Vizier Schoonmaken

Is het gewoon een helder vizier? Dan zal het wel loslopen :P Als je echt zo'n iridium poservizier hebt wil die coating er nog wel eens afvallen als je bepaalde schoonmaakspullen gebruikt :P
 
maak een stuk keukenpapier nat, eroverheen leggen, een poosje laten weken en dan trek je het natte doekie incl dierentuin ervanaf...
 
maak een stuk keukenpapier nat, eroverheen leggen, een poosje laten weken en dan trek je het natte doekie incl dierentuin ervanaf...
geen keukenpapier...papier zitten houtvezels in en dat krast ;) , beter gewoon een natte theedoek gebruiken :Y
 
Nog een tip

Simpel stuk zeep Zonder alcohol! beetje op je vizier smeren en uitsmeren tot het weg is met een droge doek

Als het nou druppelt/regent blijft het niet zitten en je hebt bijna altijd dan een droog vizier
zelfde met vuil/stof/vliegjes enzo ;)
 
Doe t gewoon met lauw water, je handen en handzeep.. Niks geen doekjes = niks geen krasjes.
 
ff doek erop leggen met warm water.. Ff laten intrekken doek eraf alle beesjes eraf.. Daarna met de theedoek ff droogmaken en hij is weer super :D
 
Neem aan dat jullie wel weten waar Bril-poets-middel voor gebruikt wordt? Voor het schoonmaken van glazen op sterkte met anti spiegeling en eventueel ook zonwering?

maar ik ga dat met nat keukenpapier wel eens proberen :)

En het gaat niet alleen om de vliegjes maar ook om vlekken van water e.d..
 
Leg gewoon een natte handdoek over je helm en laat 'm daar even een uurtje of 2 onder staan..... daarna gewoon met een theedoek droogmaken :)
 
Doe t gewoon met lauw water, je handen en handzeep.. Niks geen doekjes = niks geen krasjes.
Ten eerste heb je ooit beestjes met schildjes en zo, die veroorzaken wel krassen. Daarom een natte doek, inweken, voorzichtig schoonmaken. En ten tweede zou ik de kriebels er van krijgen om dooie vliegjes weg te gaan poetsen met m'n handen :P
 
Ten eerste heb je ooit beestjes met schildjes en zo, die veroorzaken wel krassen. Daarom een natte doek, inweken, voorzichtig schoonmaken. En ten tweede zou ik de kriebels er van krijgen om dooie vliegjes weg te gaan poetsen met m'n handen :P

kriebels :? :?



Zit ik nog op mf ?? :+

ontopic: Ik gebruik ook de natte theedoek :Y
 
Ik gebruik altijd Glassex en een theedoek. Werkt al jaren prima en je helm gaat er nog ff fris van ruiken ook :+ Heb wel een "gewoon" helder visier zonder zonwering/poserglimlaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan