VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien op Ebay......

http://cgi.ebay.nl/VFR-750-FR-FV-un...ryZ10460QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

en 2 foto's
full
 
Beste mensen,

Ik heb me zojuist aangemeld op het motor-forum. Sinds jaar en dag rijd ik oude BMW's, echter, ben enkele maanden geleden overgestapt op een Honda VFR. Heerlijk rijden!
Nu zit ik met een klein probleempje: ik heb geen flauw idee hoe het zadel eraf te krijgen. Ik wil graag een nieuwe accu erin zetten, maar krijg het er niet af.

Kan iemand mij vertellen hoe dit te doen?

Groet, Eric
 
Aan de linkerkant, iets onder het zadel, zit een slotje. Daarin past je contactsleutel. Draai de sleutel om. Je moet de sleutel tegen de aanslag in het slot houden. Nu kan je het zadel naar achteren bewegen (wegtrekken) en dan is je zadel eraf.

Zit er geen boekje meer bij?

Overigens: WELKOM hier! ! !
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen,

Ik zat net de moto 73 nog eens door te bladeren en daar wordt vermeld dat honda na allerwaarschijnlijkheid bezig is met de ontwikkeling van een V4 voor de superbikes. Zal toch best een pittig blokje moeten worden indien ze een serieuze gooi willen doen naar de titel. Er wordt zelfs gesproken over een opvolger voor de fireblade.

Nu ben ik daar wel erg benieuwd naar zo'n nieuw blok, iemand hier toevallig meer info over? Zou een leuk alternatief kunnen worden na enkele jaartjes op m'n -96er VFR (ongeveer 80% extra vermogen :9~ )
 
Laatst bewerkt:
Hey VFR rijders ;) ,

Heb eens een vraagje;

Passen de remschijven van een VFR 750 van '97 op een VTR 1000F van '98 (296 mm)?

Kan namelijk een voorvelg kopen voor een prikje zonder remschijven.

Spijtig genoeg passen de schijven van de VTR niet op de VFR velg -O-

Is de afstand van remschijf tot remschijf 135 mm?(buitenkant gemeten)

Als dit niet zo is kunnen de remblokken er niet meer op...

Alvast bedankt :}
 
Goeienavond!

Ik ben op zoek naar een nieuwe motor en zag bij de dealer een vfr 750 uit '90 met 33000 voor een prijs van 2800.

Dan twijfel ikzelf al aan de echtheid van deze kilometers. Op zo'n fantastische fiets rijd je toch meer dan 2000 kms in een jaar?

Wat denken jullie van dit fietsje? (Staat nog niet op de site bij Safe)

Bedankt alvast!!!

Op zoek naar een goede vfr deal.... kijk eens bij KOBO in Drachten...Ik was daar vorige week toevallig.... staat een 95-er met nog geen 50K Zwart voor 3500,- !! leek mij een mooie prijs...

Zit wel een scheurtje in bovenkuip... maar is verder erg mooi.. ( zover ik heb kunnen zien)

Suc6 met jou zoektocht !!! ( vfr is wel een goede keuze trouwens )

GR Senseo
 
klein vraagje.....alle meningen zijn welkom

welke uitlaat is High-Mount mooier (of beter, of wat dan ook)....alle ongezouten meningen graag

[afbeelding]


2e heb ik er (naast) hangen..... erg mooie brul zit er in.... Je moet er niet mee naar het buitenland gaan.....

Het zijn beide TWO BRO's.... en het zijn dus race uitlaten... De demper is erg mooi afgewerkt. die van mij is ook van titanium. en blijft dus mooi, maar de aansluit-delen zijn gewoon van staal.... en gaan dus roesten :(

Erg jammer voor zo'n bedrag....

Oh ja op de site staan de bedragen in Dollars..... Reken je niet meteen rijk door de huidige koers.... je kunt namelijk niet rechtstreeks bij hun bestellen...

Ik heb ze uit Veendam gehaald. ( Motopro )

Maar het geluid...... :P






Suc met jou keuze..

Gr.
 
2e heb ik er (naast) hangen..... erg mooie brul zit er in.... Je moet er niet mee naar het buitenland gaan.....

Het zijn beide TWO BRO's.... en het zijn dus race uitlaten... De demper is erg mooi afgewerkt. die van mij is ook van titanium. en blijft dus mooi, maar de aansluit-delen zijn gewoon van staal.... en gaan dus roesten :(

Erg jammer voor zo'n bedrag....

Oh ja op de site staan de bedragen in Dollars..... Reken je niet meteen rijk door de huidige koers.... je kunt namelijk niet rechtstreeks bij hun bestellen...

Ik heb ze uit Veendam gehaald. ( Motopro )

Maar het geluid...... :P






Suc met jou keuze..

Gr.


mooie uitlaat :9~ (beide....wilde even wat meningen horen) wil toch wat anders dan de low-mount Acerbis die er nu onder hangt. En de TB leek me wel wat! Hoorde van diverse mensen dat dat ding een onwijs geluid erin heb zitten! Heb je dr ook losse DB-killers voor?

enne.......

Kun je wat piccies van dat mooie ding posten? ken ik ff kijken hoe t staat want ik ben er nog niet helemaal uit

Thanx! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een paar foto's maar krijg ze ff niet gepost... |(

kan iemand me ff uitleggen hoe het ook al weer zit met die Pics?

thx
 
Ik heb wel een paar foto's maar krijg ze ff niet gepost... |(

kan iemand me ff uitleggen hoe het ook al weer zit met die Pics?

thx

Zorg dat je een mooie grote foto hebt (in jpg of bmp), open m in paint en save m daar.....dan is ie nl. gelijk een stuk kleiner ;) en (probeer) m te posten. Het forum verteld je vanzelf hoe groot je pic maximaal mag zijn.

Als ie dus nog steeds te groot is nadat je m gesaved hebt in paint, kun je m altijd NOG n keer openen in paint en dan kleiner maken (Afbeelding, Uitrekken/Hellen)

Geloof dat je plaatje maximaal iets van 100 kb mag zijn

tenminste....zo doe ik het altijd, er zullen vast meerdere manieren zijn
 
mooi hoor :9~

maarre....wat heb je met je knipperlichten gedaan :?

ik bedoel.....normaal zitten deze aan de zijkant van de kuip, die van jou zijn pleitte en zitten op je spiegels!! werken ze daar? (moet haast wel, want aan de kuip zitten ze niet)

hoe heb je t gat op de kuip weggewerkt?
 
Na eens schuivertje vorig jaar in de sneeuw was de topkuip zodanig beschadigd dat die nog wel gelast kon worden, maar de knipperlichten kreeg ik er niet meer in.

De gaten voor de knipperlichten heb ik toen dichtlaten lassen (met een stuk bumper van een Frod Mondeo!). De spiegels zijn van Cyccon.
 
mooi weggewerkt!

zeker ook opnieuw laten spuiten ivm de schuifschade?

Hoe is t zicht in je spiegels? kijk je niet tegen een groot stuk van je elleboog aan??

De gaten voor de knipperlichten heb ik toen dichtlaten lassen (met een stuk bumper van een Frod Mondeo!).

HAHAHA....zijn auto's toch nog ergens goed voor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan