verzekering

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
hoi mensen

Ik heb net een fireblade uit 2002 gekocht, maar mijn verzekering wil em niet verzekeren omdat ie teveel vermogen heeft })

Nou is mijn vraag: wat is een goeie verzekering voor dit soort motoren (dus waar zijn jullie verzekerd)

groetjes

Cobain
 
bedankt voor alle reacties. De piccies en icoontjes worden binnen kort veranderd. Onderschift zal ik nu ff bij spijkeren

Cobain
 
Onze motoren zijn verzekerd bij Orion Direct. Op dat moment was het (een van) de goedkoopste die we konden vinden, voornamelijk dankzij hun 6-wielen plan (Je no-claim op je autoverzekering is meteen de no-claim op je motorverzekering - als je een auto hebt ;) ). Kan een telefoontje waard zijn.
 
Okay tot nu toe willen Sterpolis en Unigarant me niet verzekeren.... Zelfs niet met 6 schadevrije jaren. Beetje jammer

Cobain
 
zit met zelfde probleem.


lompe belg dat ik ben eerst moto gekocht daarna verzekering raadplegen.

moto ingeschreven op 81KW

dus verzekeren ze niet onder de 26 jaar

ben er 25.
 
ga ik volgende week langs

KBC ging bellen of ze voor me uitzondering wilde maken heb mijn auto verzekering voor een saxo vts 16v daar ook.

dus praten over een hoop geld en heb gedreigd alles op te zeggen.

maar is het telefoontje niet gunstig dan ga ik eens kijken voor omob.

mercie voor die tip
 
ga ik volgende week langs

KBC ging bellen of ze voor me uitzondering wilde maken heb mijn auto verzekering voor een saxo vts 16v daar ook.

dus praten over een hoop geld en heb gedreigd alles op te zeggen.

maar is het telefoontje niet gunstig dan ga ik eens kijken voor omob.

mercie voor die tip


Bij KBC had ik vorig jaar ook navraag gedaan. :Z Hééél veel geld. Schandalig duur, agente van KBC was zelf beschaamd over de dure polis. :X

Ben je in het bezit van een wagen? Waarschijnlijk niet. Je kan eens proberen bij Winterthur. Daar was ik ook verzekerd (alleen moto). Koste me wel € 700. (22jaar en Suzuki GSX-R 600) Dus dat zou voor jou zeker moeten lukken, en waarschijnlijk nog net iets goedkoper. Nu heb ik me moto samen laten verzekeren met de auto van mijn vriendin. Bespaart me een hele hoop geld....

Edit: lees net dat je een wagen hebt. Ik zou gewoon een andere verzekeraar opzoeken voor je wagen en moto. Ik ben nu bij P&V. En voor de moto kan ik zelfs mijn groene kaart heel het jaar binnenbrengen. (dit wordt dan op het einde van de polis verekend) Als ik bijv. mijn kaart in nov-dec-jan-feb binnenbreng, zal ik 4 maand minder verzekering moeten betalen. :} Voor een volledig jaar moet ik € 350 betalen. (23 jaar en fireblade)
 
Laatst bewerkt:
mercie voor de tip

ik weet daty KBC heeel duur is ook gemerkt via maten

omob zou ook een pak minder duur zijn

zou voor moto alleen 570 euro zijn voor me

gaan is luistern wat zo'n auto-moto pakket me kost


mercie
 
Terug
Bovenaan Onderaan