Veteranentreffen Woerden

08DECC10-7B71-4611-84A2-55142BF96AF6.jpeg
Het is wat drassig en ben met de auto :$ maar ik ben er*O*
 
Heb ze bijna allemaal voorbij zien komen. Stond aan de toeganspoort na de brug. Erg jammer van het weer…😏 Volgend jaar beter. Het is en blijft een erg leuk evenement.
 
Vanmiddag ook langs geweest. Was echt zeer veel bagger (op het terrein). We hebben het niet over de motoren die er (nog) stonden 😎

Was trouwens op mijn meest lelijke “oldtimer” (een zwart paarse GSXF600 uit 1995).

Echt jammer van het weer. Maar volgend jaar weer (en graag met een lekker zonnetje).
 
Vanmiddag ook langs geweest. Was echt zeer veel bagger (op het terrein). We hebben het niet over de motoren die er (nog) stonden 😎

Was trouwens op mijn meest lelijke “oldtimer” (een zwart paarse GSXF600 uit 1995).

Echt jammer van het weer. Maar volgend jaar weer (en graag met een lekker zonnetje).
Was die CX500 al weg? :+
 
Geen echte CX gezien. Wel 2 CX turbo (500 en 650) gespot.
Niet op het veld maar in de ring erom heen. Stonden leuke motoren in de ring.

Geen vern..kte CX gezien (staat wel een CX in mijn garage in brakke status, maar het is de bedoeling dat die origineel blijft).
 
308086824_1181211732804715_633746071224646792_n.jpg
Wat een modderpoel was het terrein. Heel jammer dat deze editie zo overschaduwd werd door de niet aflatende regen. Ik deel 1 foto waar de treurnis van af druipt......
 
Ik denk dat ik jullie zag wegrijden toen ik aankwam, zo rond 13:15
Zou goed kunnen, we hadden gedacht de kaasrit te gaan rijden maar er was wat onduidelijkheid. Eigenlijk had ik gedacht dat we met een voorrijder ofzo in groepen zouden vertrekken voor de rit. Toen we uiteindelijk gingen vragen wanneer de rit zou starten werd ons verteld dat we konden gaan wanneer we zelf wilden omdat de route gepijld was. Echter waren we vanwege het drukke verkeer in het centrum, gecombineerd met het pisweer, al snel de pijlen kwijt, dus maar weer terug gegaan naar het veld, laatste muntjes omgezet in vette hap en weer naar het noorden afgereisd. Wel met de motoren in de bus die we hadden achtergelaten aan het begin van het dorp.
 
Jammer. ik was er graag heen gegaan.
Ook niet leuk voor iedereen die zich heeft ingezet om er een leuke dag van te maken.
Ik had de tank van mijn brommertje al gevuld en de route (binnendoor) al uitgestippeld.

Tot vanmiddag 4 uur heeft 't hier non-stop geregend.
Nee, dat was geen uitnodiging voor een bezoek dit jaar.

Volgend treffen in Woerden weer beter!
 
Laatst bewerkt:
Zou goed kunnen, we hadden gedacht de kaasrit te gaan rijden maar er was wat onduidelijkheid. Eigenlijk had ik gedacht dat we met een voorrijder ofzo in groepen zouden vertrekken voor de rit. Toen we uiteindelijk gingen vragen wanneer de rit zou starten werd ons verteld dat we konden gaan wanneer we zelf wilden omdat de route gepijld was. Echter waren we vanwege het drukke verkeer in het centrum, gecombineerd met het pisweer, al snel de pijlen kwijt, dus maar weer terug gegaan naar het veld, laatste muntjes omgezet in vette hap en weer naar het noorden afgereisd. Wel met de motoren in de bus die we hadden achtergelaten aan het begin van het dorp.
Huh? Lees ik het nu goed...je komt met een RD500 en NS400 niet eens rijdend?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan