VIP-arrangement gekregen van Honda

damn :)
geluks vogel

Ik hoop dat ze meerdere honda bezitters tracteren op zo'n VIP-behandeling *D
Kheb namelijk ook een nieuwe 600RR gekocht :9~
 
Het vreemde is dat ik nergens aan heb meegedaan ofzo, maar ik heb wel een maand geleden ongeveer een nieuwe Honda gekocht. Waarschijnlijk dat het daarmee te maken heeft..

:} aan Honda..!!!

Gefeliciteerd !!
Mag ik vragen wanneer je de bike hebt gekocht en waar (excl. Honda dealer?)
 
Gefeliciteerd !!
Mag ik vragen wanneer je de bike hebt gekocht en waar (excl. Honda dealer?)
Natuurlijk mag dat, ik heb hem iets meer dan een maand geleden gekocht bij Pols motoren te Waalwijk, op aanraden van Slight111, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik hem dáár heb gehaald.. :}
 
he gefeliciteerd ik heb ze vorig jaar gehad
was wel heel leuk maar de sfeer aan de andere kant was leuker
dus dit jaar weer op de hoofdtribune
kom je een dag of langer wij zitten nm op de camping bij Ooistra
tegenover de noordlus
dus als je eerder komt ben je welkom
ene veel plezier mer rossie ect.
 
Natuurlijk mag dat, ik heb hem iets meer dan een maand geleden gekocht bij Pols motoren te Waalwijk, op aanraden van Slight111, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik hem dáár heb gehaald.. :}

Als het echt aan de dealer ligt ga ik daar ook me CBRR halen :p
 
Ik kreeg vandaag onderstaand mailtje, GEEN VIP behandeling, maar ik ben hier ook ontzettend blij mee.
Word mijn eerste TT....... *D

Beste Dennis,

Je hebt op de NVVM-website meegedaan aan één van de NVVM-prijsvragen en hebt
nu dus een prijs gewonnen: Een gratis toegangsbewijs voor de DUTCH TT
Assen!!!!!!!!!!
 
Hey SilverLine, Maar jij gaat toch niet.. zonde van die kaartje :}

Nou en of ik ga }) . Hoewel ik me niet helemaal happy voel in een HONDA VIP box.... Toevallig is net de Goldwing geannuleerd, lijkt me wel een passende motor tussen die bobo's in hun Legends en S2000's.... :r Wel effe die noppenbanden eraf halen trouwens....

Jammer dat Ducati niet in de gaten had dat ik ook net 5 Duc's had gekocht. Hebben zij trouwens wel een VIP box???

Ik heb er trouwens 1 over. Interesse? *D
 
Nou en of ik ga }) . Hoewel ik me niet helemaal happy voel in een HONDA VIP box.... Toevallig is net de Goldwing geannuleerd, lijkt me wel een passende motor tussen die bobo's in hun Legends en S2000's.... :r Wel effe die noppenbanden eraf halen trouwens....

Jammer dat Ducati niet in de gaten had dat ik ook net 5 Duc's had gekocht. Hebben zij trouwens wel een VIP box???

Ik heb er trouwens 1 over. Interesse? *D

JA
 
Terug
Bovenaan Onderaan