Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*

zo, ik leef weer, deels dan..

na een weekje werken van 91u over 7 dagen, een goeie 2400km verder en een avondje doorhalen in hoogstraten belgië ben ik weer helemaal t ventje, en wil ik deze week ook eindelijk weer gaan rijden.. alleen voorspelde de weermang niet veel goeds voor deze week :(
mijn geluk weer..

hopelijk toch wat kilomters pakken deze week! *D
 
zo, ik leef weer, deels dan..

na een weekje werken van 91u over 7 dagen, een goeie 2400km verder en een avondje doorhalen in hoogstraten belgië ben ik weer helemaal t ventje, en wil ik deze week ook eindelijk weer gaan rijden.. alleen voorspelde de weermang niet veel goeds voor deze week :(
mijn geluk weer..

hopelijk toch wat kilomters pakken deze week! *D

nog 2 dagen goed weer :Y
 
Kan je ergens zon kentekenplaathouder halen. Evt met reclame eronder ofzo. Maar gratis iig. Ik vind beetje onnodig om daar 15 euro voor te betalen :?

Gewoon zon zwart ding waar je je plaat inklikt zegmaar.
 
Ik had een keer bij AGO gevraagd, en die waren geloof ik €7.50
Bij motoport Rockanje kreeg ik er gratis eentje mee (met motoport reclame)
 
Kan je ergens zon kentekenplaathouder halen. Evt met reclame eronder ofzo. Maar gratis iig. Ik vind beetje onnodig om daar 15 euro voor te betalen :?

Gewoon zon zwart ding waar je je plaat inklikt zegmaar.
MP Rotterdam gratis en voor niks
 

Laatste tijd zijn die motorrijders wel lekker bezig zo.

Ik denk dat dit toch allemaal met snelheid te maken heeft.

Wegen met kruispunten, stoplichten, zebrapaden, zijstraten dienen niet harder dan 55 te rijden PUNT!

Wegen zonder dit alles...tsja daar kan je gerust minimaal 80 rijden.

Tuurlijk is er altijd een kans op een ongeval, maar verklein de kans!
 
Laatst bewerkt:
Ja of je ziet een slagboom niet op De snelweg, kan ook nog

Zelfs dat is denk ik dat dat mannetje te hard reed en daardoor het niet goed en op tijd heeft gezien. Ik denk dat hij het woord snelweg te letterlijk op heeft genomen. Snel weg!

Een ongeluk is sowieso een ONgeluk. Als je jezelf maar niet expres wil doodrijden.

Ik blaas em ook hoor hier en daar...maar doe dat gewoon nie binnen de bebouwde kom.
 
Laatst bewerkt:
goededag
ik heb een vraag met betrekking tot de hiss van mijn honda transalp xl650 uit 2000
mijn start blokkering blijft af en toe hangen ( het groene lampje blijft dan branden )
het vreemde van het verhaal is dat het niet altijd gebeurd maar af en toe heeft iemand een idee wat je hier aan kan doen ik plaatst het hier omdat ik ook uit vlaardingen kom
gaarne reactie s
 
goededag
ik heb een vraag met betrekking tot de hiss van mijn honda transalp xl650 uit 2000
mijn start blokkering blijft af en toe hangen ( het groene lampje blijft dan branden )
het vreemde van het verhaal is dat het niet altijd gebeurd maar af en toe heeft iemand een idee wat je hier aan kan doen ik plaatst het hier omdat ik ook uit vlaardingen kom
gaarne reactie s

Misschien kan je beter naar een topic over transalps zoeken, misschien hebben daar mensen wel hetzelfde. Ik zou het iig niet weten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan