Verzoekje aan twijfelaars:

Reprobate

MF veteraan
10 dec 2002
1.966
0
Amsterdam
Je struikelt hier over de beginnende motorrijders die niet weten wat ze willen/kunnen/mogen rijden, dan allerlei verschillende motoren aandragen en vragen aan MFers wat die er van vinden.

Er is een handigere methode!

Als je niet weet welke motor je moet/wilt/kunt kopen, maak een topic aan met daarin de volgende gegevens:
-budget [exclusief kleding, want die hoor je al te hebben voor je je druk gaat maken over je motor]
-nieuw of tweedehands
-25kW of onbeperkt
-je lichaamsmaten [klein/groot/zwaar/licht/korte beentjes/lange armen]
-lichamelijke gebreken [snel last van aambeien, hernia, zwakke polsen]
-gebruik: woonwerkverkeer/toerritjes/reizen
-rijgebied: snelwegen/provinciale wegen/lokale wegen/stadverkeer/dorpsweggetjes/boswegen
-rijervaring [anders dan les]
-alleen of met passagier/bagage
-mooiweerrijder of doorrijder

Het forum zal zich hierna in zijn wijsheid beraden over welke motorfiets het meest geschikt voor je is. Conclusies zijn bindend! :P
 
Je struikelt hier over de beginnende motorrijders die niet weten wat ze willen/kunnen/mogen rijden, dan allerlei verschillende motoren aandragen en vragen aan MFers wat die er van vinden.

Er is een handigere methode!

Als je niet weet welke motor je moet/wilt/kunt kopen, maak een topic aan met daarin de volgende gegevens:
-budget [exclusief kleding, want die hoor je al te hebben voor je je druk gaat maken over je motor]
-nieuw of tweedehands
-25kW of onbeperkt
-je lichaamsmaten [klein/groot/zwaar/licht/korte beentjes/lange armen]
-lichamelijke gebreken [snel last van aambeien, hernia, zwakke polsen]
-gebruik: woonwerkverkeer/toerritjes/reizen
-rijgebied: snelwegen/provinciale wegen/lokale wegen/stadverkeer/dorpsweggetjes/boswegen
-rijervaring [anders dan les]
-alleen of met passagier/bagage
-mooiweerrijder of doorrijder

Het forum zal zich hierna in zijn wijsheid beraden over welke motorfiets het meest geschikt voor je is. Conclusies zijn bindend! :P
:^ :} :Y :9
 
Dan wordt de titel te lang, maar als een moderator em aan wil passen...

Volgende titels kunnen ook:

'Twijfel bij aankoop motor? Lees dit eerst!'

'Lees dit voor vragen over motoraankoop!'

'Zoek je een motor? Lees dit eerst!'

Zoiets...

Hetzelfde geldt trouwens ook voor vragen over:
-welke helm moet ik kopen?
-welke kleding is het beste?

Beetje orde op zaken stellen... :P
 
_O-

kan wel. Mijn dealer had laatst een yamaha R1 in onderhoud die op het gas teruggeschroeft was naar 25 Kw :X

-hey dealertje van me, er zit 2mm speling op m'n gas

*monteur kijkt*

-nee meneer dat is geen speling, dat is de uitslag van je begrensde gashendel :X




*O*
 
-hey dealertje van me, er zit 2mm speling op m'n gas

*monteur kijkt*

-nee meneer dat is geen speling, dat is de uitslag van je begrensde gashendel :X




*O*
ze vertelden dat het daar min of meer wel opneer kwam, de gewone speling en dan nog een paar milimeter :X is toch zonde.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan