hoeveel no-claim heb je dan..?
ik betaal 1020,- euro per jaar allrisk
met 35% no-claim.
ik heb een Thunderace uit 98,...oja en ik ben 23
dus nog in de risco leeftijd...duh
en nieuw kost mijn motor zo,n 26.000 piek meende ik, daar berekenen ze toch het een en ander op..?
Dat scheelt een boel man ... 4x 150 euro = 600, dat is de helft man!!! Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??Ik heb toevallig net mijn 1e keer verzekering betaald. Ik betaal 150 euro per 3 maanden verzekering.
Dit betaal ik voor een nieuwe RSV Mille, All Risk, zonder alarm, 75% noclaim-korting, wonende in Tilburg.
Verzekering loopt bij De Europesche
Dat scheelt een boel man ... 4x 150 euro = 600, dat is de helft man!!! Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??
wat is er mis met die leeftijd?...
O ja, platte land, leeftijd... 31
Op dinsdag 16 juli 2002 10:46 schreef Millio RSV het volgende:
...Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??
hm,...teveel betalen is klote,...maar een beetje betrouwbare verzekering die uitbetaald waneer het moet is wel wat waard.
En dan zit je juist bij London & Lancashire aan het verkeerde adres. Spreek uit ervaring
Lees je polis nog maar eens goed door. London is echt giga K#T!
Ik zit zelf nu bij AXA nadat ik meerdere polissen had vergeleken.
hm,...teveel betalen is klote,...maar een beetje betrouwbare verzekering die uitbetaald waneer het moet is wel wat waard.
En dan zit je juist bij London & Lancashire aan het verkeerde adres. Spreek uit ervaring
Lees je polis nog maar eens goed door. London is echt giga K#T!
Ik zit zelf nu bij AXA nadat ik meerdere polissen had vergeleken.
wat is er mis met die leeftijd?
nou... nou... nou?!?!
Ik betaal 686 euro per jaar met 80% no-claim bij orion direkt
3jaar nieuwwaarde regeling
geen alarm plicht
ben net 34 geworden
moet de motor alleen vastleggen aan nagelvast voorwerp als ik hem ergens parkeer, dus ook bij tt of als ik ga tanken. Dat is het enige minpunt. Als ie dan nog gestolen zou worden en ik had hem niet vastgelegd, moet verzekering maar bewijzen dat de motor niet was vastgelegd. Het enige dat je moet doen is de sleutel van motor en het goedgekeurde slot overhandigen.
en als ze dat slot mee jatten? (omdat ze bv de nagelvaste nagel vernaggelen)Op dinsdag 16 juli 2002 14:34 schreef Prikkie het volgende:
... Het enige dat je moet doen is de sleutel van motor en het goedgekeurde slot overhandigen.
Je moet alleen de sleutels kunnen overhandigen. Dus van de motor en het slot. Ik heb er voor alle zekerheid twee sloten op liggen als ik motor achter laat. Schijfremslot en zo'n vijfarm door het achterwiel plus het stuurslot. Kost wel ff veel tijd oom die allemaal los te halen. Ps de sloten moeten wel art goedgekeurd zijn.en als ze dat slot mee jatten? (omdat ze bv de nagelvaste nagel vernaggelen)
Je moet alleen de sleutels kunnen overhandigen. Dus van de motor en het slot. Ik heb er voor alle zekerheid twee sloten op liggen als ik motor achter laat. Schijfremslot en zo'n vijfarm door het achterwiel plus het stuurslot. Kost wel ff veel tijd oom die allemaal los te halen. Ps de sloten moeten wel art goedgekeurd zijn.