VFR800FI 1998 €3600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Sargent zadel heeft steviger schuim en is iets breder.
Comfort is veeeeeel beter.
Kom maar proefzitten als je wilt.
Het opbergvak eronder is erg handig, vooral als je er snelsluitingen op hebt zitten zoals ik.
 
Laatst bewerkt:
Even een zijstapje:

Ik heb een vfr 800 (ROOD) uit 2000 met ongeveer 55.555km (1e eigenaar) met de opties Bos highmount uitlaat, hyperpro vering voor en achter, k&N filter, Hebco en becker bagagerekje. Onderhoud is perfect en de algemene status is goed. Banden zijn zo goed als op :(

Voor welke prijs zou ik de motor eventueel particulier kunnen verkopen?

For the record: Ik ben niet de concurrent want ik weet in z'n geheel niet of ik hem wil verkopen. Ik ben wel benieuwd naar een mogelijke prijs. ;)

Tevens kickje (uiteraard) voor deze mooie fiets.
 
Rooien zijn een stuk minder waard. ;)
Voor de rest is de motor redelijk vergelijkbaar met die van mij wat opties betreft en 2 jaar jonger. Zou in theorie dus meer op moeten leveren
 
Laatst bewerkt:
maar jij hebt mooie spiegels VFReak! (en zij is zwart)

subtiel kickje
 
Laatst bewerkt:
schopje voor dit topic

@VFReak: ik las dat je voor stalen remleidingen hebt, merk je daar wat van (vanwege het dcbs)?

waar heb jij ze vandaan?
 
Mijn persoonlijke mening over staalomvlochten remleidingen is dat ze vooral het posergehalte verhogen. Ook 'rubberen' leidignen hebben een staalwapening, alleen niet aan de buitenkant.
Het verschil dat de meeste mensen claimen te voelen wordt volgens mij vooral veroorzaakt door de nieuwe remvloeistof.
Mijn leidingen komen van een helaas vroegtijdig gecrashte VFR.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan