VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat valt inderdaad erg tegen. Staat nu alweer voor de 3e week stil....
Krap 3.000 km gereden dit jaar. Normaal deed ik er 10.000 per jaar.

Ze hadden het nog zo gezegt, begin er niet aan. Maar mijn nieuwe liefde vreet inderdaad tijd, je komt nergens meer toe. Maar ze is wel lief!

Aan de andere kant ben ik de lol van de "rondjes om de kerk", die ik tot vorig jaar regelmatig maakte, een beetje kwijt. Het Noorden is niet echt een motorparadijs. Vind alleen lange tochten nog leuk.
Zaterdag had ik graag meegegaan maar ik had andere verplichtingen.....
 
Hi guys, het ligt dus niet aan mij dat bij Speedy de links kapot zijn. Wordt naar een HTTPS pagina doorverwezen, zou de boel gehacked zijn????????

Greetz Jake
 
Laatst bewerkt:
Hi guys, het ligt dus niet aan mij dat bij Speedy de links kapot zijn. Wordt naar een HTTPS pagina doorverwezen, zou de boel gehacked zijn????????
Dat vroeg ik me ook af, maar het IP-adres waar naar verwezen wordt is van BlueHost, en dat is volgens mij hun hosting service. Zouden ze niet betaald hebben? })
 
Hey VFRienden,

Speedy's forum draaid idd op de server van Gijs, geen idee wat er mis is maar het schijnt dat Gijs (al)weer op vakantie is, de lucky one. Dus wat er fout is geen idee, wanneer het weer gerepareerd is ook geen idee ... helaas....
Iedereen sterkte met de afkickverschijnselen.... ik krijg al ontwenningsverschijnselen....

groetûh,
Speedy
 
Er zijn gebruikers die het toch voormekaar krijgen om in te loggen?
Ik begin al aardig te shaken zeker weten afkickverschijnselen.
 
Als je het IP adres dat in de balk verschijnt vervangt door speedy70.sport-touring.eu
en de s van https weghaalt lijkt het te lukken.

Nou ja, een beetje dan toch.
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik gisteren al ontdekt, maar je kan verder niets doen, alleen de topics bekijken, maar niet meer reageren, PB bekijken etc.

Greetz Jake
 
Die BSM zit er allang niet meer op.
Geluid was mooi maar veel te hard. Elke ochtend om 6.30 waren mijn 2 kinderen en die van de buren wakker.
Overigens loopt ze met een standaard uilaat beter.
 
@ Gijs:
Misschien kom ik jullie nog tegen en ik zal iig zwaaien als ik VFRen zie. Ik ga namelijk dan op weg naar de Dolomiti en kom ook door de Eifel. Stuk of 30 passen dus zwaar orgastisch motorrijden als het weer een beetje mee wil zitten.

Net nog uit het Eifel topic geplukt, dus die zal wel even weg zijn............................ ;( ;(

Greetz Jake
 
Hallo collega VFR-rijders

Ik zou graag willen weten bij welke km-stand een onderhoudsbeurt wenselijk is.
Rij veel woon-werk verkeer en wil mijn VFR natuurlijk goed onderhouden.
Heb de motor gekocht met stand 37000 en de stand is nu 48000, nog geen beurten uit laten voeren.

Ook ben ik nog op zoek naar een sportieve uitlaat, het liefst een high-mount, voor een redelijk bedrag.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Eelke
 
Nou zeg.....kom ik lekker terug van vakantie, ik denk ga eens ff alles gelezen wat ik gemist heb en dan ben ik gebannend op speedy's forum :N :N

Lekker dan weer :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan