VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
168717_10150381581580471_593510470_16787128_598034_n.jpg


nou hier is die dan..


en weet iemand wat die beugel voor nut heeft. onder de buddy achter. bij stepje?
168092_10150372724725471_593510470_16628534_2298645_n.jpg
 
Daar heeft (denk ik) een highmount uitlaat aangehangen. Die is er waarschijnlijk bij verkoop afgehaald.
Die kan je gewoon weghalen, of laten zitten voor als je nog een keer andere pijp wilt ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat plaatje is al geupload naar MF dus je kan 'm ook deeplinken naar de OP.
Je klikt met de rechter muisknop op het plaatje en dan op "eigenschappen", klikken op de URL van het plaatje zodat hij helemaal blauw is (In de Opera browser kan je met rechts op het plaatje klikken en dan kiezen om het adres van de afbeelding te kopiëren) dan kopiëren.
Vervolgens klik je in de OP op "bewerk bericht" rechts boven de post en dan plak je die URL tussen de code [ IMG]https://www.motor-forum.nl/media/901836/full[ /IMG] (Maar dan zonder spaties na de [ ).
Daarna kan je ervoor kiezen om eerst het voorbeeld te laten geven (Bekijk reactie) of de bewerking te plaatsen (Wijzig reactie).
Als je het 1 of 2 keer hebt gedaan dan gaat het vanzelf ;)
Als je een adres van een afbeelding kopieert die niet op MF staat komt er vanzelf een kruisje te staan als het plaatje op die locatie verwijderd staat dus wie ik de OP wil staan moet maar zorgen dat hij/zij het plaatje daar laat staan 8-)

PS: De link in het voorbeeld is de daadwerkelijke link van het plaatje zodat je weet hoe die eruit ziet in dit geval ;)

Okee dit is dus abracadabra voor mij, morgen weer een poging wagen.
 
Nou dan "moet"ik ook maar lid worden van dit topic.
- heb net (1/2 december) me rijbewijs gehaald
- heb net (tussen kerst en oud/nieuw) een VFR750 uit 1994 gekocht
- ben pas een week lid van het forum
Ben dus op alle gebied nog een newbie....

Vind het wel reuze gezellig hier!

wv7kec.jpg


mijn trots! (is nog een verkoop foto.) moet van de zomer nog eens een knappe foto maken.
Inmiddels met seat-cover. (gekocht via marktplaats) Staat toch een stuk knapper vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Avond mensen :W Hier ook maar weer even neuzen!

@ PsyGotic, gave fiets hoor! :)
@ carlijn, nette viffer! Welkom hier! *O*

Zie dat mijn foto er ook nog niet bij staat..... Brasletti, gooi hem er ook even bij als je wilt ;)

DSC01125.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou dan "moet"ik ook maar lid worden van dit topic.
- heb net (1/2 december) me rijbewijs gehaald
- heb net (tussen kerst en oud/nieuw) een VFR750 uit 1994 gekocht
- ben pas een week lid van het forum
Ben dus op alle gebied nog een newbie....

Vind het wel reuze gezellig hier!

[afbeelding]

mijn trots! (is nog een verkoop foto.) moet van de zomer nog eens een knappe foto maken.
Inmiddels met seat-cover. (gekocht via marktplaats) Staat toch een stuk knapper vind ik.

Welkom

Nog knappere foto ? :? :+

Mooie uitlaat ! :9
 
Met een knappe foto bedoel ik op een mooi stukje gras ofzo... niet zoals nu in een clean room..;)

Eigenlijk wil ik nog zo'n mooi streepje op me velgen als Muskito. Is dat een beetje knap zelf aan te brengen? Heb wel gezien dat je een soort setje in de winkel kan kopen incl aanbreng-hulpstuk... :?
 
Zal hier ook maar eens vaker kijken, ik heb geloof ik eenmaal gepost in deel 6 :$

Ook maar een piccie voor in de OP.

full


Nog een uitdaging erbij voor de TS }) _O-


Eigenlijk wil ik nog zo'n mooi streepje op me velgen als Muskito. Is dat een beetje knap zelf aan te brengen? Heb wel gezien dat je een soort setje in de winkel kan kopen incl aanbreng-hulpstuk... :?

Ik heb er 3M striping opgezet, daar zit een hulpstukje bij om het er recht op te krijgen.
Mee gewacht tot bandenwissel, samen met de bandenman het er toen opgezet, een heel stuk makkelijker.

De kale velg op het banden apparaat langzaam laten draaien en dan de striping erop doen, gaat perfect. :} Moet je bandenman wel mee willen werken.
 
Laatst bewerkt:
Met een knappe foto bedoel ik op een mooi stukje gras ofzo... niet zoals nu in een clean room..;)

Eigenlijk wil ik nog zo'n mooi streepje op me velgen als Muskito. Is dat een beetje knap zelf aan te brengen? Heb wel gezien dat je een soort setje in de winkel kan kopen incl aanbreng-hulpstuk... :?

Toen ik de VFR kocht heb ik het gelijk op de bon laten zetten...
Ik heb de motor bij Ten Kate gekocht. Kan je dus niet zeggen hoe ze deze erop hebben
gezet. Maar het is wel van superkwaliteit. Aan het einde zit er een grijs vlakje met de tekst "Honda" erop. Lijkt echt supergaaf.
 
Mogguh heren en dame(s)
2 weken geleden heb ik mijn VFR800 VTEC verkocht en ik ben de kast aan het uitruimen.
Nu heb ik nog een set handlebar risers liggen.

Heeft iemand hier interesse in? Doe er niks meer me dus prijs komen we dan wel uit....
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Leuk zo'n nieuw topic! En een hoop nieuwe gezichten. Ik zal mijn vriend even vragen ook een plaatje van mijn vfr op het internet te zetten zodat deze ook in de OP kan.
Hoop dat het binnenkort weer een beetje weer wordt want heb echt weer zin om over de dijkjes te scheuren (dat krijg je in de betuwe).

De motor moet binnenkort ook zijn 24000 km beurt (heb perongeluk de 18000 km beurt overgeslagen dus nu maar een 21000 km beurt.

Nog een vraagje: heeft iemand toevallig op een 800 vtec valdoppen van R&G zitten? Ik heb wel de valdoppen gekocht maar kwam er later achter dat dan ook de koelvloeistof reservoirs anders moeten? Iemand ervaring?

Fijn weekend allemaal!

Gr. Lydia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan