Ik heb deze op aliexpress gevonden, maar EBay heeft ook genoeg. Als je zoekt op 7x5 of 7x6 led headlight vliegen ze je om de oren. Nadeel is wel dat het vaak 3 lampen zijn.
En ik ben zelf nog niet helemaal overtuigd of het wel een beetje knap staat. Ben bang dat het wellicht staat als een sjonnie met goedkope lampen in zijn golf 2..
die is in slechte(re) staatIk heb buiten nog een tank liggen die op de nominatie staat voor de schroot. Dr zit volgens mij ook een kraan in. Mag je hebben. De technische staat moet je bij magnamaniac navragen.
db
die is in slechte(re) staat
Ik lees net op HONDA-VF750F forum (http/www.vf750f.nl/),dat als je achterspatbord weggevreten is je vering te slap is en dan je band door het achterspatbord slijt/vreet.
Bij mij was dit ook het geval dus komt er zeker een nieuwe veerpoot in.
Weer wat wijzer met dit 35 jaar oud ijzer.
Ik ga hem nog een keer testen.
Heb je al gecontroleerd op valse lucht?
Met lopende motor op de carbs en inlaat rubbers. Als het toerental veranderd heb je valse lucht.
db
misschien leuk om deze in de eerste post toe te voegen. Mijn twee VF-F2's
Nog alle tijd voor het nieuwe seizoen maar moet de aandrijving nog even nakijken.
Afgelopen jaar beide banden en komplete kettingset vervangen dus incl de tandwielen.
Ook nieuwe lagers in de wielen gemonteerd. Maar bij op de motor afremmen is het net of de ketting ergens tegenaan loopt want ik voel wat trillingen die bij het achterwiel vandaan komen.
Bij optrekken of constante snelheid is dit niet aanwezig.
Voelt net aan of de ketting versleten is of te strak staat maar dit is beiden niet het geval.
Overigens staat ie ook niet te los.
Wordt een klusje voor zodra de vorst uit de lucht is. iemand tips?
Nieuwe rubbers. Geen verandering als ik er remmenreiniger op spuit. Geen valse lucht. Was het eerste waar ik aan dacht.
Vanmiddag proefrit(zonder zijspan) bijna zonder problemen gehad. Ik had de stekkers van CDI's en pick-ups nog eens goed gereinigd en luchtschroeven op fabriekstand terug gezet(verder open, twee slagen totaal) en stationair daarom weer omlaag. Loopt nu weer als een zonnetje. Had nieuwe remblokken geplaatst want de voorheen lekkende vorkpoten hadden de oude verzadigd met olie. Denk dat ik nog een paar staal gevlochten remleidingen plaats en dan remt hij hard genoeg om er nog een zijspan aan te hangen(doet hij nu eigenlijk al). Alleen de temperatuur wordt wat hoog. ventilator koelt het wel weg maar dan is hij al heel heet en met dit weer hoeft hij niet bij elke stop aan te slaan. Thermostaatje en eventueel pomp maar eens bekijken.
Het koelsysteem heeft al eerder problemen geven waarschijnlijk omdat er geen thermostaat meer in het huis zat. Pomp is ok maar verdenk de radiator. Geeft een lichte weerstand als er er doorheen blaas. Iemand een tip om deze inwendig te reinigen?
Niet eens bij onze "hofleverancier" Noud besteld?HEL in de UK gaat een nieuw setje voor mij maken
[afbeelding]
Hebben ze meteen de juiste maat voor in de toekomst.
Nu alles toch "leeeg"is, ga ik nu preventief onderhoud plegen aan de master/slave cilinders, of is het een gevalletje "if it ain't broke, don't fix it"??
Heeft iemand hier een OBERON slave gemonteerd??
Hoe kunnen ze nu de stand van de banjo's bepalen ? Ik denk dat het voor hun wenselijk is dat je de leiding in het geheel, dus aan elkaar gemonteerd, banjo's in de juiste positie dient te verzenden.
Niet eens bij onze "hofleverancier" Noud besteld?