vobis sv cup

Nee, vast niet wie rijd daar nou ? :+ :+ haha
Hey man ! , alles goed ? mooi TV optreden.. dat Plaatte Utregs blijf lachu, joggie! :} 8-) :)
 
Ha Nigel,
ik zag dat je goed bezig bent in de cup dit jaar! :}
Goed zo. Wat k.. dat ik er niet meer bij kan zijn. ;(
Anyway, succes met de rest van het seizoen. En nu vooral slim zijn om de titel te pakken he!
Groetjes uit Singapore.

Sylvain
ex Vobis #6
 
Yup, oftewel nummer 81, op dat andere forum (wegraceforum) bekend onder m'n echte naam. ;)

Gister net niet gewonnen Nigel :P , was wel spannend geloof ik met Twan. :}

Had zelf een mindere race qua resultaat |( , wel tijd verbeterd (anderhalve sec. eraf) maar de rest ging ook heel hard. Laat het liggen op enkele plekken. Nou ja, qua rondetijd wel de aansluiting gevonden met de middengroep. Nu alweer zin in de volgende keer. :]
 
heej nigel! hoe issie met je Vragtwogen? :+

Moet ik mezelf nu ook maar SV-Cupper noemen??? Heb wel zin in de Rizla Racing Day!
Misschien ken ik in de training wel even achter jou aan! eens kijken hoe het echt moet met zon rare 2-cilinder :o

Spreek je!
 
heb gister voor het eerst in de vobis mee gedaan en dat is me goed bevallen wel een verschil als je gelijk na de vobis weer op een dikke k5 moet stappen met 100 pk meer
 
Yup, oftewel nummer 81, op dat andere forum (wegraceforum) bekend onder m'n echte naam. ;)

Gister net niet gewonnen Nigel :P , was wel spannend geloof ik met Twan. :}

Had zelf een mindere race qua resultaat |( , wel tijd verbeterd (anderhalve sec. eraf) maar de rest ging ook heel hard. Laat het liggen op enkele plekken. Nou ja, qua rondetijd wel de aansluiting gevonden met de middengroep. Nu alweer zin in de volgende keer.

was denk ik wel een spannend gevecht ja ik heb hem er in de laatste ronde denk ik een stuk of 4 5 keer naast gehad en de laatste bocht maakte hij nog een foutje waardoor we echt bijna naast elkaar over de finish kwamen
:] :]
 
zo dit topic maar weer is onder de aandacht brengen.

ik ben benieuwd hoeveel mensen er tijdens de rizla mee doen ;)

Nigel, als ik tussen de bedrijven door ff uit de pitsstraat weg kan kom ik ff bij jou langs. (of als je mij eerder ziet in de pitsstraat, ander moet je maar naar jeroen vragen)

ik ben me aan het orienteren om misschien als het financieel haalbaar is Vobis cup te gaan rijden
 
zo dit topic maar weer is onder de aandacht brengen.

ik ben benieuwd hoeveel mensen er tijdens de rizla mee doen ;)

Nigel, als ik tussen de bedrijven door ff uit de pitsstraat weg kan kom ik ff bij jou langs. (of als je mij eerder ziet in de pitsstraat, ander moet je maar naar jeroen vragen)

ik ben me aan het orienteren om misschien als het financieel haalbaar is Vobis cup te gaan rijden

O ja, wie gaat er dan in de pitstraat staan.... nou.... :?
 
zo dit topic maar weer is onder de aandacht brengen.

ik ben benieuwd hoeveel mensen er tijdens de rizla mee doen ;)

Nigel, als ik tussen de bedrijven door ff uit de pitsstraat weg kan kom ik ff bij jou langs. (of als je mij eerder ziet in de pitsstraat, ander moet je maar naar jeroen vragen)

ik ben me aan het orienteren om misschien als het financieel haalbaar is Vobis cup te gaan rijden

kom maar langs koffie staat klaar en als je volgend jaar vobis wil gaan rijden die van mij is waarschijnlijk te koop. ik sta in de tant naast de feloranje met witte some-racing trailer tot dan
 
kom maar langs koffie staat klaar en als je volgend jaar vobis wil gaan rijden die van mij is waarschijnlijk te koop. ik sta in de tant naast de feloranje met witte some-racing trailer tot dan
Jammer dat je volgend jaar waarschijnlijk geen SV meer rijdt Nigel. Hoewel, beter voor mij, weg met al die snelle mannen. ;) :P
 
kom maar langs koffie staat klaar en als je volgend jaar vobis wil gaan rijden die van mij is waarschijnlijk te koop. ik sta in de tant naast de feloranje met witte some-racing trailer tot dan
ben je alweer terug van vakantie? :? of zit je zelf op je vakantieadres te MFen :+
 
was ik je net 1 plekje voor werd in de laatste ronde nog voor bij gereden om dat ik te wijd uit de nationale kwam hij kroop me voorbij kon er niks tegen doen maar zaterdag weer een nieuwe kans
 
was ik je net 1 plekje voor werd in de laatste ronde nog voor bij gereden om dat ik te wijd uit de nationale kwam hij kroop me voorbij kon er niks tegen doen maar zaterdag weer een nieuwe kans
;) Dat deed hij een dag eerder ook bij mij. :( Hele race voor liggen, laatste ronde voorbijgeprikt.

Hopen dat het droog blijft 8-) , hekel aan regen. :(
 
ben je er op vrijdag ook al ?

jazeker als alles meezit gaan we morgen om 3 uur weg dus dan noeten we er s'avonds wel zijn. kom maar langs ben er meestal wel. maarre als je der bent moet je maa ff zeggen dat je ikbengek van mf ben dan weet ik gelijk wie het is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan