A
Anoniempje177
Guest
Toen ingeruild voor een blackbird…
Dat is toch wel weer heel iets anders.
Vanwaar deze keus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen ingeruild voor een blackbird…
Inmiddels rijdt hij al jaren een fjr1300…..hij wilde een ‘koppelbeest’ na de 800 periode en beiden zijn dat…Dat is toch wel weer heel iets anders.
Vanwaar deze keus?
Heb ook die FJReren wel gereden..totaal niet mijn motor....Inmiddels rijdt hij al jaren een fjr1300…..hij wilde een ‘koppelbeest’ na de 800 periode en beiden zijn dat…
Gas response van die dingen + de reactie van cardan in de bochten erg aan uit gevoel..en door gewicht en aandrijf verliezen traag hokIn heb er weleens aan gedacht, net als aan de vfr1200 maar 800cc vind ik meer dan genoeg net als het formaat.
Ik vond de fjr super rijden….
Bovendien is hij mooi in tegenstelling tot die moderne dingen met alle plastic frutsels/plaatjes erop in combinatie met die rare koplampen.
Ik niet, naar Wilmerberg ivm een start autorit….platgeslagen kevers…Morgen maar ff rondje Gildehaus-Ochtrup
Dat laatste ook hier geval…..Als hier ooit een andere motor komt zal dat juist een veel lichtere motor zijn. Een cbr300 of iets in die geest.
Ik zie het nut van veel vermogen niet meer zo sinds de mooie stuurwegen zijn teruggebracht naar 60 km/h.
Dan liever een licht stuurmachientje.
Maar waar heb ik het over. De VFR gaat mij overleven.
Alleen maar plezierritjes….alhoewel afgelopen vrijdag (voor ons plezier in de Amsterdamse waterleidingsduinen gelopen) sinds tijden in het westen gereden. Ik ben blij dat ik daar niet woon, takkedrukte op de wegen.Zo is het maar net!
Zelf maak ik ongeveer 1 plezierritje per jaar. De rest is woon/werk. Hoewel dat vaak ook gewoon plezierritjes zijn.
Oh, maar met een 800vtec lukt het ook wel hoorDan heb je de verkeerde VFR gekozen, met een 800x gaat het prima.
Off-road zou ik nooit doen, omdraaien en andere route…..
Oh, ik haal met gemak 350 km met nog één vlakje…en autobahn is juist goed voor het verbruik…cruisen met 100-130 ofzo is hard zat en zuinig. Dat gejakker heb ik lang geleden afgeleerd, zijn altijd snellere ‘jongens’, bovendien rij ik samen met mijn motormaat met een aangenaam/gelijkmatig tempo….Was minimaal 30km, geen optie gezien mn benzine niveau
Ding heeft weer lekker gezopen, 300 km door sauerlandse bergen, alleen maar 2e en 3e versnelling gezien. Gemiddeld op de afgelopen 1000 km 1:10, autobahn helpt ook niet mee,
Volgende maand word powercommander afgesteld, daar is hopelijk wat “zuinigheid” te vinden