv.) België kán het wel (is daar de standaard, al moet je voor een écht persoonlijke combinatie van letters/cijfers extra betalen) en in landen zoals bijvoorbeeld het V.K en Oostenrijk kán het ook tegen betaling terwijl je daar standaard ook een willekeurig kenteken krijgt wat definitief aan het voertuig verbonden is.

Een ‘soeverein’ kenteken bij ‘de soevereine mens’..!

[edit]Hoe het hier met AA en CD kentekens zit..... :+ [/edit]

In Duitsland kun je overigens de letter/cijfer combi kiezen op basis van "nog vrij/niet uitgegeven" waarbij de eerste letter/combi van letters ALTIJD het "Landeskreis" is waarin het kenteken afgegeven wordt én er geen aanstootgevende Duitse woorden gemaakt worden. Kán ooit best leuke combi's opleveren.....

_wsb_377x282_150_kut206.jpg


Is/was van een Nederlander die in de regio Keulen woonde/werkte :P
 
Laatst bewerkt:
TheoH en wimmel_1 hebben gezocht naar het soevereine kenteken. :} Maar in mijn geval heb ik een tenaamsteelingblokkade bij de RDW en ik wil toch we weer een motor, en bij
het soeverein worden hoort dan ook zo'n kenteken vind ik. En het gaan mij niet omdat ik zo nodig een persoonlijk kenteken wil. Maar goed mijn vraag over de verzekering is nog niet beantwoord.
 
TheoH en wimmel_1 hebben gezocht naar het soevereine kenteken. :} Maar in mijn geval heb ik een tenaamsteelingblokkade bij de RDW en ik wil toch we weer een motor, en bij
het soeverein worden hoort dan ook zo'n kenteken vind ik. En het gaan mij niet omdat ik zo nodig een persoonlijk kenteken wil. Maar goed mijn vraag over de verzekering is nog niet beantwoord.
en waarom is dat.
Lijkt me niet dat je dit zomaar krijgt :?
 
Laatst bewerkt:
En dit kenteken hou in ?
Even op gezocht :P

SOEVEREIN


1) Alleenheerser 2) Autonoom 3) Grootvorst 4) Heerser 5) Heer 6) Koning 7) Landsvorst 8) Landsheer 9) Machthebber 10) Majesteit 11) Monarch 12) Munten 13) Nederlandse munt vóór de euro 14) Onbeperkt gebieder 15) Onbeperkt heerser 16) Onafhankelijk vorst 17) Opperheer 18) Oppermachtig 19) Onafhankelijk 20) Onbepaald gebieder 21) Onbeperkte heerser.

Conclusie positie is al bezet iets met een koning _O-
Maar misschien is er nog wel ergens een stuk woestijn wat niemand wil :+

In mijn geval 19 onafhankelijk
 
Laatst bewerkt:
en waarom is dat.
Lijkt me niet dat je dit zomaar krijgt :?

Kan van alles zijn. Je kunt het zelfs al krijgen door bijvoorbeeld wekelijks een ander voertuig op je naam te laten registreren (doordat je graag iedere week iets nieuws/anders rijd :) ) zónder dat je te boek staat als "handelaar" met de daarbij benodigde inschrijvingen.
 
Laatst bewerkt:
TheoH en wimmel_1 hebben gezocht naar het soevereine kenteken. :} Maar in mijn geval heb ik een tenaamsteelingblokkade bij de RDW en ik wil toch we weer een motor, en bij
het soeverein worden hoort dan ook zo'n kenteken vind ik. En het gaan mij niet omdat ik zo nodig een persoonlijk kenteken wil. Maar goed mijn vraag over de verzekering is nog niet beantwoord.

Je wil een ongeregistreerd voertuig gaan verzekeren. Aan wie kan je dat het best vragen? Aan een verzekeraar. Wat denk je zelf dat een willekeurige verzekeraar je als antwoord gaat geven?
 
Kan van alles zijn. Je kunt het zelfs al krijgen door bijvoorbeeld wekelijks een ander voertuig op je naam te laten registreren (doordat je graag iedere week iets nieuws/anders rijd :) ) zónder dat je te boek staat als "handelaar" met de daarbij benodigde inschrijvingen.
Kon alleen dat over het niet betalen van de wegen belasting vinden.
Maar omdat gelijk aan te nemen vond ik dan weer net iets te kort door de bocht :)
 
En dan toch nog afhankelijk zijn van een verzekering

Als je soeverijn wil zijn dan moet je dat ook voor de volle 100% zijn

Want dit lijkt er op dat je alleen de lusten wil en niet de lasten

Onafhankelijk van de staat, en de lasten naar redelijkheid. Ik ben en blijf nederlander
maar geen staatsburger meer, omdat ik de betutteling van de overheid zat ben.
 
Misschien dat een "Operational Lease" constructie iets is voor TS? KVK inschrijving is zo geregeld en daarmee kun je jezelf een leaseauto/motor cadeau doen welke fiscaal op naam van de zaak komt te staan :P
 
Laatst bewerkt:
Je bent een koekwaus, dat ben je.. |(


Als je onafhankelijk wil zijn ga je in een hutje op de hei zitten..

niet in een woning zitten en ziekenfonds/politie/brandweer/sociale zekerheden benutten maar ondertussen "naar redelijkheid" ( wie bepaalt die redelijkheid, jii? ) de lasten betalen... :W

Paar video's van die idioten..




:r
 
Laatst bewerkt:
Onafhankelijk van de staat, en de lasten naar redelijkheid. Ik ben en blijf nederlander
maar geen staatsburger meer, omdat ik de betutteling van de overheid zat ben.

Ik begrijp het

Heb er een keer informatie over het soeverein zijn opgezocht

Ik kan me in veel dingen vinden


Maar ik denk dat je nog een heel papiergevecht krijgt met de staat

Heb jij je wel eens bedacht hoe de wereld er uit zou zien als alle mensen soeverein waren ?

Ik denk dat het 1 grote chaos word
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan