Heel goed!nieuwe bandjes vandaag ! enorm verschil met oude meuk gelukkig
Ik heb de carterpannen van een 1000R (2 stuks) met blinde gaten t.b.v aansluiting van olieleidingen naar de oliekoeler op het werk machinaal bewerkt , het moeilijkst was de lange oliepassage naar de pressure relief valve, al met al toch gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goh zijn al topics vol over deze persoon geschrevenNou nou
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
"Dus, iets of iemand van motor forum is niet meer welkom sinds 2011
MF = bij ons geheel geboycot en bij het CPB aangemeld,
zodat dit ongezonde forum op de zwarte lijst is gezet"
Goh, t is waar, voel me vandaag nie zo gezond, heb wat last van flatulentie
Snel nog wat posten, vooralleer die CPB MF opdoekt...
jaja, 'k weet 't, maar da van die CPB is nieuw, dacht ikgoh zijn al topics vol over deze persoon geschreven
Centraal Plan Bureau wat heeft deze te maken met bijzondere handelaar in motoronderdelen
Om Elmo heb ik altijd al kunnen lachen, dus ook over deze Elmo
Ik vind dat het CPB moet uitvaardigen dat iedereen minstens 1 VF RIJDEND EN WERKEND moet hebben.
Heeft er iemand een idee hoe ik het beste de interne koelwaterleidingen van mijn motorblok van roest en aanslag ontdoe?
[afbeelding]
goh zijn al topics vol over deze persoon geschreven
Helemaal mee eens....
Helemaal mee eens....
Mooi!!
Ga je er F2 oliekoelers op monteren, of zelf aansluitingen maken?
Ik ben aan het denken om AN fittingen te gebruiken in plaats van de flens-met o-ring aansluitingen die er standaard op zitten.
Helemaal mee eens....
Haal dan de mijne nog even van de frontpage
Haal dan de mijne nog even van de frontpage
Kan ook deze er op zetten..
Ben trouwens ook een groot Guust fan... Ik vindt de reclame versies voor PiedBoeuf geweldig..
Mag ook, hoewel de motor van guust bezwaarlijk "werkend"kan genoemd worden
thunderbold schreef op 29 mei 2015 @ 22:54:Dank je, ja ik ga een F2 koeler monteren , moet wel even uitzoeken waar ik de koeler ga plaatsen, waarschijnlijk komt ie voor het oliefilter en uitlaatbochten te zitten tussen de framebuizen , ik zal dan een bracket moeten maken.
De andere koeler is voor reserve evenals de carterpan en dubbele oliepomp. Er zijn diverse automotive fabrikanten waaronder goodridge , die AN fittingen leveren en olieleidingen maken aan de hand van jou opgegeven specs.
Zou je de koeler kunnen wegwerken in de spoiler onderaan?