Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thermostaat die misschien open blijft staan, dan komt de motor ook niet echt op de ideale bedrijfs temperatuur.
Nogmaals, een VFR heeft sinds de 800 al geen choke meer.
Deze heeft een stationair verhoogd toerental, de eerste 2 jaar nog handmatig maar vanaf 2000 middels een waxelement.
Er is dus geen aanpassing in het mengsel wat voor een hoger verbruik kan zorgen en als de koelwater 64gr is dan gaat het toerental vanzelf weer omlaag.
Ik ben ook van mening dat de kleur van een bougie bekijken geen oordeel is of de bougie nog 100% is (heeft ie ze wel alle 4 nagekeken?) en als de bougies niet heel recentelijk waren vervangen had hij ze als ze er toch uit zijn beter meteen kunnen vervangen.
maar zuipen tot 1:12? das wel heeeeel zuiperig
Alsof bougies uitmaken voor het verbruik
Ja dat doen ze wel degelijk, het is echt niet zo dat als een bougie vonkt dat deze goed is, ik haal niet voor niets de bougies aan.Alsof bougies uitmaken voor het verbruik
@ Vlaamse Dom
Heb je ook kunnen zien of het wel iridium bougies waren.
De goedkopere benzines (witte pompen) leveren minder kilometers per liter, die kopen restjes op van de grote jongens en dan gooi je alle additieven die elk merk samenstelt om tot een premium benzine te komen bij elkaar wat het uiteindelijk een mindere benzine maakt.
Ditzelfde effect krijg je ook als je steeds maar een halve tank vol gooit om voor de volgende rit weer klaar te zijn en dit niet bij hetzelfde merk doet.
Hangt van de motor af, maar voor een Honda klopt het inderdaad. Die lopen zelfs nog goed met een octaangehalte van 87 in de tank.je vergist je.