VMAXlijst van het MF deel 5

Heb ik ook nog aan zitten denken.
Kan ik ook nog wel een dagje gaan huren.

Ik zweer het je, gaat een wereld voor je open. Het ontbreekt natuurlijk aan de rauwheid en de stoere looks van de Vmax, maar aan de andere kant...

Het ontbreekt aan de rauwheid van de Vmax.

Wat een genot om mee te sturen. @rzwanink kan beamen hoe soepeltjes dit (op het oog) logge beest de rotondes pakt. Geldt ook voor de oudere modellen.
 
Ik zweer het je, gaat een wereld voor je open. Het ontbreekt natuurlijk aan de rauwheid en de stoere looks van de Vmax, maar aan de andere kant...

Het ontbreekt aan de rauwheid van de Vmax.

Wat een genot om mee te sturen. @rzwanink kan beamen hoe soepeltjes dit (op het oog) logge beest de rotondes pakt. Geldt ook voor de oudere modellen.
Je maakt me nieuwsgierig 😂
 
Net ff naar Eindhoven gereden en in Helmond buitje gehad. Terugweg weer alles droog en vnvnd lekkere toko eten van Amazing Sang Lee, is geen familie van B. Lee.
Meteen de Max volgetankt voor aankomende TT…
 
Jammer @Qken , maar snap je probleem. Ook ontzettende rugklachten, al jaren. Maar (nog) niet genoeg om er mee te stoppen. Tipt niks aan een vmax qua, zoals Mavketol al zegt, rauwheid.

Maar ik weet hoe hij stuurde en nu op die tourer, en die stuurt
 
Ik heb mijn max maar eens van een nieuw rubbertje aan de achterkant voorzien.. ;) mocht wel wat dikker vond ik .
dikkeband.png
 
Ik heb mijn max maar eens van een nieuw rubbertje aan de achterkant voorzien.. ;) mocht wel wat dikker vond ik . Bekijk bijlage 1904126
Wat voor merk band is het?
Heb zelf ook 240 er op liggen.
De sportmax d221 van Dunlop.
Best tevreden mee, behalve het aantal km's dat ik er meer kan rijden. Tussen de 4500 en 5000 is maximaal haalbaar
En dan is het best veel wat je voor de band moet betalen.

Tia
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan