VFR800FI 1998 €3600

Status
Niet open voor verdere reacties.

VFReak

MF'er
Donateur
9 apr 2003
236
0
Den Dungen
VFR800FI 1998
kmstand 94.000, blok is vervangen en heeft 56.000km gelopen; kleppen zijn gesteld bij 45000
Toen zijn ook olie, bougies, luchtfilter, oliefilter, koppelingsplaten en koppelingsveren vervangen.
Zwart
Knipperlichten in de kuip zijn weggewerkt; zitten nu in de spiegels
Technisch 100%, wordt dagelijks gebruikt. Geen onderhoudsboekje; onderhoud doe ik zelf
Achterband goed, voorband aan vervanging toe.
Staal omvlochten remleidingen voor.
Hyperpro veren voor en achter.
12V aansluiting in balhoofd gemonteerd

Opties, niet los te koop:
sargent zadel
Pro-Oiler
Handvat verwarming
Bagster hoes en tas
Echte Xenon lampen.

Vraagrpijs 3600€

DSCF0016.jpg

DSCF0014.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi fietsje! (en geen geld trouwens) t's dak er al eentje heb (en ja mijn vfrouw ook)
 
Niemand?
Zelfs in onderdelen brengt ze de vraagprijs nog op.
En met 53.000km kun je nog een tijd vooruit.
 
Van het vorige blok was de versnellingsbak slecht.
De 2e versnelling werkte gewoon slecht; alsof het een extra neutraal was.
De beste oplossing was een donor blok kopen, afkomstig van een gecrashte motor. Het kost wel een dag of 2 sleutelen, maar dit blok loop mooier dan oude en verbruikt ook iets minder benzine.

Het oude blok heb ik weer ingeleverd dus ik heb me niet echt verdiept in wat nou de oorzaak was; ik weet iig absoluut zeker dat het niet aan het onderhoud ligt. Voor woon-werl verkeer ben afhankelijk van mijn motor, dus ik zerg er goed voor.
Het gebeurt niet vaak, maar heel erg zeldzaam is het nou ook weer niet dat de 2e of 3e versnelling kapot gaan bij een VFR.
 
Heb je misschien ook een foto waarbij hij er van de zijkant op staat? Ben beetje benieuwd naar t zadel en de tankhoes.
 
Die foto's kan ik vanavond wel maken.

Maar dat zijn gewoon de standaard Bagster en Sargent.

Zadel ziet eruit als deze
Hon_VFR800_98-01.jpg

maar dan zonder de rode bies
 
:)
Hoe bevalt die van jou?

bevalt uitstekend.Power te over,zowel bij lage als bij hoge toeren.Wil wel een recht stuur erop. :9 :9

Zie je wel verschijnen in het FAZER topic als je hem hebt. :]

succes met de verkoop en teven een kickje omhoog.
:W
 
Laatst bewerkt:
sjongejonge is die nou nog niet weg voor die prijs? -O-

komop mensen, prachtige fiets met alle opties. :Y
 
Ik had zelf gedacht dat ik m'n VFR voor dat geld zo kwijt zou zijn, maar het valt vies tegen. '(
 
Heb ff een vriend ingeseind - die wil eigenlijk een bmw k1200 ofzo maar ik weet dat ie voordat ie dat wilde een knappe vfr800 wilde hebben.
 
wat is het verschil in zithouding/comfort met het sargent zadel.

ik had op de site gekeken en leek me wel handig zo'n opberg vak onder het zadel.


meteen een schopje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan