Vijf maanden gestopt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ruim 20 jaar heb ik een pakje Marlboro weg gerookt"

Ok je hebt nog steeds meer gerookt dan ik. Maar om je speciaal op een willekeurig forum aan te melden om mede te delen dat je in 20 jaar tijd 1 pakje Marlboro gerookt hebt, lijkt me ietwat overdreven.

Sterkte man. Slotje aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Ben onder de indruk! Stond het ook op je CV als hobby (stoomlocomotief spelen)?
 
Mods genieten van het mooie weer waarschijnlijk...

3632472-3429186-3175621866-india.gif
 
na de titel dacht ik...oh je weer zo'n onzekere heropstapper die na de winter weer wil weten of hij lessen moet nemen voor het begin van het seizoen...
Nee komt er een zeiken over roken op een MOTOR forum, waar de kans op overleven al kleiner is al puf je 3 pakjes per dag weg...
Slotje SVP
 
na de titel dacht ik...oh je weer zo'n onzekere heropstapper die na de winter weer wil weten of hij lessen moet nemen voor het begin van het seizoen...
Nee komt er een zeiken over roken op een MOTOR forum, waar de kans op overleven al kleiner is al puf je 3 pakjes per dag weg...
Slotje SVP
:^ Dacht inderdaad ook aan winterheropstapper :+

Ruim 20 jaar heb ik een pakje Marlboro weg gerookt. Als je 20 jaar over één pakkie doet ben je goedkoper en gezonder uit dan met zo'n gloeiende vibrator.
 
Eerst dit, binnenkort de tweetakt in de ban; volgens mij is roken nu echt uit de mode...
 
Niet te geloven, dat er nog mensen zijn die zo naïef zijn.
 
Dacht ik leuk wat te lezen onder het genot van een zwaar shaggie maar nee hoor :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan