Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo werkt het nou. Eenmaal een ingevoerd systeem gaat niet zomaar weg, eigenlijk gaat het nooit weg.Water is nat, de gewone man in de straat voelt dit al jaren op zijn klompen aan. Stoplichten, drempels etc zijn overal en nergens neergegooid omdat het idee in het algemeen was dat dit veilig en goed is zonder dit daadwerkelijk te checken.
Als hier in het dorp de stoplichten een keer uit staan wegens onderhoud of wat dan ook, dan verdwijnt op het drukste kruispunt de enorme rij auto's die daar normaal in de spits staat. Ondanks dat er geremd moet worden voor het kruispunt loopt het verkeer dusdanig soepeler door elkaar heen dat de capaciteit van het kruispunt enorm omhoog gaat. Mensen die een verkeersdrempel voor de deur hebben liggen kunnen je alles vertellen over hoe fantastisch dat is qua geluid en veiligheid.
Er zijn veel plekken waar dingen als stoplichten en drempels hun doel absoluut bereiken maar dat idee is klakkeloos op veel situaties toegepast waar dat zeker niet de optimale oplossing is.
en alle camera's om snelheidsovertredingen mee te meten ook wat mij betreft......
Water is nat, de gewone man in de straat voelt dit al jaren op zijn klompen aan. Stoplichten, drempels etc zijn overal en nergens neergegooid omdat het idee in het algemeen was dat dit veilig en goed is zonder dit daadwerkelijk te checken.
Ik kan je hier precies het tegenovergestelde laten zien. Als hier het verkeerslicht op het grote kruispunt uitvalt weet niemand de verkeersregels meer. Ze rijden door zover als ze kunnen totdat het hele kruispunt op slot staat. Gelukkig is het politiebureau op 200 meter afstand, maar ook met zo'n gele jas middenop is het nog moeilijk om verkeersregels te volgen.Water is nat, de gewone man in de straat voelt dit al jaren op zijn klompen aan. Stoplichten, drempels etc zijn overal en nergens neergegooid omdat het idee in het algemeen was dat dit veilig en goed is zonder dit daadwerkelijk te checken.
Als hier in het dorp de stoplichten een keer uit staan wegens onderhoud of wat dan ook, dan verdwijnt op het drukste kruispunt de enorme rij auto's die daar normaal in de spits staat. Ondanks dat er geremd moet worden voor het kruispunt loopt het verkeer dusdanig soepeler door elkaar heen dat de capaciteit van het kruispunt enorm omhoog gaat. Mensen die een verkeersdrempel voor de deur hebben liggen kunnen je alles vertellen over hoe fantastisch dat is qua geluid en veiligheid.
Er zijn veel plekken waar dingen als stoplichten en drempels hun doel absoluut bereiken maar dat idee is klakkeloos op veel situaties toegepast waar dat zeker niet de optimale oplossing is.
Wat ik wel heel koddig vindt is de manier waarop ze op die 16 miljard besparing komen. Uitgaande van 2 minuten vertraging per autorit (gebaseerd op wat?) zou dat de economische schade zijn.
Alsof er ook maar iemand is die door die vertraging van 2 minuten op een werkdag minder gedaan krijgt...
en een argeloze fietser scheppen.
Ze rekenen gewoon: als er nou 100 man werken scheelt dat 100 x 2 minuten = 3 uur en 33min dat is op jaarbasis ( bij een 5 daagse werkweek) 865 uur. Kassa.Wat ik wel heel koddig vindt is de manier waarop ze op die 16 miljard besparing komen. Uitgaande van 2 minuten vertraging per autorit (gebaseerd op wat?) zou dat de economische schade zijn.
Alsof er ook maar iemand is die door die vertraging van 2 minuten op een werkdag minder gedaan krijgt...
Wat ik wel heel koddig vindt is de manier waarop ze op die 16 miljard besparing komen. Uitgaande van 2 minuten vertraging per autorit (gebaseerd op wat?) zou dat de economische schade zijn.
Alsof er ook maar iemand is die door die vertraging van 2 minuten op een werkdag minder gedaan krijgt...
Ow.Gaat over UK
Ik ook niet, en ik vermoed dat de "think tank" er nog minder van snapt.Je snapt t niet he....
http/www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4231419/2016/01/25/Politiebond-radarcontroles-moeten-worden-stopgezet.dhtml
Bij veel beroepen kun je dat niet helemaal zoo berekenen. In de transportsector wel of aan de lopende band. Maar verder is het los van het precieze aantal uren uiteindelijk toch wat de klant wil betalen voor de geleverde kwaliteit. Los van vertraging in het verkeer zal je ook herkennen dat je de ene dag productiever bent dan de andere dag. Daar neemt de klant ook het gemiddelde en is dan wel of niet te reden over de geleverde kwaliteit.Ik werk freelance. Ik kan iedere minuut dat ik voor een klant werk, in rekening brengen. Een half uur minder werken op een dag is een half uur minder geld. Maal 250 dagen per jaar, tel maar uit.
Kip-ei-ei-kip........Oorzaak van heel het uit de hand lopen van al die regels, rotondes, verkeerslichten....
Is dat Nederlanders gewoon slechte chauffeurs zijn en dat alles voor ze geregeld moet zijn. Alle situaties waar je verkeersinzicht voor zou moeten hebben worden door de wegbeheerder voorzien van maatregelen.....
4 vd 5 topics.....