VETTE BURNOUT by Unstable

Ik neem aan dat dat die Metzeler was?
Weer dezelfde band laten monteren of weer eens wat anders aan het proberen?

Zelfde band laten monteren, Metzeler is helemaal mijn band!! (de Sportec M1 dan he?!!)

Ik ga wel heel erg twijfelen over de voorband, want daar zit nu nog een MZ3 om. En die bevalt ook uitstekend, maarja, van de voorband type M1 hoor ik ook weer goede dingen.. :)
 
zag er lekker uit ... !!!!

is het eigenlijk niet link ??? als hij knapt sta je met de velg op straat
 
Vette burnout })
maar had liever die rolling burnout willen zien.

Heb jij sportec M1 ?,ik ook.
Hoeveel km heb je met die achterband gereden ?
 
damn gewoon :9~





Zwemmen jullie in het geld ofzo????
al dat slijtende materiaal op het wegdek :(
 
Welke wet overtreed je eigenlijk met een Burnout?
Overlast? Vernieling (van het wegdek :? )

Enne wat was er mis met je slof (spijker?) Zo versleten zag ' ie er nog niet uit!
 
Kewl filmpje ja :)

Maaruh, albert krabt zo het rubber weg....nou, ik kon dat niet!

Burnout in 4-5 (weet niet meer precies), echt een ENORME rookwolk...

Probleem was alleen dat de band bijna knapte...toen ik er genoeg van had zaten er wel 20 canvas-draden in/om/tegen mijn wiel/remklauw/ketting :(

Suzukidealer is aardig tijdje bezig geweest om alle draden te verwijderen, hehe!

Maar dat doe ik dus ook niet meer!

[edit]
Deze vage foto geeft een idee (webcam-shot van een gewone foto :) )
burn2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kewl filmpje ja :)

Maaruh, albert krabt zo het rubber weg....nou, ik kon dat niet!

Burnout in 4-5 (weet niet meer precies), echt een ENORME rookwolk...

Probleem was alleen dat de band bijna knapte...toen ik er genoeg van had zaten er wel 20 canvas-draden in/om/tegen mijn wiel/remklauw/ketting :(

Suzukidealer is aardig tijdje bezig geweest om alle draden te verwijderen, hehe!

Maar dat doe ik dus ook niet meer!

Ik snap wat je bedoelt, alleen had je dat niet gewoon met een kniptang kunnen doen dan.... :?

Overigens leuke Burnout Albert, :} !
Ik doe het je niet na met mijn MeZ1 . (zonde trouwens, zag er nog goed uit volgens mij??)
 
Laatst bewerkt:
Maaruh, albert krabt zo het rubber weg....nou, ik kon dat niet!

Burnout in 4-5 (weet niet meer precies), echt een ENORME rookwolk...

Probleem was alleen dat de band bijna knapte...toen ik er genoeg van had zaten er wel 20 canvas-draden in/om/tegen mijn wiel/remklauw/ketting :(

Canvas draden waren bij mij nog net heel, 'k zag ze wel allemaal zitten. 't grootste probleem is dat ik er nog op naar huis moest rijden.
Rijdt niet echt relaxed, grip is echt nul, je glijd alle kanten op.
Maar ik ben echt een week bezig geweest met alle mogelijke oplosmiddelen om alle zooi weer van m'n achterbrug, spatbord, blok en frame af te krijgen.

Voor mij geen burnouts meer, hoewel......
De Diversion 600 van m'n vrouw is aan nieuwe bandjes toe })

Nou OK, nog 1 keertje dan })
Rolling burnout zal er wel niet inzitten vrees ik.
 
De band was wel op hoor mensen, alleen rijd ik er voornamelijk OF rechtdoor mee, OF ik lig plat in de bocht (dus kneedown) en dan lijkt het tussen het midden en de (echte) zijkant wel mee te vallen, maar ik had dus in het midden echt GEEN profiel meer hoor.. :)

Enne, deze band heeft zo'n 3000 tot 3500km achter z'n kiezen...De voorband daarentegen (MZ3) heeft al 11000 erop zitten.
 
De band was wel op hoor mensen, alleen rijd ik er voornamelijk OF rechtdoor mee, OF ik lig plat in de bocht (dus kneedown) en dan lijkt het tussen het midden en de (echte) zijkant wel mee te vallen, maar ik had dus in het midden echt GEEN profiel meer hoor.. :)

Enne, deze band heeft zo'n 3000 tot 3500km achter z'n kiezen...De voorband daarentegen (MZ3) heeft al 11000 erop zitten.

3500 KM? Ik hoop toch langer met mijn banden te doen, motorrijden is zo al duur genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan