Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk verhaal maar er zit een slangaansluiting op de tank. Hier moet hij dus op.

Nogmaals bedankt.

Yup, bij die systemen zit de beluchting van de vlotterbakken, maar ook zoals Maximus aangeeft de beluchting van de tankdop.

Als je alles verwijdert en je zou, vanwege brandstoflekkage dat gedeelte afsluiten dien je dus een klein gaatje in de tankdop naar het sleutelgat te moeten maken voor beluchting van de tank..

Erg leuk als je een europese tank hebt die de beluchting niet heeft en je zet daar een tankdop op van een cali model. En maar zoeken naar de storing...
 
Slijtplekjes met roestomvormer behandelt en met alu tape afgeplakt










Vervolgens de tank ff gewassen, gekleid en gewaxed!

 
Vandaag kwamen het luchtfilter en de balhoofdset binnen.



Onderste lager op de pen geperst. De meegeleverde dikke stalen ring die erbij zat moet niet gebruikt worden anders is er geen draad zichtbaar boven om de stelmoer op de pen te draaien.





Daarna de lagerschalen er één voor één rechtstandig ingeperst met de mooie Honda tool.





2.5 Nm (taper rollers!).



Van de week nog de vorkpoten en dan is het al weer klaar
 
Laatst bewerkt:
De vorkpoten zijn klaar.



De geleidingsbussen zitten bij deze vorken zo diep dat het slagstuk niet diep genoeg kan komen, vandaar de extra nylon bus.







 
Laatst bewerkt:
Voor Dutchy 748 is dat juist door Honda gedaan wil het geval zich voordoen om eens de motor lekker aan onderzijde schoon te kunnen maken..


 
FF buurten bij TheDutchy




De "korte" was icm mijn lengte helm een stuk "rustiger"






En ja, "number 5 is alive.."
 
Number five....

Ziet er wel gaaf uit die ronde uitsnede in de kuipruit.. Net of je helm daar zo in past als je plat op de tank ligt..

Zie ik nu op de derde foto een incontinentie vlekje onder de motor of is het een territorium plasje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.