#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Iemand geïnteresseerd in een vfr 750 rc36 1. Heeft een paar jaar stilgestaan. Remmerij moet nagekeken worden (eventueel nieuws vloeistof en ontluchten), vering misschien aanpakken, uitlaatcollector is aan vervanging toe, accu is ook kapot. ketting/tandwielset nagenoeg nieuw. Wat er verder aan Mag weg voor een heel zacht prijsje €200,-

De reden dat ik er vanaf wil, heb een andere vfr gekocht en heb geen zin om moeite in deze te steken. Ook geen zin om 'm te demonteren en in losse onderdelen te verkopen.
1680700731424.png


De kofferset zit er niet bij, die heb ik een paar jaar geleden al verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel willen… maar voor 2 vfr’s is de tuin te klein🤨 en krijg ik toch een geschilletje met de regering hiero😇🤣
 
Ik zou wel willen… maar voor 2 vfr’s is de tuin te klein🤨 en krijg ik toch een geschilletje met de regering hiero😇🤣

Het ministerie van oorlog hier had ook al commentaar. Straks heb je 2 van die dingen staan en raak je die andere niet kwijt. Ach.......staat er 1 even buiten achter de schutting, dan heeft ze er geen last van _O-

En dan staat er nog 1.......boeiend. De eerste die een redelijk bod doet mag 'm gelijk komen halen. Die €200,- is niet heilig.
 
Iemand geïnteresseerd in een vfr 750 rc36 1. Heeft een paar jaar stilgestaan. Remmerij moet nagekeken worden (eventueel nieuws vloeistof en ontluchten), vering misschien aanpakken, uitlaatcollector is aan vervanging toe, accu is ook kapot. ketting/tandwielset nagenoeg nieuw. Wat er verder aan Mag weg voor een heel zacht prijsje €200,-

De reden dat ik er vanaf wil, heb een andere vfr gekocht en heb geen zin om moeite in deze te steken. Ook geen zin om 'm te demonteren en in losse onderdelen te verkopen.
Bekijk bijlage 1864837

De kofferset zit er niet bij, die heb ik een paar jaar geleden al verkocht.

Deze vfr is verkocht.
 
Mede viffertjes van me :W

Vraagje voor jullie omtrent kuipruitjes. Ik heb de VFR 800 vtec uit 2018. Deze:9~
Screenshot_20230413_201103_Gallery.jpg


Oke genoeg gekwijld!

Ik merk toch dat ik op 100(+) wegen, wat in de turbulentie zit (op het vizier). Net dusdanig dat het me een beetje boel irriteert...zodra ik wat rechterop ga zitten, niet overdreven veel, zit ik al in de schone rijwind. Nu heb ik eens zitten neuzen naar een ander kuipruitje. Eigenlijk alle kuipruitjes lopen verder naar boven, terwijl mijn gevoel juist zegt, als het ruitje wat korter zou zijn en de turbulentie dus ook wat lager zou uitkomen, dit logischer is? Ik heb deze 2 gezien.
Screenshot_20230413_201311_Chrome.jpg

:^ Optisch ook mooi!
Screenshot_20230413_200649_Chrome.jpg

Voordat ik toch zo'n 100,- ga uitgeven, iemand ervaring of advies?

P.s. zo'n opzet stuk van MRA gaat er niet opkomen. Tis geen all-road B|
 
Ik heb niet zo'n fancy chique nieuwe VTEC, maar een klassiekertje, so grain of salt :+

Ik ben van het standaard scherm naar een MRA double bubble gegaan en dat heeft mij wel een fijnere luchtstroom gegeven.
Deze:
vfr800_02_r1.jpg
 
Ik heb niet zo'n fancy chique nieuwe VTEC, maar een klassiekertje, so grain of salt :+

Ik ben van het standaard scherm naar een MRA double bubble gegaan en dat heeft mij wel een fijnere luchtstroom gegeven.
Deze:
vfr800_02_r1.jpg
Eens kijken of ze die ook hebben gemaakt voor die van mij! Kwam er in eerste instantie niet heel veel meer tegen dan de 2 die ik linkte. Die van Ermax lijkt daarnaast het meest in de buurt te komen?
 
Hmm ben er bang voor eigenlijk..
Zit nu even op de MRA website te kijken en daar staan alleen de 5e en 6e gen VFR... :(
Hmpf... :/

Optie 3...Misschien wel de beste? Paar cm van de originele ruit afhalen! Durf ik daar zo in te gaan zagen?:N eens kijken of er een 2e hands te verkrijgen is

Edit:


50 euro..2e hands scherm. Denk dat ik eerste eens ga proberen om er stukje af te halen en kijken hoe dat rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Hmpf... :/

Optie 3...Misschien wel de beste? Paar cm van de originele ruit afhalen! Durf ik daar zo in te gaan zagen?:N eens kijken of er een 2e hands te verkrijgen is

Edit:


50 euro..2e hands scherm. Denk dat ik eerste eens ga proberen om er stukje af te halen en kijken hoe dat rijdt.
Ja voor een paar tientjes is dat idd wel te proberen ja...
 
In het verleden heb ik wel eens een korter scherm zelf gemaakt uit een plaat dun aluminium (dat toevallig toch nog in voodoo's shed of doom lag), dan kun je gratis testen wat het beste werkt.

MIjn ervaring is dat geen scherm het stilst is en het minste turbulentie geeft. Een hoog scherm geeft meer lawaai, maar ook meer windbescherming. Totdat je bij het formaat GoldWing uitkomt, dan kan het stil en comfortabel worden. Maar op dat punt ben ik al in de Saab gestapt...... _O-

Edit: heb je al zonder ruitje gereden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Ik heb deze:

Origineel teveel wind op snelheid. Daarna een opzet ruitje gebruikt en die is stuk getrokken. En nu deze, minder in de wind en voor mijn grootte, 181cm uitstekend. Naar mijn mening kun je beter wat meer in de wind rijden ipv volledig uit de wind.

3B0B9869-9DAD-4148-BB00-3F7FC056B702.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Terug
Bovenaan Onderaan