VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, gespoten in Volkswagen Golf zwart :) want dan kon het met een leasbakkie mee gedaan worden.

Het zicht in de spiegels is iest minder dan de standaard spiegels maar zeker niet slecht.
 
Ziet er heel netjes uit (voor zover ik kan zien op de foto natuurlijk :) )

nog meer mods? uitgezonderd de noodzakelijke door aanrijdingen etc?
 
Pro-oiler
Hyperpro veren
Sargent zadel
Bagster
12V aansluitng in het balhoofd

Nog een klein jaar en dan staat er 100.000km op de teller. Dan ga ik nadenken over een andere, maar het kan zomaar zijn dat ik deze nog wat langer hou. Ik rij er ongeveer 20.000km per jaar mee en ze heeft me nog nooit laten staan op de beruchte spanningsregelaar na dan.
 
Wow, best al wat

Ben zelf ook lekker bezig (zoals je in mn onderschrift kan zien)

Wil alleen nog een aanpassing aan mn uitlaaten vering doen, hugger heb ik net besteld :) zat zelf aan Wilbers te denken maar Hyperpro kan natuurlijk ook

Zit bij de mijne ook een 12V aansluiting op, maar niet op t balhoofd.....mijne zit aan de linkerkant (gebruik m alleen nooit en is dus afgekoppeld).....voor op vakanties misschien wel makkelijk

bekende spanningsregelaar heb ik ook al gehad....voor de rest nooit wat
 
Laatst bewerkt:
Na 94.000 km's ben ik aan de beurt.....

Project Balhoofdlager:

full


na veel wikken en wegen toch zelf proberen....

tot nu toe loopt het aardig... net alles er uitgehaald.

nu de nieuwen er in.... schijnt nog al lastig te zijn...

Iemand ervaring?
 
Valt wel mee. Nieuwe erin tikken met behulp van de oude lagerschalen.
En niet te strak aandraaien. Heb je een WPH?
 
Heee beste mede VFRers! Leuk om te lezen dat ik niet de enigste met een VFR ben *D .... alleen jammer dat ik nog rijbewijs heb, 2 april mag ik bewijzen of ik die waard ben..

hier alvast wat pics, van mijn vfr!

vfr1.jpg

vfr2.jpg

vfr3.jpg

vfr4.jpg

:9~
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik m'n viffer nog maar een jaartje houd, had em 'bijna' verkocht aan HappyVFR, maar die ziet toch meer in een duc. Wordt toch een beetje aan de latee kant om nu nog een nieuw project te starten. Misschien voor het mooie weer nog effe setje WP en een dyno-kitje inbouwen... gr Jelle

Oh ja, kent iemand dit trouwens: Als ik op t forum van de vfroc wil reageren, loopt m'n internet vast. Waar kan dit aan liggen (ben handiger met gereedschap dan met een toetsenbord)???

full
 
Heee beste mede VFRers! Leuk om te lezen dat ik niet de enigste met een VFR ben *D .... alleen jammer dat ik nog rijbewijs heb, 2 april mag ik bewijzen of ik die waar ben..

hier alvast wat pics, van mijn vfr!

WOW :9~ die ziet er echt mooi uit, vooral het achterwiel springt in t oog met die linkse uitlaat....
 
JAAAAAAAAA!!!!! mn hugger is binnen!

gelukkig maar, want die carbon hugger die er nu op zit is niet zo best meer (gaten voor bevestigingen die er eigenlijk niet horen zeg maar)

Dit zakje zijn de bevestigingsmiddelen (ik laat m dicht want anders raak ik ZEKER wat kwijt....ken mezelf ;) )

full
 
Laatst bewerkt:
en dit is m dan!! :)

Gevonden op speurders (nou ja....mn meissie dan) voor 40 eu!! helemaal nieuw in verpakking....geen geld toch??

full


nou weer verder werken naar de volgende wijzigingen aan mn viffertje.....voorveren, achterveer, uitlaat....etc etc :)
 
Laatst bewerkt:
Vrouwtje vandaag jarig en maar meteen haar kado op de gevoelige plaat geheugenkaart gezet dus nu hebben we er 2 !!!

25%20duo.JPG
 
Laatst bewerkt:
Lekker

(had je niet beter een ander kleurtje erbij kunnen nemen, kon je af en toe nog es wisselen afhankelijk van de stemming :) )
 
Erg mooi VcheFR!

@Fastlane: Ik had ook die hugger gekocht voor dat geld. Venlo? Helaas alweer weg moeten doen. Omdat de vfr verlaagd is (= van mijn vriendin) paste deze niet.....
 
Vrouwtje vandaag jarig en maar meteen haar kado op de gevoelige plaat geheugenkaart gezet dus nu hebben we er 2 !!!

valt dit nu ook onder een "dubbelpost?" :+

wel tof om 2 dezelfde te hebben.....alle 2 high-mount uitlaten :9~ zie ik t nu goed? een Termignoni, of heb ik t mis?

@Jonne: Deze komt uit Nederweert, zonde dat de jouwe niet paste op de verlaagde VFR.....moet ook nog maar even afwachten of ie past op de mijne, maar denk dat dat geen probleem oplevert ;)
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer, maar is terrecht gekomen (tenminste wanneer ie aangekomen is...) bij een ander VFR eigenaar.
De beugel moest wel ietsjes bijgebogen worden, anders raakte hij net wel/niet de ketting.
 
was het wel/niet raken van de ketting een gevolg van het verlagen van de motor? of is t zowieso een gegeven dat die beugel NET wel/niet de ketting raakt?
 
Had niks met het verlagen te maken. Maar je leest wel vaken dat een hugger net niet helemaal in een keer past en dat ie wat bijgebogen moet worden. Is zo gepiept, stelt niks voor. Het is geen gegeven, maar mi worden die beugels niet al te nauwkeurig gefabriceerd. Misschien past ie bij jou wel gewoon in een keer goed.
Even goed bekijken voordat je alles helemaal vast zet (en voordat je die slangenklem voor om de achterbrug helemaal eerst vast hebt gedraaid en later weer helemaal los ben je wel even een tijdje verder....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan