Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Viertste Toppic van de Gronincher XTXTZTTTTR vanaaten

Goed, maar een setje van deze besteld (motoz):



Gaat vast wel een paar km. mee in de modder


Banden nu al binnen alleen achter niet de bestelde 130/90 gekregen maar een 110/100....... past natuurlijk ook, maar toch maar even een mailtje achter aan gestuurd, had een collega van mij ook laatst, bestelde een achterband voor z'n zx10r kreeg die een scooterband met de sticker van die andere band er op
 
Op 16 sept. zijn er al herfstbladeren daar in de zuidelijke streken toch Enzo ?:




En als ze nu ook nog een kasteel kunnen afhuren heb je helemaal feest:


 
Laatst bewerkt:


Inmiddels 4 mailtjes terug van delticom.......2 uit nederland 1 van een duitse mevrouw en ook nog 1 in het engels

Komt er op neer dat ze de verkeerde band laten halen en de goede alsnog gaan leveren, had eigenlijk gehoopt dat ze geen moeite deden de verkeerde te halen, maar helaas.
 
Het begint zowaar weer te stuiven hier...en het gras is nog steeds te vers en te hoog...

Moet ik je ketting nog ff klinken Enzo?
 
Laatst bewerkt:
Juiste bandje ook binnen!, andere nog niet opgehaald door ups, was niemand thuis, even test ritje gemaakt vanavond, blok is inmiddels ook mooi olie dicht.

Je kunt die gasten nu gewoon op jou laten wachten...

Jo bin ik ok weer, moi !!

Goeie dag eem'n....goeie vakantie gehad?
 
Zo, de nieuwe noppen zitten op de velgen met de hulp van bullet, alleen jammer dat de nieuwe ketting nu te kort is om het wiel vrij te laten draaien........