Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Vandaag ook gereden!...
200 mtr, de oprit op/af een aantal keer, nadat het ding warm heb laten lopen voor de schuur..
 
Ik wou nog de achterwiel alvast eraf halen voor een nieuwe T32 achterband…..maar het was achteraf te koud en bovendien was de oprit bezet vanwege een feestje vd buren onder de carport…

Kortom, al maanden niets gedaan….
 
de VFR staat hier ook al te lang stil... Wilde afgelopen donderdag met de VFR naar het werk, maar toen ging het ineens ijzelen, dus toch maar besloten de motor te laten staan
 
Ik ben de zolder aan het opruimen en kom van al mijn vorige motoren natuurlijk onderdelen tegen. Misschien dat hier nog iemand op zoek is naar:

Een windscherm OEM voor de VFR750F RC36-1, geen breuken, wel gebruikt natuurlijk, vraagprijs € 45,=.


een GIVI topkofferrek monokey, incl bevestigings materiaal voor de VFR 800 RC46, vraagprijs € 75,=


bij intresse graag een PB
 
Afgelopen Maandag een kleine 300 km gereden naar Arnhem en terug. Op de heenweg eerst een stuk snelweg en voor de rest alles binnendoor gereden. Was weer een mooie tocht met een bezoek aan het Airborne museum en militaire begraafplaats. Wel fris in de ochtend maar verder prachtig weer. De verwarmde Macna handschoenen kwamen weer goed tot hun recht
 

Bijlagen

  • 20230206_113455.jpg
    728,3 KB · Weergaven: 14
Ik heb enige tijd rondgereden op een witte vfr.
Nadat ik hem ingeruild had was ik nog wel nieuwsgierig waar die terechtgekomen was.
Nou, hier is ie dan.
Met een nieuwe ketting en bandjes.
Helaas zijn ze de remschijven, lagerbussen van het voorwiel, en dop in de stuurpen waarschijnlijk vergeten.

Als je deze koopt let dan even op het volgende:
Kleppen stelbeurt.
Kettingspanners.
Schokbreker.
Balhoofd.

Het is een fantastische motor, maar goed onderhoud heeft ie wel nodig.
 
Mijn Viffer staat er (ook) weer klaar voor

Wat is d'r gebeurd:
- Hele bups schoongemaakt enzo
- Voorvork poten gereviseerd (nieuwe bussen, keerringen & olie)
- Andere remleiding voor (kwam met hogere stuur niet lekker uit), en uiteraard nieuwe remvloeistof
- Lagers voorwiel vervangen
- Extra relais circuit gemaakt om GPS & knuistverwarming te schakelen
- Andere rem-/koppelingshendel erop gezet
- Olie & filter vervangen

 
Had ik de ruimte maar, dan was ik allang ook aan het knutselen gegaan....maar met 2 fietsen, 2 motoren en auto in garage is het te klein voor een brug.
 
Als je een takeltje tegen de muur doet, de binnenslaper naar buiten rijd (had je geen afdak?) en dan de heftafel op de plek van de binnenslaper zetten en de rest van de tijd op zijn kant tegen de muur opgeborgen ?

db
 
Als je een takeltje tegen de muur doet, de binnenslaper naar buiten rijd (had je geen afdak?) en dan de heftafel op de plek van de binnenslaper zetten en de rest van de tijd op zijn kant tegen de muur opgeborgen ?

db
Yes, vrij grote carport maar ik wil mijn ‘oude 2/4-wieler meuk’ uit het zicht houden, dus achter gesloten deuren met DD er voor…

En als wij er niet zijn dan mogen de buren hun tweede auto op mijn oprit zetten……
 
Ach, ik was ook niet serieus.
Heb je iets bijzonders qua 4wieler?
Mijn 2CV en Saab 9000 staan gewoon buiten.