Is een weinig populair model geweest in NL geloof ik, hier ging men toch voor de 700/750cc en zwaarder. VF500F blokken passen 1 op 1 zover ik weetOp zoek naar een Magna V30... liefst eentje die al een beetje verchopt of verbobbert is. Mijn vriendin past er ook op zeker met een lager zadeltje. Wil er een topding van maken met nieuwe vering, carburatiekitje en kortere vertanding net als mijn huidige magna. Wil wel een goede basis dus moet ik goed zoeken denk ik, er wordt een hoop takkezooi aangeboden. Opgepoetste strond, net ook weer 250km voor niks gereden.
Vandaag nog uit de carburateurs gegeten.....nou dat niet maar zijn wel perfect na een behandeling bij huize Maximus. (en heel erg gezellig praten over motoren)JPi, ik kan je eventueel helpen met de carburators.
Mijn project rijdt nog niet, maar vraag maar na bij Fozzie en Tomcat, ik weet hoe ik een carbu set zo proper krijg dat je er van kunt eten. PM maar indien interesse.
Heb je ook je spam-folder gecontroleerd?Heeft iemand enig idee hoe ik iemand kan bereiken in het forum op: Forum - Honda VF 750 F
Ik meld mij al 3 dagen aan als nieuw lid maar krijg geen bevestigingsmail. Ik kan daar dus ook geen berichten posten dus ook niets vragen.
Ik ga dinsdag kijken voor een VF750F en wil daarom lid worden van dat forum.
Nee, maar ik ben vandaag wezen kijken in Gilze Rijen (hopend dat het droog bleef) naar deze.Heb je ook je spam-folder gecontroleerd?
In dit topic kun je ook eventuele vragen kwijtHet forum is daar ook een beetje dood zo te zien, slechts 1 post nieuwer als 2016
Ja. een S en een XXL.Mooie jassen heeft hij wel
Heeeeeeeeeele goede beslissing als ik je verhaal zo lees en de foto's zie. In de advertentie zetten "mooi en origineel" en dan al 2 verschillende zijkapjes er op hebben zitten en een 4 in 1Nee, maar ik ben vandaag wezen kijken in Gilze Rijen (hopend dat het droog bleef) naar deze.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=2
Ik had afgesproken hem te ruilen voor mijn Suzuki 700 Madura cruiser.
Ik kwam daar bij een soort loods met allerlei troep, kapotte skelter, kruiwagens, aanhangwagens, etc.
De motor pompte ik een keer omlaag met de voorrem ingeknepen en de (verse) olie spoot uit de voorvork onder de stofkap vandaan. De man hield vol dat het water was. De voorschijven waren glad van deze olie. (Ik wil dus niet weten hoeveel er op de remblokken zit). Het contactslot zat op een vreemde plaats, onder de tank. Ik weet niet of dit de normale plaats is maar de plaats op het balhoofd waar je het slot zou verwachten was afgedekt met een brandweerrood plaatje.
Onder de koplamp kwamen losse draden uit. Verder zaten hier draden (meest zwart en bruin) in elkaar gedraaid met een stukje tape eromheen. De voorband vertoonde veel droogtescheuren. (Ok, banden zijn regulier onderhoud dus daar wil ik het verder niet over hebben).
Ik heb er dus maar vanaf gezien. Jammer, maar ik kijk wel verder om mijn motor te ruilen.
Het kontje was de witte lijn met de hand geverft.Heeeeeeeeeele goede beslissing als ik je verhaal zo lees en de foto's zie. In de advertentie zetten "mooi en origineel" en dan al 2 verschillende zijkapjes er op hebben zitten en een 4 in 1
Het kontje was de witte lijn met de hand geverft.
Ja, wel jammer want het lijkt mij een hele fijne motor. Zeker omdat het gewoon een ruil zou zijn zonder geld. Ik heb een CBX gehad. Bijna hetzelfde maar een 4 in lijn. Rijd natuurlijk best anders, hoger op toeren. Maar Honda bevalt mij juist wel. Ik kijk gewoon verder naar een Honda. Liefst inderdaad een VF of VFR.