VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een 750 uit '92 collector is orgineel, mocht deze kapot gaan......dan pas ga ik de boel vervangen. Moet deze winter wel een nieuwe linkpijp maken voor de demper`(heb 'm nu gerepareerd met hardsoldeer).
 
Geweldig geluid Brasletti!

Heb zelf ook een VFR 750 uit ´92. Maar dan een groene. Zal binnenkort wel een foto plaatsen. Deze topic trouwens gelijk maar even toegevoegd aan mijn favorieten.
 
Misschien al een eerder gestelde vraag al hier? : weet iemand waar ik led achter verlichting kan shoppen voor mijn viffer uit 1997?

Graag reacties
 
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR800-FiW1-98-01-LED-REAR-LIGHT-INDICATORS-/120705605553?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1c1a9d5fb1
Alleen voor een 800 VFR kreeg ik led achterverlichting gevonden voor de 750 versie die t/m 1997 is gebouwd niet helaas, dus hoofdwaarschijnlijk bestaan ze ook niet '(

crap...wellicht in laten bouwen oid
 
Wat je wel kan doen is witte of zwarte knipperglaasjes. Das ook het enige, zelfs je remlichtglas kun je niet in wit of zwart vinden, wat je voor de 800 wel hebt.
 
Klopt, al had ik wel verwacht dat ergens een liefhebber zou zijn die zulk spul voor de vfr maakt. Zelfs voor mijn meer dan 20 jaar oude Hawk, die nooit officieel op de markt is geweest in Europa, wordt nog aftermarket spul gemaakt.
 
Geweldig geluid Brasletti!

Heb zelf ook een VFR 750 uit ´92. Maar dan een groene. Zal binnenkort wel een foto plaatsen. Deze topic trouwens gelijk maar even toegevoegd aan mijn favorieten.

Bedankt! ben er zelf ook heel blij mee :Y . Gaat nog wat worden met die ouwe Viff van me :Y
 
Van het weekend een jongere VFR gekocht. *O*
Uit 2007 met 12.000 kms op de teller. Candy Glory Red!

Nu moet er een nieuwe band onder. De voorband moet vervangen worden. Normaal rij ik op Mich. Pilot Road 2CTs

BlackBird adviseerd me om over te stappen op RoadSmart van Dunlop omdat dit beter combineerd met de huidige achter band een Conti Road attack 2.

Wie heeft er ervaring met de RoadSmart en hoe zijn die op een VFR tov de Pilot Road 2CTs?
 
Kleine update van mijn kant:

Motor staat sinds zondag bij mijn ouders.
Pa heeft maandag de linker kuip eraf gehaald. Spuiter gaat er mee aan de slag en dat komt goed. Knipperlicht zit weer in de kuip ( neusdeel ) en en schade daar valt mee. Het afschoven stukje wat nu wit is kan ook weer rood gemaakt worden. Krijg ik van de spuiter een doehetzelf kitje voor.

Beugeltjes waar de kuip op gemonteerd zit zijn verbogen maar dat buigen we weer terug. Komt allemaal op korte termijn weer goed.
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend een jongere VFR gekocht. *O*
Uit 2007 met 12.000 kms op de teller. Candy Glory Red!

Nu moet er een nieuwe band onder. De voorband moet vervangen worden. Normaal rij ik op Mich. Pilot Road 2CTs

BlackBird adviseerd me om over te stappen op RoadSmart van Dunlop omdat dit beter combineerd met de huidige achter band een Conti Road attack 2.

Wie heeft er ervaring met de RoadSmart en hoe zijn die op een VFR tov de Pilot Road 2CTs?
Gefeliciteerd dan maar *O*
Ik krijg morgen m'n eerste set Roadsmart binnen na 3 sets MPR2 versleten te hebben de afgelopen 3 jaar (1 op de ZXR en 2 op de VFR) dus ik kan er nog niets over zeggen.
Wel is het een feit dat de Roadsmarts al diverse keren als beste uit de testen is gekomen.
1 test die ik gelezen heb had die een gedeelde 1ste plaats met de MPR2 waarbij de Roadsmart beter was op droog en de MPR2 iets beter presteerde in de regen.
Aangezien ik wel veel met regen rij maar dan toch al wat extra reserve in acht neem voor onvoorziene dingen zoals dieselvlekken en ik gelukkig alles bij elkaar toch meer kilometers maak als het droog is.
Kortom, toch eens tijd om wat nieuws te proberen omdat je nooit iets beters ontdekt als je altijd maar aan hetzelfde vast blijft houden.
In geval van combineren is het zeker de beste keuze omdat zo'n beetje alle banden stijver zijn dan de Michelins.
De Continental Roadattack komt in de laatste test op de 3e plek en voor zover ik weet is Motorrad best wel een betrouwbare tester.
 
Over banden gesproken, ik was ook PR2-veelverbruiker, maar ben wel echt te spreken over de SportSmart.

Sportsmart is het sportievere broertje van de Roadsmart (net zoals PR vs PP denk ik).

Hoe dan ook; ik begin net een beetje te wennen aan het andere bochtengedrag (eerste bochtjes deed ik echt als een lesser :P) en het rijdt dus wel echt anders. Op een of andere manier rondt hij de bocht anders dan een PR2.

PR2 had altijd grip dat is het probleem niet, maar je moet wel schijt hebben aan het 'smeren' wat bijna voelt als glijden. De SportSmart doet dat niet en voelt 'vaster' oid.

Ik heb PR2 gehad onder m'n Zephyr, GPz en VFR en ben nog steeds onder de indruk van de kilometers die er sportief mee kan rijden. Dat zal met de SportSmart wel minder worden, ben benieuwd hoeveel minder...
 
Ik ben vandaag een beetje mn kleding op gaan ruimen, mn verzameling motorkleding word echt te erg :X

3 helmen: systeem, integraal en een crosshelm
4 paar motorschoenen: gewone tourlaarzen, sportlaarzen, crosslaarzen, en halfhoge schoenen voor in de zomer
4,5 motorpak: volledige crossoutfit met bodyprotector, kniebeschermers e.d. Dan een leren overall. Dan mn gewone zwarte motorpak van textiel en een zilverkleurige zomerbroek. En dan nog een leren combi.
5 paar handschoenen: cross, gewone leren, waterdichte textiel, en 2 paar sporthandschoenen.

Het is gewoon een kast vol, al die meuk :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan