Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*

Nou mij hoor je verder niet hoor, heerlijk dit weer *D

Ja idd, ik doe wel is na wat smeer werk nog even een rondje bij mij om de sloot in z'n 1 in mn t-shirt met alleen mn helm op mn kop maar ik vind t maar niks.. Geef mij mn vetrouwde leren pak maar met mn back protector, dan voel ik me een stuk fijner op de brommer haha..

Ja wellicht dat ik morgen avond ff ga tuffen!

Oh trouwens, een vriendin van mij heeft sinds vandaag een yamaha R6 uit 2000 in bezit, iemand nog aandachtspunten of weetjes die ik eventueel door kan spelen (moet dr nog op t forum krijgen)?

Heeft ze die via een particulier gekocht of via een motorzaak?
R6 uit 2000 heeft een nare eigenschap. Zoek maar eens op MF naar R6 en Compressie. B|
 
Misschien dat mullie er wel 1 wil kopen, die wou een circuit fiets gaan bouwen, pm me de aanbiedingen even zodra je ze hebt svp! ;)

En nasz, dan eb ik dr inderdaad al verteld maar dat zit wel goed.


Ze hebben bij terugkomst soieso nog geen kenteken, dus dan zou het ideaal zijn. Wordt de prijs nog scherper ;)

Maar zoals gezegt, ben er pas weer over 5 weken. Prijs moete we nog bepalen, wordt soieso scherp
 
De Wasp ligt op de intensive care, hij wordt geholpen aan een deukie in de tank. Ik verwacht de Wasp volgende week weer back in action!
 
De Wasp ligt op de intensive care, hij wordt geholpen aan een deukie in de tank. Ik verwacht de Wasp volgende week weer back in action!



Goed bericht, en wie is de gelukkige aannemer in deze situatie ? en wordt het plamuren of gaan ze hem proberen uit te deuken zonder spuiten ?
 
Goed bericht, en wie is de gelukkige aannemer in deze situatie ? en wordt het plamuren of gaan ze hem proberen uit te deuken zonder spuiten ?

Ik heb em afgezet bij Camamotoren in maassluis. Had daar ook al een kettingsetje en een bandje gefixt laatst. Die baas daar is wel relaxed met me. Hij had nog spuitwerk voor wat andere motoren, dus had hij een adresje. Hij regelt het voor me en voor een leuk prijsje. Was al hier en daar wezen informeren.

Jammer genoeg kan je het op die plek niet uitdeuken zonder te spuiten. Daar was ik achtergekomen na verschillende zaken te checken.
Hoop gewoon dat ie snel gefixt wordt en ik weer snel de weg op kan met mn maatje.
 
Ik heb em afgezet bij Camamotoren in maassluis. Had daar ook al een kettingsetje en een bandje gefixt laatst. Die baas daar is wel relaxed met me. Hij had nog spuitwerk voor wat andere motoren, dus had hij een adresje. Hij regelt het voor me en voor een leuk prijsje. Was al hier en daar wezen informeren.

Jammer genoeg kan je het op die plek niet uitdeuken zonder te spuiten. Daar was ik achtergekomen na verschillende zaken te checken.
Hoop gewoon dat ie snel gefixt wordt en ik weer snel de weg op kan met mn maatje.

:X

Motortje is schoongeregend :+ hopelijk nu weer het zonnetje zodat hij vanmiddag naar huis weer op kan drogen haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan