#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

4,5 Kg op 242 Kg = 1,8 %.

Daarmee ga je de wsbk niet winnen, maar alle beetjes helpen. 😊
Afvallen is het goedkoopst, dus minder bier en vette happen….

Ik heb wel van die motorrijders gezien die in vol ornaat komen aanrijden op een peperdure Ducati superleggera waarbij ze ook met hun vette pens klem zitten tegen de tank aan…. _O-

Tis maar goed dat gewicht en verstand met geld gecompenseerd wordt…..8-)
 
Met mijn 83kg kan ik met de vfr prima mee uit de voeten. Vanmiddag mijn rondje Salland, Rijssen/Holten. En tanktas met koeltas/elementen mijn eigen drinken en eten mee.

Wel een misser mbt tankstation: vergeten hem na het tanken weer te plaatsen…uiteindelijk teruggereden en erop geklikt…. 8-)

857BA8AB-FFD7-47C0-82B5-E0D43CD4DB9D.jpeg
 
Schrikken als je merkt dat je zonder tanktas bent vertrokken.
 
Ik heb alleen mijn tanktas mee als ik alleen rij. En omdat hubbie meestal meerijdt is dat zelden. Voor mij geen gedoe.
Overigens kan ik tanken als ik maar twee bevestigingen losmaak. Doorrijden zonder tanktas zal mij niet snel gebeuren.
 
Goeiemorgen allemaal, heeft er toevallig nog iemand een sportieve uitlaat voor een VFR 750 RC 31-1 liggen die weg mag voor een leuk prijsje ;)
 
Zijn die tanktassen die je op zo'n tankdopring klikt nog een beetje makkelijk te verwijderen?

Ik gebruik nu een rugzak maar echt veilig is dat niet. Kom je te vallen staat er opeens de vorm van de broodtrommel In je rug. 🤣
 
Zijn die tanktassen die je op zo'n tankdopring klikt nog een beetje makkelijk te verwijderen?

Ik gebruik nu een rugzak maar echt veilig is dat niet. Kom je te vallen staat er opeens de vorm van de broodtrommel In je rug. 🤣
Net zo makkelijk/ moeilijk als een navi erop schuiven…
 
Zijn die tanktassen die je op zo'n tankdopring klikt nog een beetje makkelijk te verwijderen?

Ik gebruik nu een rugzak maar echt veilig is dat niet. Kom je te vallen staat er opeens de vorm van de broodtrommel In je rug. 🤣
Ik heb de Givi variant en die werkt perfect :Y
Op mijn vorige VFR heb ik een SW-motech tanktas gehad, die werkt ook prima.
 
Hier SW Motech tanktas (de zoveelste), werkt perfect en ook super kwaliteit. Ik zet de tas tijdens tanken altijd naar voren tegen de kuipruit, nog nooit vergeten terug te plaatsen 😎
 
Goeiemorgen allemaal, heeft er toevallig nog iemand een sportieve uitlaat voor een VFR 750 RC 31-1 liggen die weg mag voor een leuk prijsje ;)
een originele maar leeggehaalde pijp. klinkt als een V8 heb ik me horen vertellen. Mij iets te luid dus die ligt in de schuur. Halen voor €25,--
 
Ik heb een Black Widow in Engeland besteld.
Niet duur. Mooi donker geluid. Redelijk luid maar niet al te aso. Voor mij precies goed.
 
Ik heb een Black Widow in Engeland besteld.
Niet duur. Mooi donker geluid. Redelijk luid maar niet al te aso. Voor mij precies goed.
Die zijn ook netjes ja, maar je zou denken motor van 1991 ( in mijn geval) Daar heeft toch vast iemand nog wel iets voor liggen ;). Als ik niks vind word het uiteindelijk ook zoiets, of een Dominator ( Met DB Killer). Ik vind het geluid van de VFR zo mooi, alleen helaas komt het nu bij mijne niet echt tot zijn recht.
IMG20210526180538.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die zijn ook netjes ja, maar je zou denken motor van 1991 ( in mijn geval) Daar heeft toch vast iemand nog wel iets voor liggen ;). Als ik niks vind word het uiteindelijk ook zoiets, of een Dominator ( Met DB Killer). Ik vind het geluid van de VFR zo mooi, alleen helaas komt het nu bij mijne niet echt tot zijn recht.Bekijk bijlage 1652733
Ik ben stiekem nog opzoek naar de originele pijp, die vind je ook niet vaak voor de 36-1

Bij mij zit er nu Laser onder, lekker retro bij deze motoren.

weet alleen niet of ik hem wil ruilen 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan