Dat komt omdat in Nederland iedereen wel weet waar bepaalde plaatsen liggen, omdat NL niet zo groot is. GB is stukken groter en dan werkt die manier van bewegwijzering niet.In GB zijn ze zowiezo wat vaag met bewegwijzering omdat vaak alleen de plaatsen direct in de burt van het bord erop staan. Wij zijn gewend dat er altijd een grote stad op een bord staat zodat je in NL navigatie eigenlijk alleen nodig hebt om in een plaats een bepaalde straat te vinden.
Goeie. Zet ik er ook even bij.Zo vandaag me VFR echt eens uitgetest
Erwin bedankt daarvoor
Wat een porno stuurbike is ditKan het niet anders omschrijven
Scheelt een norm als me banden gewoon op druk zijn
iets met onder de bar druk op bijde banden
Maar nu door de druk verhoging ook me laaste 1mm profiel wel en stukken rubber al wel van me achterband
Was lekker sturen alleen 190 op de terug weg voelde toch niet zo fijn meer
Deze week of volgende week snel nieuwe banden er onder
Met welke snelheid rij je? Mijn ervaring is dat als ik lange stukken met 140 rij, dat ik dan nergens last van krijg omdat de wind je dan omhoog duwt, waardoor er bijna geen druk op je polsen staat. In de bebouwde kom enzo is die wind er niet, en moet je dus je bovenlichaam omhoog houden met je polsen, wat je na een tijdje wel gaat voelen.Hoi,
Sinds een drietal weken ben ik de trotse eigenaar van een splinternieuwe pearl silver vfr1200f.
Rijden met deze sportbike is puur genieten!Wel even een bemerking,ik heb wel wat last van pijnlijke polsen tijdens het rijden en van slapende vingers.Zijn er nog vfr1200 rijders die hier last van hebben?Of hoe los ik het op!!Of is het even wennen?Mijn vorige motor was een fazer fz6s2.
Vriendelijke groeten,
frank.
Ik heb nergens last van, maar ik rijd vrij veel (25-30000 km per jaar en géén woon-werk ritten). Dus toch misschien: even wennen?Hoi,
Sinds een drietal weken ben ik de trotse eigenaar van een splinternieuwe pearl silver vfr1200f.
Rijden met deze sportbike is puur genieten!Wel even een bemerking,ik heb wel wat last van pijnlijke polsen tijdens het rijden en van slapende vingers.Zijn er nog vfr1200 rijders die hier last van hebben?Of hoe los ik het op!!Of is het even wennen?Mijn vorige motor was een fazer fz6s2.
Vriendelijke groeten,
frank.
Da's een boel info, dank u allemaal! Kan ik wat mee
Nu nog een andere vraag m'n meisje wil voor onderweg een communicatie setje hebben (hoeft voor mij niet echt lekker rustig zo). Iemand daar nog tips voor?
Ik gebruik de scalerider teamset. Geen gedoe met een draad tussen jou en je meissie. Het werkt goed, goed verstaanbaar, bij geen gesprek gaat die vanzelf standby, als 1 van de 2 dan wat wil zeggen gaat die vanzelf weer aan. mobiel aansluiten via blauwe tand en dit gaat voor het gsprek tussen je bij rijder. en navigatie via blauwe tand ( wat ik nog niet heb, ben van plan om eerst maar eens met de kaart te gaan klooien, heeft idd wat charme. aangezien navigatie ook wel prijzig is. als dit niet bevalt kijken we nog maar is naar een navigatie)
maar goed scala rider teamset is gewoon goed, maar je betaald er wel wat voor. ( ik heb het in de aanbieding gekocht, scheelde best wel veel. Miss op de motorbeurs??)
iemand ervaring met tomtom urban rider? kwam wel goed uit de test van motoplus. Wat vinden jullie hier van?
Hoi,
Sinds een drietal weken ben ik de trotse eigenaar van een splinternieuwe pearl silver vfr1200f.
Rijden met deze sportbike is puur genieten!Wel even een bemerking,ik heb wel wat last van pijnlijke polsen tijdens het rijden en van slapende vingers.Zijn er nog vfr1200 rijders die hier last van hebben?Of hoe los ik het op!!Of is het even wennen?Mijn vorige motor was een fazer fz6s2.
Vriendelijke groeten,
frank.
Had zelf ook altijd last van slapende handen , pijnlijke polsen met name op de langere afstanden . Ik rij alweer ff met een superbikestuur en voila geen pijnlijke polsen en of handen meer . Maakt de langere ritten een stuk plezieriger .Als je dr last van blijft houden, of je wilt er gewoon aan iets doen, of je wilt je fiets pimpen ofzo dan zou je misschien kunnen kijken naar Variobars of iets dergelijks?
Heb dr zelf ook wel eens last van maar als ik dan weer een tijdje rijd dan is het weer voorbij. Misschien is het even wennen aan de nieuwe zithouding?
Had zelf ook altijd last van slapende handen , pijnlijke polsen met name op de langere afstanden . Ik rij alweer ff met een superbikestuur en voila geen pijnlijke polsen en of handen meer . Maakt de langere ritten een stuk plezieriger .Kan je ook mooi je Garmin op monteren . Voor mij niks dan voordelen
Echt nooit last van m'n polsen gehad op de Viff ook niet op lange stukken, tank leegrijden een weer tanken is voor mij voldoende
Zo vandaag me VFR echt eens uitgetest
Erwin bedankt daarvoor
Wat een porno stuurbike is ditKan het niet anders omschrijven
Scheelt een norm als me banden gewoon op druk zijn
iets met onder de bar druk op bijde banden
Maar nu door de druk verhoging ook me laaste 1mm profiel wel en stukken rubber al wel van me achterband
Was lekker sturen alleen 190 op de terug weg voelde toch niet zo fijn meer
Deze week of volgende week snel nieuwe banden er onder
Had zelf ook altijd last van slapende handen , pijnlijke polsen met name op de langere afstanden . Ik rij alweer ff met een superbikestuur en voila geen pijnlijke polsen en of handen meer . Maakt de langere ritten een stuk plezieriger .Kan je ook mooi je Garmin op monteren . Voor mij niks dan voordelen
Graag gedaan Ivo
Was een leuk stukje over de dijk
dat is echt gewenningHoi,
Sinds een drietal weken ben ik de trotse eigenaar van een splinternieuwe pearl silver vfr1200f.
Rijden met deze sportbike is puur genieten!Wel even een bemerking,ik heb wel wat last van pijnlijke polsen tijdens het rijden en van slapende vingers.Zijn er nog vfr1200 rijders die hier last van hebben?Of hoe los ik het op!!Of is het even wennen?Mijn vorige motor was een fazer fz6s2.
Vriendelijke groeten,
frank.
Heren / Dames VFR-bezitters,
Komende week ga ik kijken voor een VFR 800 V-TEC (2002-2003).
Heb al proefrit op een zelfde gemaakt en rijd echt super.
Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten bij de VFR (naast de gebruikelijke banden, ketting, etc)?
Vraag wanneer/of de kleppen gesteld zijn, meestal is het niet eens nodig maar de controle hoort iedere 24k te gebeuren en stellen bij een V-tec is een duur grapje vanwege het V-tec systeem.Heren / Dames VFR-bezitters,
Komende week ga ik kijken voor een VFR 800 V-TEC (2002-2003).
Heb al proefrit op een zelfde gemaakt en rijd echt super.
Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten bij de VFR (naast de gebruikelijke banden, ketting, etc)?
Snelweg niet dan